Ik was rechtsback, lekker maaienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Op t juiste moment op de juiste plek staan
Weghorst is wel heerlijk bezig he, wat een baas
Haha wat, mooiste paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee sorry die vind k niet zo mooi
Jezus wat een engnekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Vachtje hoor, wil de borstel nu al pakken
Flikkertjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Manolevje of dani alves?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik was rechtsback, lekker maaien
Ga je ook zo'n pakkie nemen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Solotovski het volgende:
Dat roddelpraat van jan roos en dennis is zo gvd hard en hilarisch
Raad eens wat ik nu draagquote:
Nee, niet echt iddquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee korfbal maar dat zal de zaak voor jullie vast niet beter maken.
Ik dit een zombiepaard ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Dat is al wat jaartjes terugquote:
Tardis houdt wel van voetbal, maar hij is niet zo'n herenvoetbalflikker en kijkt alleen naar dames.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden, beticht ik er van homo te zijn
Wedden dat tardis ook niet van voetbal houdt?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee korfbal maar dat zal de zaak voor jullie vast niet beter maken.
Wel even ducttape op je tepels als je live gaat op YT.quote:
Wie hier verdenk jij van loodvergiftiging als kind? Je moet kiezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Tardis houdt wel van voetbal, maar hij is niet zo'n herenvoetbalflikker en kijkt alleen naar dames.
Chai snapt het tenminste, wat weet een homo nou van paardenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dit een zombiepaard ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |