het "aandeel Brits" daalt niet, de stijging lijkt iets te vertragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[..]
In België zou het aandeel 'Brits' weer dalen waardoor de kappers weer open kunnen. Hier zou het daarentegen totaal de overhand nemen waardoor zelfs het openen van de basisscholen een supergroot risico is waardoor eigenlijk andere zaken aangescherpt moeten worden. Dat mag men toch bijzonder vinden? Of krijgt men het dan aan de stok met de meningenpolitie? Of de vragenpolitie misschien?
quote:“De laatste twee weken van januari werd 16 procent van de besmettingen veroorzaakt door de Britse variant. Daarmee is deze variant nog altijd in opkomst, maar de toename lijkt wat te vertragen in vergelijking met de eerste weken”, verduidelijkt Van Gucht.
Nu maar 30 minder. Dat gat wordt kleiner en kleiner.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:15 schreef alpeko het volgende:
Alvast voor straks. Vorige week vr zaten we op: 4.392
Nogmaals: kun je aangeven waar ik dat gezegd heb?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:14 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij bent het eens met het Corona-paspoort.
Die kloppen wel, het is maar net hoe de correcties meegenomen worden in de aantallenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef Noordzijde het volgende:
4.392 vorige week vrijdag
4.365 vandaag.
Nog steeds een daling
Moeten hunnie weten.Heb liever de harde cijfers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die kloppen wel, het is maar net hoe de correcties meegenomen worden in de aantallen
Dit noem ik hetzelfde!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef Noordzijde het volgende:
4.392 vorige week vrijdag
4.365 vandaag.
Nog steeds een daling
https://data.rivm.nl/covid-19/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten hunnie weten.Heb liever de harde cijfers.
Aanname van jou.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit noem ik hetzelfde!
Dus vanaf morgen hogere aantallen als de week ervoor.
Dat ze maar opschieten met die vaccins!
Klopt. Verschil met vorige week is steeds kleiner geworden. Nu zowat gelijk. Lijkt me een redelijke aanname dat het gaat stijgen.quote:
Laten we idd even de komende dagen aankijken, of dit geen uitbijter of een correctie isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Oei, dit is wel een bijzondere. Hopelijk een ‘outlyer’ en zakken we morgen weer een stuk t.o.v. vorige week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |