SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou zo klinkt het anders niet ...quote:
oh..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende: [..] Nee zijn ze mee gestopt bij de eerste golf toen de supermarkten werden geplunderd, vonden ze toen ongepast ofzo
![]()
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuwquote:
Heb je je date al een weekje opgeschoven?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 tot 20 cm buda![]()
ik zie er serieus tegenop
nee nog niet gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je date al een weekje opgeschoven?![]()
Ik mijn fysio van komende dinsdag wel namelijk. Kan gewoon he
Ik moet mijn kerst hamster nog opruimenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh..Ik heb hier nog een oranje WK hamster
![]()
Vind ik toch net wat anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je date al een weekje opgeschoven?![]()
Ik mijn fysio van komende dinsdag wel namelijk. Kan gewoon he
Ik zie voor hier nog steeds hoerig koude wind en winterse neerslag beginnend op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuw
Als het maar gewoon gaat sneeuwen en niet ijzelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie voor hier nog steeds hoerig koude wind en winterse neerslag beginnend op zaterdag.
Weg van den haag?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuw
Nee daar komt juist meer naartoequote:
Met die wind erbij gaat het hoe dan ook glad worden vrees ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het maar gewoon gaat sneeuwen en niet ijzelen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent zeker al de hele dag de sneeuwdans aan het uitvoeren?
oh hell noquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat een leuke dingetjes
https://www.catawiki.nl/l(...)bdRB9DxAvf78Z7H0VIRc
700 euro, ik klei zelf wel wat in elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat een leuke dingetjes
https://www.catawiki.nl/l(...)bdRB9DxAvf78Z7H0VIRc
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
700 euro, ik klei zelf wel wat in elkaar
Die lijst begint wel lang te worden inmiddels he?quote:
jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lijst begint wel lang te worden inmiddels he?
En dan op zo'n rabbig plankje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
deze ook leuk maar ook al 600 euro
[ afbeelding ]
Dat is voor de authenticiteit en het huiselijke gevoelquote:
Ik heb m'n hele kerstboom nog staanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet mijn kerst hamster nog opruimen
Jezusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele kerstboom nog staandit weekend ook maar eens opruimen.
Nee die ligt in de kerststal, die hangt niet aan de kerstboom.quote:
En de os en de ezel?quote:
Moet je maar niet vreemd gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Wtf, ik heb een post nu al 2x in een verkeerd topic gepost terwijl ik steeds denk hier te klikken
Ja blijkbaar, harde lesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je maar niet vreemd gaan.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
wut, Ballie heeft date nr 244? Of was dat nummer alweer achterhaald?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ballie haar date niet doorgaat
Is het zo duidelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ballie haar date niet doorgaat
Gelukkig ben ik geen 2 meterquote:
je zei laatst 306quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wut, Ballie heeft date nr 244? Of was dat nummer alweer achterhaald?
Nee das de auto van Frantic.quote:
Hij zegt er niet bij dat dat om 8 uur in de ochtend is. Gewoon 2 leggings onder je broek aan doen en gaan. Want.... Als je het zelfs bij die temperaturen leuk kan hebben met je date is het wel echt een goeie, Mooie graadmeter.quote:
ik heb geen leggingsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zegt er niet bij dat dat om 8 uur in de ochtend is. Gewoon 2 leggings onder je broek aan doen en gaan. Want.... Als je het zelfs bij die temperaturen leuk kan hebben met je date is het wel echt een goeie, Mooie graadmeter.
Geef hem de uitdaging dat hij je warm moet kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zegt er niet bij dat dat om 8 uur in de ochtend is. Gewoon 2 leggings onder je broek aan doen en gaan. Want.... Als je het zelfs bij die temperaturen leuk kan hebben met je date is het wel echt een goeie, Mooie graadmeter.
Of misschien niet. Sneeuwballiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
misschien valt het wel allemaal wel weer mee met die horror voorspellingen
Panty's? Waar gaan jullie eigenlijk wandelen, denk dat het bos wel echt super mooi is met al die sneeuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen leggings![]()
Ik heb van die gekke moonboots. misschien dat ik dat dan aan doe
afgesproken in de stad. Ja sneeuw lijkt mij ook leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Panty's? Waar gaan jullie eigenlijk wandelen, denk dat het bos wel echt super mooi is met al die sneeuw.
Echt`quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
Dat moment dat je op t dak van je garage klimt en je ladder om dondert zodra je er op zit.
Hahaha
Moeten we je komen redden of lukt het wel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
Dat moment dat je op t dak van je garage klimt en je ladder om dondert zodra je er op zit.
Hahaha
Beter even wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik grip had kon ik me op de containers laten zakken. Maar geen grip en het is dan ineens best wel hoog als je mist
Gewoon over de ladder heen springen en rollenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik grip had kon ik me op de containers laten zakken. Maar geen grip en het is dan ineens best wel hoog als je mist
Alsof iedereen in een tochtig schimmelkrot uit 1886 woont.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor de authenticiteit en het huiselijke gevoel
Laagste goot is 3.5 hoogste is 6quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
Garage is 2 meter hoog. Gewoon aan de rand gaan hangen en je laten vallen.
Vanaf de laagste goot dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laagste goot is 3.5 hoogste is 6
Niet op de garage klimmen, CLquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Toch fijn dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Doet een backflip dan klootvioolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laagste goot is 3.5 hoogste is 6
oke. Geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
D
[..]
oe maar ff voor dan, toetsenbord strijder.
quote:Quarantaine niet altijd hele klas
Door het opdelen van een klas op de
basisschool in groepjes,hoeven mogelijk
niet alle kinderen in quarantaine bij
een besmetting.De PO-Raad schrijft dat
in een protocol,voorafgaand aan de
heropening maandag van de basisscholen.
Het is niet in elke klas mogelijk om in
groepjes te werken,bijvoorbeeld bij de
allerkleinste kinderen.Als een van hen
besmet blijkt te zijn,moet de hele klas
in quarantaine.Overigens is het de GGD
die uiteindelijk bepaalt wie van de
leerlingen naar huis moeten.
Woensdag kregen basisscholen van het
ministerie al het dringende advies om
zoveel mogelijk in groepjes te werken.
Ik ben elke ochtend weer blij dat ik geen kinderen heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ook hier is weer over nagedacht door een wereldvreemde eencellige natuurlijk. "Ja jongens, er is iemand positief. Over 3 weken heeft iemand van de GGD tijd om te komen kijken wie van jullie er naar huis moet. We hebben slaapzakken besteld, die komen volgende week. Houden jullie de poep nog even op ook? Fijn, bedankt!"
En niet alleen in de ochtendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben elke ochtend weer blij dat ik geen kinderen heb.
Welnee. Bij ons was het binnen een dag geregeld. Ook nog eens op een zaterdag. Ze zitten er echt bovenop hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ook hier is weer over nagedacht door een wereldvreemde eencellige natuurlijk. "Ja jongens, er is iemand positief. Over 3 weken heeft iemand van de GGD tijd om te komen kijken wie van jullie er naar huis moet. We hebben slaapzakken besteld, die komen volgende week. Houden jullie de poep nog even op ook? Fijn, bedankt!"
Ja ik ook wel. Met kinderen zou ik ook wel kunnen leven, maar zou m'n stille rustige ochtenden toch wel missen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben elke ochtend weer blij dat ik geen kinderen heb.
Ik ben meer bang dat ze op Gergi zouden lijken, die is druk en heeft ADDquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Als ik kinderen zou hebben zou ik vooral bang zijn dat ze op mij zouden lijken, lijkt me vreselijk vermoeiend
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben meer bang dat ze op Gergi zouden lijken, die is druk en heeft ADD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |