hoeveel woorden per minuut rits jij er doorheenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik typ blind en retesnel, dus te verwaarlozen, mijn waarde tardis
3quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoeveel woorden per minuut rits jij er doorheen
Geen idee, genoegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoeveel woorden per minuut rits jij er doorheen
Heeeeeeeeele lange woorden dan jaquote:
Wat is je geheimquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 32
Gedraag me nog steeds als een kutpuber
Volgens mij is het probleem dat de vlogger het uploadt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem zit m in het feit dat jij op vloggers stuit
Hersenschade van toen ik op mn bek ben geslagen met een ijzeren staafquote:
Maar wat is een vlogger zonder uploads? Dan kan je stellen dat het bestaan van de vlogger het probleem is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat de vlogger het uploadt.
Dat is gemeen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar wat is een vlogger zonder uploads? Dan kan je stellen dat het bestaan van de vlogger het probleem is.
Jammer voor mij, mooi voor hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die is al jaren gelukkiger dan hij hier ooit was, laat hem rusten
Overleden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die is al jaren gelukkiger dan hij hier ooit was, laat hem rusten
Zorg er nou maar voor dat hij met de username HPLCorona registreertquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef HermieHermann het volgende:
jongens, onze HansPLC heeft corona
wens hem hier allemaal een mooie vakantie van zijn werk
Post hij nog? Die topuser kent me nog wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef HermieHermann het volgende:
jongens, onze HansPLC heeft corona
wens hem hier allemaal een mooie vakantie van zijn werk
Kijkt hij je streams ook denk jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Post hij nog? Die topuser kent me nog wel.
zou goed kunnen als je zei wie je wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Post hij nog? Die topuser kent me nog wel.
Ik heb geen idee wat hij allemaal achterover sloegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je weet maar nooit met al die verschillende pillen
Ach, ik leef ook nogquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je weet maar nooit met al die verschillende pillen
maar jij moet ook werken, deadprez had het hele jaar door vakantie dus ook meer tijd om te slikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |