Welke reactie verwacht je hier eigenlijk op?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet zo denderend he die cijfers van vandaag?
Weer een daling in ALLESquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet zo denderend he die cijfers van vandaag?
Uhuh, tot men net als in Spanje zegt dat men pas gaat loslaten als 70% van de bevolking is ingeënt. Gaat hier ook gebeuren, let maar op.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jawel. Hoe eerder mensen van 60+ gevaccineerd zijn hoe sneller de bezetting in het ziekenhuis daalt en hoe sneller de maatregelen er af kunnen.
This Tweet is unavailable.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
Twitterfunctie doet het ff niet of zo dus dan maar zo
https://twitter.com/fonslambie/status/1357746930554728449?s=19compleet van de pot gerukt
Ja is verwijderd. Ging erover dat ze een verlenging van avondklok tot 2 maart voorzien.quote:
Kunnen we lang wachten 20% is minderjarig en die worden niet gevaccineerd voorlopig en ik gok dat we bij de volwassen niet een dekking van >88% gaan krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh, tot men net als in Spanje zegt dat men pas gaat loslaten als 70% van de bevolking is ingeënt. Gaat hier ook gebeuren, let maar op.
Ja, dat is wat anders dan even met de auto over de grens voor wat boodschapjes of een restaurant pikken omdat dat in je eigen land dicht is...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3 uurtjes vliegen een teringeind noemen
Knappe conclusie die je trekt na het tellen van mensen bij drie Amsterdamse pleinen op vier dagen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit was volkomen de verwachten.
Truus uit Delft gaat nog steeds bij Tante Sjaan uit Den Haag op de koffie
Bezoekjes in het weekend overdag gaan nog steeds onverminderd door
De koffie in de avond is voortaan om 19:00 ipv 20:00
De luchtbedjes worden de ene week bij kees opgepompt en volgende week bij Jan
De illegale feestjes zijn nooit gestopt.
Natuurlijk zal je er een gedeelte wel mee tegenhouden, maar een gedeelte zal ook zeker verplaatst zijn in tijd
het is 3 weken meer, dus zo raar klinkt het dan niet, maar mentaal zou ik liever een verlenging tot 28 februari zien. Beetje het 4.95 effect zeg maar.quote:
Vraag ik mij ook altijd af bij zijn reacties, 2 weken prima daling en nu wat minder...en dan zo'n opmerking om ...ja om wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
Welke reactie verwacht je hier eigenlijk op?
Is er nou al bewijs voor de nut en noodzaak van dat ding? Gaat allemaal wel heel erg makkelijk hoor.quote:
Belachelijk. als ik een maatregel mag noemen waar het effect nooit meetbaar van zal zijn, is het deze wel.quote:
Je ziet toch dat de cijfers dalen. Hoeveel meer bewijs wil je?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is er nou al bewijs voor de nut en noodzaak van dat ding? Gaat allemaal wel heel erg makkelijk hoor.
Gelukkig staan de burgers met kids vanaf maandag weer hutje mutje op het schoolplein. Maar na 21.00 is het te druk op straat hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Belachelijk. als ik een maatregel mag noemen waar het effect nooit meetbaar van zal zijn, is het deze wel.
Ik zie een afname van de daling in de periode dat dat ding effect zou moeten krijgen. Zeg maar vanaf nu. Hoeveel bewijs voor het tegendeel wil je hebben?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Je ziet toch dat de cijfers dalen. Hoeveel meer bewijs wil je?
Minderjarigen hoeven hier al geen 1.5m te houden dus die tellen vast niet mee, en btw de bereidheid is al tot ruim 80% gestegen in nl.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Kunnen we lang wachten 20% is minderjarig en die worden niet gevaccineerd voorlopig en ik gok dat we bij de volwassen niet een dekking van >88% gaan krijgen.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Rutte is echt gek met z'n paar tafeltjes per restaurant en maximum aantal klanten per dag voor een kapper
Maakt niet uit, Britse widowmaker is als staatsvijand nummer 1 geclassificeerd. De dreiging is al genoeg om alles op slot te houden. En anders wel de dreiging dat het een dreiging is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:51 schreef alpeko het volgende:
Opmars Britse variant in België lijkt te vertragen
De opmars van de Britse variant van het coronavirus lijkt iets te vertragen in België. In de laatste week van januari was 16 procent van de nieuwe besmettingen in het land met de besmettelijkere mutant. Een week eerder was dat nog 20 procent. "De toename van het aantal infecties lijkt af te vlakken. De opnames in de ziekenhuizen dalen nog, al lijkt die daling de laatste dagen wat te vertragen", zei viroloog Steven Van Gucht volgens de Vlaamse omroep VRT.
Opvallende ontwikkeling. Hoe verklaren we die?
Mensen zonder ziel kunnen ook niet getest worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |