SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou zo klinkt het anders niet ...quote:
oh..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende: [..] Nee zijn ze mee gestopt bij de eerste golf toen de supermarkten werden geplunderd, vonden ze toen ongepast ofzo
![]()
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuwquote:
Heb je je date al een weekje opgeschoven?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 tot 20 cm buda![]()
ik zie er serieus tegenop
nee nog niet gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je date al een weekje opgeschoven?![]()
Ik mijn fysio van komende dinsdag wel namelijk. Kan gewoon he
Ik moet mijn kerst hamster nog opruimenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh..Ik heb hier nog een oranje WK hamster
![]()
Vind ik toch net wat anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je date al een weekje opgeschoven?![]()
Ik mijn fysio van komende dinsdag wel namelijk. Kan gewoon he
Ik zie voor hier nog steeds hoerig koude wind en winterse neerslag beginnend op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuw
Als het maar gewoon gaat sneeuwen en niet ijzelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie voor hier nog steeds hoerig koude wind en winterse neerslag beginnend op zaterdag.
Weg van den haag?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verwachting is naar het zuiden aan het schuiven, dus waarschijnlijk krijg jij straks nog de meeste sneeuw
Nee daar komt juist meer naartoequote:
Met die wind erbij gaat het hoe dan ook glad worden vrees ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het maar gewoon gaat sneeuwen en niet ijzelen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent zeker al de hele dag de sneeuwdans aan het uitvoeren?
oh hell noquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat een leuke dingetjes
https://www.catawiki.nl/l(...)bdRB9DxAvf78Z7H0VIRc
700 euro, ik klei zelf wel wat in elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat een leuke dingetjes
https://www.catawiki.nl/l(...)bdRB9DxAvf78Z7H0VIRc
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
700 euro, ik klei zelf wel wat in elkaar
Die lijst begint wel lang te worden inmiddels he?quote:
jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lijst begint wel lang te worden inmiddels he?
En dan op zo'n rabbig plankje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
deze ook leuk maar ook al 600 euro
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |