Beter dan verwacht! Even lastig toen het huis naar croissantjes rook. Maar eigenlijk geen hongergevoel nog.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Hoe vergaat het je tot dusver? Hoe lang nog tot je workshop?![]()
Dan heb ik nu al zin in morgen. Want dan is de enige maaltijd het valentijnsdiner met 9 gerechtjes van The Streetfood Club.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Eten is sowieso superlekker bij maar één keer per dag eten.Leuk voordeel van OMAD
Banaan wordt een halve galiameloen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:59 schreef Declan-Harp het volgende:
O: Plak rozijnenkruidkoek
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels met eiersalade
T: Banaan
D: Tomatencrèmesoep en 2 tosti's met rode pesto en kaas
B: Wandelen (op ijs) en hometrainer
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:17 schreef minilot het volgende:
Ik zag je zeer jaloersmakende OMAD van gister in het CUL-topic @:Myraela - dat zijn de betere enkele-maaltijden-per-dag!
Dit is wel heel herkenbaar, ja. Al wil ik dat eigenlijk ook weer niet missen. Ik wil nog steeds heel erg enthousiast worden van eten. Ik wil misschien juist zelfs weer meer gaan genieten van eten. Maar het mag wel iets minder constant. Nonstop bezig met wanneer en wat ik wil eten, en eigenlijk ook de hele tijd een hongergevoel.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:20 schreef minilot het volgende:
Ik denk dat @:Myraela het wel herkent: bij een dagje strand vooral uitkijken naar hapje eten in strandtent. Bij een middagje naar het bos vooral uitkijken naar de meegebrachte picknick. Samenkomsten met schoonfamilie: met name zin in de bijbehorende barbecue. Museumbezoek overhaasten wegens gehoord dat ze goeie taart hebben in de inpandige koffietent..Enzovoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |