SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou zo klinkt het anders niet ...quote:
oh..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende: [..] Nee zijn ze mee gestopt bij de eerste golf toen de supermarkten werden geplunderd, vonden ze toen ongepast ofzo
![]()
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuwquote:
Heb je je date al een weekje opgeschoven?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 tot 20 cm buda![]()
ik zie er serieus tegenop
nee nog niet gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je date al een weekje opgeschoven?![]()
Ik mijn fysio van komende dinsdag wel namelijk. Kan gewoon he
Ik moet mijn kerst hamster nog opruimenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh..Ik heb hier nog een oranje WK hamster
![]()
Vind ik toch net wat anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je date al een weekje opgeschoven?![]()
Ik mijn fysio van komende dinsdag wel namelijk. Kan gewoon he
Ik zie voor hier nog steeds hoerig koude wind en winterse neerslag beginnend op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuw
Als het maar gewoon gaat sneeuwen en niet ijzelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie voor hier nog steeds hoerig koude wind en winterse neerslag beginnend op zaterdag.
Weg van den haag?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuw
Nee daar komt juist meer naartoequote:
Met die wind erbij gaat het hoe dan ook glad worden vrees ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het maar gewoon gaat sneeuwen en niet ijzelen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent zeker al de hele dag de sneeuwdans aan het uitvoeren?
oh hell noquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat een leuke dingetjes
https://www.catawiki.nl/l(...)bdRB9DxAvf78Z7H0VIRc
700 euro, ik klei zelf wel wat in elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat een leuke dingetjes
https://www.catawiki.nl/l(...)bdRB9DxAvf78Z7H0VIRc
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
700 euro, ik klei zelf wel wat in elkaar
Die lijst begint wel lang te worden inmiddels he?quote:
jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lijst begint wel lang te worden inmiddels he?
En dan op zo'n rabbig plankje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
deze ook leuk maar ook al 600 euro
[ afbeelding ]
Dat is voor de authenticiteit en het huiselijke gevoelquote:
Ik heb m'n hele kerstboom nog staanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet mijn kerst hamster nog opruimen
Jezusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele kerstboom nog staandit weekend ook maar eens opruimen.
Nee die ligt in de kerststal, die hangt niet aan de kerstboom.quote:
En de os en de ezel?quote:
Moet je maar niet vreemd gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Wtf, ik heb een post nu al 2x in een verkeerd topic gepost terwijl ik steeds denk hier te klikken
Ja blijkbaar, harde lesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je maar niet vreemd gaan.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
wut, Ballie heeft date nr 244? Of was dat nummer alweer achterhaald?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ballie haar date niet doorgaat
Is het zo duidelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ballie haar date niet doorgaat
Gelukkig ben ik geen 2 meterquote:
je zei laatst 306quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wut, Ballie heeft date nr 244? Of was dat nummer alweer achterhaald?
Nee das de auto van Frantic.quote:
Hij zegt er niet bij dat dat om 8 uur in de ochtend is. Gewoon 2 leggings onder je broek aan doen en gaan. Want.... Als je het zelfs bij die temperaturen leuk kan hebben met je date is het wel echt een goeie, Mooie graadmeter.quote:
ik heb geen leggingsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zegt er niet bij dat dat om 8 uur in de ochtend is. Gewoon 2 leggings onder je broek aan doen en gaan. Want.... Als je het zelfs bij die temperaturen leuk kan hebben met je date is het wel echt een goeie, Mooie graadmeter.
Geef hem de uitdaging dat hij je warm moet kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zegt er niet bij dat dat om 8 uur in de ochtend is. Gewoon 2 leggings onder je broek aan doen en gaan. Want.... Als je het zelfs bij die temperaturen leuk kan hebben met je date is het wel echt een goeie, Mooie graadmeter.
Of misschien niet. Sneeuwballiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
misschien valt het wel allemaal wel weer mee met die horror voorspellingen
Panty's? Waar gaan jullie eigenlijk wandelen, denk dat het bos wel echt super mooi is met al die sneeuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen leggings![]()
Ik heb van die gekke moonboots. misschien dat ik dat dan aan doe
afgesproken in de stad. Ja sneeuw lijkt mij ook leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Panty's? Waar gaan jullie eigenlijk wandelen, denk dat het bos wel echt super mooi is met al die sneeuw.
Echt`quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
Dat moment dat je op t dak van je garage klimt en je ladder om dondert zodra je er op zit.
Hahaha
Moeten we je komen redden of lukt het wel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
Dat moment dat je op t dak van je garage klimt en je ladder om dondert zodra je er op zit.
Hahaha
Beter even wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik grip had kon ik me op de containers laten zakken. Maar geen grip en het is dan ineens best wel hoog als je mist
Gewoon over de ladder heen springen en rollenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik grip had kon ik me op de containers laten zakken. Maar geen grip en het is dan ineens best wel hoog als je mist
Alsof iedereen in een tochtig schimmelkrot uit 1886 woont.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor de authenticiteit en het huiselijke gevoel
Laagste goot is 3.5 hoogste is 6quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
Garage is 2 meter hoog. Gewoon aan de rand gaan hangen en je laten vallen.
Vanaf de laagste goot dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laagste goot is 3.5 hoogste is 6
Niet op de garage klimmen, CLquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Toch fijn dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Doet een backflip dan klootvioolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laagste goot is 3.5 hoogste is 6
oke. Geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
D
[..]
oe maar ff voor dan, toetsenbord strijder.
quote:Quarantaine niet altijd hele klas
Door het opdelen van een klas op de
basisschool in groepjes,hoeven mogelijk
niet alle kinderen in quarantaine bij
een besmetting.De PO-Raad schrijft dat
in een protocol,voorafgaand aan de
heropening maandag van de basisscholen.
Het is niet in elke klas mogelijk om in
groepjes te werken,bijvoorbeeld bij de
allerkleinste kinderen.Als een van hen
besmet blijkt te zijn,moet de hele klas
in quarantaine.Overigens is het de GGD
die uiteindelijk bepaalt wie van de
leerlingen naar huis moeten.
Woensdag kregen basisscholen van het
ministerie al het dringende advies om
zoveel mogelijk in groepjes te werken.
Ik ben elke ochtend weer blij dat ik geen kinderen heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ook hier is weer over nagedacht door een wereldvreemde eencellige natuurlijk. "Ja jongens, er is iemand positief. Over 3 weken heeft iemand van de GGD tijd om te komen kijken wie van jullie er naar huis moet. We hebben slaapzakken besteld, die komen volgende week. Houden jullie de poep nog even op ook? Fijn, bedankt!"
En niet alleen in de ochtendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben elke ochtend weer blij dat ik geen kinderen heb.
Welnee. Bij ons was het binnen een dag geregeld. Ook nog eens op een zaterdag. Ze zitten er echt bovenop hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ook hier is weer over nagedacht door een wereldvreemde eencellige natuurlijk. "Ja jongens, er is iemand positief. Over 3 weken heeft iemand van de GGD tijd om te komen kijken wie van jullie er naar huis moet. We hebben slaapzakken besteld, die komen volgende week. Houden jullie de poep nog even op ook? Fijn, bedankt!"
Ja ik ook wel. Met kinderen zou ik ook wel kunnen leven, maar zou m'n stille rustige ochtenden toch wel missen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben elke ochtend weer blij dat ik geen kinderen heb.
Ik ben meer bang dat ze op Gergi zouden lijken, die is druk en heeft ADDquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Als ik kinderen zou hebben zou ik vooral bang zijn dat ze op mij zouden lijken, lijkt me vreselijk vermoeiend
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben meer bang dat ze op Gergi zouden lijken, die is druk en heeft ADD
Als het goed is hebben de meeste GGD-en ‘Corona school lijnen’. Die kan je dan als school bellen (ook in het weekend) en dan wordt je met raad en daad bijgestaan. Daar zitten overigens mensen op die meer affiniteit met infectieziektenbestrijding hebben. Alle lijntjes tussen scholen en GGD en lopen al maaaaaaanden, dus die weten elkaar echt wel te vinden (dat zijn namelijk voor Corona ook al (samenwerkings) partners van elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je niet mee zou zingen zou ik je pas raar vindenquote:
Precies. Beetje flauw om aan te nemen dat dat ook wel misgaat terwijl dat echt super goed loopt. We hebben sowieso al meldplicht bij infectiezieken. En ze maken zich er niet makkelijk vanaf en zijn echt kritisch. Bij ons moest 1 groep sowieso thuisblijven maar die hadden ook even samen op de gang met wat kinderen van andere groepen gespeeld, voor hen gold dus hetzelfde. (en de les dat samen spelen nu echt even geen goed idee is) Ben echt super tevreden met hoe ze dat oppakken, richtlijnen zijn ook stevig maar duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als het goed is hebben de meeste GGD-en ‘Corona school lijnen’. Die kan je dan als school bellen (ook in het weekend) en dan wordt je met raad en daad bijgestaan. Daar zitten overigens mensen op die meer affiniteit met infectieziektenbestrijding hebben. Alle lijntjes tussen scholen en GGD en lopen al maaaaaaanden, dus die weten elkaar echt wel te vinden (dat zijn namelijk voor Corona ook al (samenwerkings) partners van elkaar.
Vlaai én saucijzenbroodjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Van het weekend eens kijken of ik zelf vlaai kan maken.. Appelkruimel moet wel lukken, alleen even uitvinden hoe ik de bodem maak.
Dit dus. Voor infectieziekten is al sinds jaar en dag aandacht op scholen en kinderdagverblijven. Er lopen altijd al jeugdverpleegkundigen ‘rond’, er worden al jaren allerlei preventieprojecten in de sector gedaan. Bij lange na niet op zulke grote schaal en intensief als nu met Covid maar beide partijen weten wel met dat bijltje te hakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Beetje flauw om aan te nemen dat dat ook wel misgaat terwijl dat echt super goed loopt. We hebben sowieso al meldplicht bij infectiezieken. En ze maken zich er niet makkelijk vanaf en zijn echt kritisch. Bij ons moest 1 groep sowieso thuisblijven maar die hadden ook even samen op de gang met wat kinderen van andere groepen gespeeld, voor hen gold dus hetzelfde. (en de les dat samen spelen nu echt even geen goed idee is) Ben echt super tevreden met hoe ze dat oppakken, richtlijnen zijn ook stevig maar duidelijk.
Gergi gaat skien met een vriend dus ik heb een dag voor mezelfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlaai én saucijzenbroodjes.Klinkt als een goed weekend.
Ook weleens lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi gaat skien met een vriend dus ik heb een dag voor mezelf
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF. WDN.
Sollicitatiebrief en CV ingestuurd naar een bedrijf, in het Nederlands (ja duh). Krijg ik een afwijzing in het Engels met als reden dat ze op zoek zijn naar iemand die de Nederlandse taal "on a near native level" beheerst.
Zeker toe aan het weekeinde
Verkeerde standaardtekst in de mail gekopieerd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF. WDN.
Sollicitatiebrief en CV ingestuurd naar een bedrijf, in het Nederlands (ja duh). Krijg ik een afwijzing in het Engels met als reden dat ze op zoek zijn naar iemand die de Nederlandse taal "on a near native level" beheerst.
Neen. Volledig op dit bedrijf toegepitste motivatie geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde standaardtekst in de mail gekopieerd?
Nee, ik bedoel dat het bedrijf de verkeerde standaard afwijzing heeft gekopieerdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen. Volledig op dit bedrijf toegepitste motivatie geschreven.
ik zou maar terug mailen in het Engels dat Nederlands je moedertaal is en dat je graag degene wil vervangen die je de afwijzing heeft gestuurd aangezien jij wel Nederlands kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF. WDN.
Dat zou kunnen. Ik heb al even een mailtje teruggestuurd met de vraag of dit het enige probleem was. Dit moet een misverstand zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het bedrijf de verkeerde standaard afwijzing heeft gekopieerd
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou maar terug mailen in het Engels dat Nederlands je moedertaal is en dat je graag degene wil vervangen die je de afwijzing heeft gestuurd aangezien jij wel Nederlands kan.
He bahquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
spreek nu mijn jongste nichtje. 13. heef corona gehad. ze zegt dat ze er echt ziek van is geweest
Je hebt de brief ook even op spelfouten laten controleren door iemand?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF. WDN.
Heeft ze er lang last van gehad?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu weer goed en zo maar verwacht je niet toch. 13 jaar
Die zitten er niet in. Ik kan heus wel wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt de brief ook even op spelfouten laten controleren door iemand?
3 dagen echt ziek. rest benauwd en hoofdpijn en zit nu 10 dagen in isolatie in haar kamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze er lang last van gehad?
9 van mijn collega's waren echt ziek, meer dan 1/3 van het team. Druppelen nu weer een beetje binnen maar moeten ook helemaal weer conditie opbouwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
spreek nu mijn jongste nichtje. 13. heef corona gehad. ze zegt dat ze er echt ziek van is geweest
Dat had ik op die leeftijd heerlijk gevonden, lekker beetje tv kijken en eten op bedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 dagen echt ziek. rest benauwd en hoofdpijn en zit nu 10 dagen in isolatie in haar kamer
ben je 13 mag je je kamer niet uit
ja maar die zijn geen 13 toch :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
9 van mijn collega's waren echt ziek, meer dan 1/3 van het team. Druppelen nu weer een beetje binnen maar moeten ook helemaal weer conditie opbouwen.
nee zij is graag buiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik op die leeftijd heerlijk gevonden, lekker beetje tv kijken en eten op bed
Ik kwam nooit mijn kamer uit toen ik 13 wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 dagen echt ziek. rest benauwd en hoofdpijn en zit nu 10 dagen in isolatie in haar kamer
ben je 13 mag je je kamer niet uit
Joh, is waarschijnlijk gewoon een foutquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar even een stukje fietsen. Word hier een beetje chagrijnig van. Een afwijzing, soit. Maar dit pik ik niet.
Ja ik ook niet, echte FOK!kers hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam nooit mijn kamer uit toen ik 13 was
Klopt maar die waren ook wel wat langer echt goed ziek dan 3 dagen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die zijn geen 13 toch :p
ja verwacht dat een 13 jarige al niet ziek wordt eigenlijk :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar die waren ook wel wat langer echt goed ziek dan 3 dagen.
Misschien de Britse variant?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verwacht dat een 13 jarige al niet ziek wordt eigenlijk :p
ja volg haar op insta en ze is altijd met vriendinnen. Nu heeft ze ook een vriendje. Jordi 👀 en jordi is al 16.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Eigenlijk is er niks veranderd sinds ik 13 was
Nou ja die kunnen ook flink ziek van de griep worden toch? Ik verwacht meer dat ze niet in het ziekenhuis terecht komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verwacht dat een 13 jarige al niet ziek wordt eigenlijk :p
geen idee:pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien de Britse variant?
beetje hangen op het plein, drugs gebruiken, zuipen, rellen, dat soort dingenquote:
hmm ja dta kan het verschil ook zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja die kunnen ook flink ziek van de griep worden toch? Ik verwacht meer dat ze niet in het ziekenhuis terecht komen.
Ik had niks gemerkt nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik op die leeftijd heerlijk gevonden, lekker beetje tv kijken en eten op bed
Nee ze woont in een dorp ergens in drenthe. moet er zelf niet aan denken :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje hangen op het plein, drugs gebruiken, zuipen, rellen, dat soort dingen
Ama is je nichtje?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze woont in een dorp ergens in drenthe. moet er zelf niet aan denken :p
Voor een dorp in drenthe is dat volgens mij het enige wat er te doen valtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze woont in een dorp ergens in drenthe. moet er zelf niet aan denken :p
@Amaranthaquote:
I dont know where you talking Aboutquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien de Britse variant?
Waaaaaat? Dat vind ik echt de lekkerste vlaai. Vooral de rijstevlaai met een laag kersenvlaaivulling erop, dan slagroom, en dan chocolade schaafselquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of ik die ooit op heb
Eerste keer dat iemand dit zegt tegen mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had je wel ouder ingeschat eigenlijk.
Dat klinkt wel erg lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waaaaaat? Dat vind ik echt de lekkerste vlaai. Vooral de rijstevlaai met een laag kersenvlaaivulling erop, dan slagroom, en dan chocolade schaafsel
Dan 13?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had je wel ouder ingeschat eigenlijk.
Beste vlaai inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waaaaaat? Dat vind ik echt de lekkerste vlaai. Vooral de rijstevlaai met een laag kersenvlaaivulling erop, dan slagroom, en dan chocolade schaafsel
Schoenzonen, bedoel je.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind vlaai net zo boeiend als schoonzolen, geef daar echt niets om.
Nee ik weet niet wat moet zeggen maar wil wel iets zeggen :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, zijn onze gesprekken niet boeiend genoeg?
Toch rond de 10cmquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent redelijk veilig bitterbal. De meters sneeuw vallen toch beetje tegen.
ja vind de temperatuur engerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Gilles de la Bitterballes?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In het 'echte' leven maak ik graag verschillende geluidjes :p
snel zegt diequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even een kruik voor mijn vriendin gehaald. Vrouwen hebben het sowieso snel koud.
Stralend zonnetje en 8 graden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar uur is het toch weer helemaal anders waarschijnlijk.
Zal allemaal wel weer met een sisser aflopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar uur is het toch weer helemaal anders waarschijnlijk.
Gemiste kans dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even een kruik voor mijn vriendin gehaald. Vrouwen hebben het sowieso snel koud.
Wat liefquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet niet wat er voor geluiden uitkomen allemaal.quote:
ik las "natuurlijke pudding"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig genoeg natuurlijke padding.
Ik herken het van een kapster waar ik een tijdje mee wat heb gehad, erg knap prinsesje maar het IQ van een zoetwaterschildpad en die maakte ook de hele dag door rare geluiden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet niet wat er voor geluiden uitkomen allemaal.
Misschien is het zoals dat speelgoed dat ik cadeau gegeven heb voor de zoon van een vriend van mij. Allemaal geluiden van beestjes.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet niet wat er voor geluiden uitkomen allemaal.
Misschien is het zoals dat speelgoed dat ik cadeau gegeven heb voor de zoon van een vriend van mij. Allemaal geluiden van beestjes.
Ik denk een valstrik. Om te kijken of ik wel gemotiveerd genoeg ben. Welnu, dat ben ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Joh, is waarschijnlijk gewoon een fout
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken het van een kapster waar ik een tijdje mee wat heb gehad, erg knap prinsesje maar het IQ van een zoetwaterschildpad en die maakte ook de hele dag door rare geluiden.
En jij bent doodsbang voor de kapper natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik herken mij niet in die zoetwaterschilpad moet ik wel zeggen
Halve tennisbal als deksletje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kraantje in m'n navel om de pudding af te tappen.
dat ook jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En jij bent doodsbang voor de kapper natuurlijk
dit klinkt zo smerigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kraantje in m'n navel om de pudding af te tappen.
Jij steekt je pik ook echt overal maar in he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve tennisbal als deksletje.
Misschien eens een vriendin zonder geslachtsziekte zoeken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die witte vaginale bolletjes.
Heb je al koffie gehaald bij het appetijtelijke blondje?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij steekt je pik ook echt overal maar in he.
*noteertquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien eens een vriendin zonder geslachtsziekte zoeken?
Ik ga straks slapen en als ik wakker word verwacht ik een halve meter sneeuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde 2u geleden al stoppen met werken maar er komt geen einde aan
Ja maar ze was druk. Dus kreeg ik de koffie van de eigenaar. Ook wel een relaxte kerel trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al koffie gehaald bij het appetijtelijke blondje?
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die witte vaginale bolletjes.
Cockblocker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ze was druk. Dus kreeg ik de koffie van de eigenaar. Ook wel een relaxte kerel trouwens
Ik moest aan je denken toen ik die zag gisteravond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogwater? Leuk, de trein moet door![]()
[ afbeelding ]
Tjoeketjoekequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogwater? Leuk, de trein moet door![]()
[ afbeelding ]
Oh weinig van gemerkt net. Ik had wel echt veel te veel om mee te nemen op de fiets.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
thuis, er was hamsterwoede bespeurbaar in de supermarkt
Ik heb ook een volle tas gehaald voor het gehele weekend
Ah fuck.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
thuis, er was hamsterwoede bespeurbaar in de supermarkt
Ik heb ook een volle tas gehaald voor het gehele weekend
mja misschien welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is toch best normaal voor het weekend?
twilight new dawnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben de naam kwijt. iets met dawn
Dawn of the Smurfsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben de naam kwijt. iets met dawn
Soms welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Zijn jullie nooit bang om ernstig ziek te worden?
Nopes, ik ken weinig angsten wat dat betreft, altijd al zo geweest en kan me niet voorstellen dat dit ooit nog komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik lees net dat bericht van die man van de golden earring. ALS dus en dan schiet ik gelijk in zon angstquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wel![]()
Alleen bedenk ik me dan dat ik me er nu niet druk om zou moeten maken. Bepaalde dingen kun je zelf doen om kans op bepaalde ziektes te verkleinen. Maar bij sommige ziektes is het gewoon domme pech.
Elk moment van de dag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dus. Coach gesprekken gehad en zo. Kwam uit dat ik dingen allemaal niet zo persoonlijk moet nemen. Ben ik het zelf ook wel mee eens, maar ja daar moet je wel af en toe aan herinnerd worden. Idee van coach: Print het uit en plak het op de muur.
Maar ja ik kan dan natuurlijk weer niet normaal doen dus ik moet altijd overdrijven. En een Delfts blauw tegeltje is ook maar zo zo dus ik heb als basis een fraai muntbiljet uit 1943 genomen, op dibond laten drukken en met een koordje aan de muur gehangen¤ 21,nogwat inclusief verzending, binnen 48 uur geleverd en al
En ja, Comic Sans
Hate me
![]()
[ afbeelding ]
Nee nooit. Waarschijnlijk omdat ik geen kinderen heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Neem het niet zo allemaal persoonlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dus. Coach gesprekken gehad en zo. Kwam uit dat ik dingen allemaal niet zo persoonlijk moet nemen. Ben ik het zelf ook wel mee eens, maar ja daar moet je wel af en toe aan herinnerd worden. Idee van coach: Print het uit en plak het op de muur.
Maar ja ik kan dan natuurlijk weer niet normaal doen dus ik moet altijd overdrijven. En een Delfts blauw tegeltje is ook maar zo zo dus ik heb als basis een fraai muntbiljet uit 1943 genomen, op dibond laten drukken en met een koordje aan de muur gehangen¤ 21,nogwat inclusief verzending, binnen 48 uur geleverd en al
En ja, Comic Sans
Hate me
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik er even langer over nadenk bespeur ik wel wat vreemds, ik zou het in mijn huidige situatie wel er naar en zielig vinden om mijn meisje alleen te moeten laten, moet ze dadelijk weer door met een saaie gewone kerel
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik er even langer over nadenk bespeur ik wel wat vreemds, ik zou het in mijn huidige situatie wel er naar en zielig vinden om mijn meisje alleen te moeten laten, moet ze dadelijk weer door met een saaie gewone kerel
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem het niet zo allemaal persoonlijk!
Was ik eigenlijk nooit, maar nu ik zag hoe Gergi reageerde toen hij er bij de arts achter kwam hoeveel kanker er in mijn familie voorkomt wel een beetje. Maar dat is meer omdat ik hem niet wil achterlaten, niet omdat ik zelf zo bang ben om ziek te worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
ALSquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees net dat bericht van die man van de golden earring. ALS dus en dan schiet ik gelijk in zon angst
Hier nog zo 1quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ik ken weinig angsten wat dat betreft, altijd al zo geweest en kan me niet voorstellen dat dit ooit nog komt.
Als het oorlog zou zijn zou ik als een van de eersten sneuvelen omdat ik op de vijand af zou rennen
Neefje (ja weer een neefjesverhaal) die had eens een superlief leuk meisje als vriendin, echt een schat van een meid, sportief, vrolijk, kreeg ze de diagnose MS op 21-jarige leeftijd, de dag erop heeft hij het uitgemaakt, ik kan hem daar eigenlijk nog steeds om haten ergens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ik eigenlijk nooit, maar nu ik zag hoe Gergi reageerde toen hij er bij de arts achter kwam hoeveel kanker er in mijn familie voorkomt wel een beetje. Maar dat is meer omdat ik hem niet wil achterlaten, niet omdat ik zelf zo bang ben om ziek te worden.
Wouw inderdaad heftig en meid dubbele klap.. zat liefde niet zo diepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje (ja weer een neefjesverhaal) die had eens een superlief leuk meisje als vriendin, echt een schat van een meid, sportief, vrolijk, kreeg ze de diagnose MS op 21-jarige leeftijd, de dag erop heeft hij het uitgemaakt, ik kan hem daar eigenlijk nog steeds om haten ergens.
Ja bij escalaties op werk denk ik ook nooit na gewoon erop afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mede dolle kip, leeft wel prettig ergens hč?
Grappig! Maak eens een opname?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In het 'echte' leven maak ik graag verschillende geluidjes :p
Ja weet je, ik zou het zelf nooit doen maar als je zo jong bent begrijp ik het ergens wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje (ja weer een neefjesverhaal) die had eens een superlief leuk meisje als vriendin, echt een schat van een meid, sportief, vrolijk, kreeg ze de diagnose MS op 21-jarige leeftijd, de dag erop heeft hij het uitgemaakt, ik kan hem daar eigenlijk nog steeds om haten ergens.
Hallo haags hopjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Haags het volgende:
G'middag
@:r-woud93 vanavond ff genieten van Vi, maat
Volgens mij kende hij haar ook pas 2 of 3 jaar dus dat is nog pril vind ik altijd en wellicht was hij er al wel klaar mee maar toch, bad bad timing my boy.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wouw inderdaad heftig en meid dubbele klap.. zat liefde niet zo diep
De familie aan mijn vader's kant heeft wat historie rondom alzheimer/dementie; dat is iets waar ik niet zo vrolijk van zou worden. Gevallen van kanker zijn er ook; maar dat is vaak domme pech, ook het verloop daarvan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees net dat bericht van die man van de golden earring. ALS dus en dan schiet ik gelijk in zon angst
neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig! Maak eens een opname?
Was ik het later wel mee eens ook hoor, vond de timing echter schofterig en dat vind ik nog steeds.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet je, ik zou het zelf nooit doen maar als je zo jong bent begrijp ik het ergens wel.
Overigens ben ik achteraf superblij dat mijn ouders gescheiden zijn, want mijn stiefvader was er 200% voor m'n moeder toen ze ziek was, en ik ben ervan overtuigd dat mijn vader weggelopen was.
Iedereen is anders.. niet dat het goed te praten is, maar wat heb je aan iemand die in zo'n situatie niet bij je wil zijn?
Begrijpelijk wel. Als man heb je toch een soort van zorgplicht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Kerels knappen bij mij al af omdat ik een raar loopje heb, dus ik sta er niet van te kijken.
Dit klinkt dan weer getintquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Als man heb je toch een soort van zorgplicht.
Denk dat iedere situatie daarin inderdaad verschillend kan zijn in hoe mensen zich gedragen (en daarna ook weer hun leven oppakken)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet je, ik zou het zelf nooit doen maar als je zo jong bent begrijp ik het ergens wel.
Overigens ben ik achteraf superblij dat mijn ouders gescheiden zijn, want mijn stiefvader was er 200% voor m'n moeder toen ze ziek was, en ik ben ervan overtuigd dat mijn vader weggelopen was.
Iedereen is anders.. niet dat het goed te praten is, maar wat heb je aan iemand die in zo'n situatie niet bij je wil zijn?
HOI LUCILEquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Kerels knappen bij mij al af omdat ik een raar loopje heb, dus ik sta er niet van te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |