ga je voor ICO flip of denk je echt dat dit wat is?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de ecosysteem coin van vulcan forged (NFT dApp ecosystem, game studio and marketplace)
[..]
maar is nog niet uit
whitepaper komt vandaag en private/public token sale begin maart
50m hard cap
22m token sale
+50% bonus $pyr als je aan bepaalde criteria voldoet
games zijn al volop in ontwikkeling/ontwikkeld en deze maand worden sommige games geïntegreerd met de vechain blockchain
products first, token later
dikke moon denk ik
lekker VETs stacken
Zodra je niet meer naar de dollars kijkt maar naar het grotere plaatje doet de prijs er niet zoveel meer toe. Slechts validatie van je gevoel over Bitcoin. Althans, zo heb ik dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
voelt ook echt al niet meer zo bijzonder
Heb even wat winst eruit gehaald. Laatste keer was ik net te laat en was hij al weer terug op 26k voordat ik kon handelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ughh wel balen dat bitcoin nu door de 40k stoot
hij gaat nu doorknallen daarom wilde ik alvast kopen fakt up
Maart 2020 was een beter momentquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef Leonos het volgende:
Nu nog dogecoin kopen of ben ik te laat?
zou all-in gaan op een meme coin waar niets meer mee gedaan wordt qua ontwikkelingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef Leonos het volgende:
ik zal straks even in mijn glazenbol voor je kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef Leonos het volgende:
Done!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou all-in gaan op een meme coin waar niets meer mee gedaan wordt qua ontwikkeling
Bedankt vriend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik zal straks even in mijn glazenbol voor je kijken
$ORLYquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou all-in gaan op een meme coin waar niets meer mee gedaan wordt qua ontwikkeling
Heb even voor je gekeken. Zonde van je geld. Steek het in bitcoin. Dodge is 1 grote meme waar geen gedachte achter zitquote:
Maar Elan Musk zegt hetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken. Zonde van je geld. Steek het in bitcoin. Dodge is 1 grote meme waar geen gedachte achter zit
Ver van weg blijven als je dat nu nog moet vragen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef Leonos het volgende:
beidequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga je voor ICO flip of denk je echt dat dit wat is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gamen terwijl je centjes verdiend dikke prima
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2021 13:43:37 ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beide
flippen, inleg eruit halen en rest laten staan
NFT is groeiende markt man
goeie ceo, niet zo'n geldgraaier, vandaar ook dat er nu pas een coin wordt uitgebracht, zeer actief in in de community, team met snelle ontwikkelsnelheid, alleen maar deliveren doen ze
als je kijkt naar axie bv, ook een blockchain game die uitgekomen was in nov 2020 ofzo? nu marketcap 40 mil
en sws is de scope van vulcanforged veel groter dan al die andere blockchain games met hun pokemonkaartjes
1 pyr is 40 cent dus met 22m sale een marketcap van 8,8 mil denk ik, veel ruimte voor groei, weinig supply, lage prijs
de coin is echt nodig voor het ecosysteem en is geen cash grab, maximaal incentives voor users enz
mensen maken best geinige dingen al in vulcanverse alphaMet die views wil het ook nog niet echt lukken hé. Een half paard en een hondekop kijkt hiernaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gamen terwijl je centjes verdiend dikke prima
Misschien wil braddie een review maken. Heb je stuk meer views!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met die views wil het ook nog niet echt lukken hé. Een half paard en een hondekop kijkt hiernaar.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beide
flippen, inleg eruit halen en rest laten staan
NFT is groeiende markt man
goeie ceo, niet zo'n geldgraaier, vandaar ook dat er nu pas een coin wordt uitgebracht, zeer actief in in de community, team met snelle ontwikkelsnelheid, alleen maar deliveren doen ze
als je kijkt naar axie bv, ook een blockchain game die uitgekomen was in nov 2020 ofzo? nu marketcap 40 mil
en sws is de scope van vulcanforged veel groter dan al die andere blockchain games met hun pokemonkaartjes
1 pyr is 40 cent dus met 22m sale een marketcap van 8,8 mil denk ik, veel ruimte voor groei, weinig supply, lage prijs
de coin is echt nodig voor het ecosysteem en is geen cash grab, maximaal incentives voor users enz
mensen maken best geinige dingen al in vulcanverse alphatuurlijk, daarom maken ze hun eigen muntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gamen terwijl je centjes verdiend dikke prima
omdat het geen cashgrab is!
genot
Hackers zullen blij zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tuurlijk, daarom maken ze hun eigen muntje
[ twitter ]
genot
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tuurlijk, daarom maken ze hun eigen muntje
[ twitter ]
genot
Forum Opties | |