quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:42 schreef Erasmus het volgende:
https://a.aliexpress.com/_u6rGQL
Ik heb deze leuke lamp gehaald voor de sfeerverlichting, fuck kaarsen.
Zeep ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een sukkels![]()
Je kunt gewoon kaarsen maken van menselijk vet.
Doe eens gek inderdaad. Tuincentra zitten meestal niet zo verspreid als de AH. En niemand heeft inderdaad van Kruidvat gehoord. Echt, hoe denkt zo'n persoon als jij wel niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:02 schreef OneYearFly het volgende:
Ik heb het idee dat mensen alleen de Appie kennen als supermarkt en nooit verder komen dan dat.
Zelf nog niet meegemaakt dat kaarsen of waxinelichtjes niet te koop waren.
Drogisterijen zoals het Kruidvat heeft ze ook en is gewoon open. Maarja, kom daar maar eens op als AH het enige is dat je kent.![]()
Tuincentra hebben ze ook om maar iets geks te noemen. Doe eens gek.
Dat heeft ook zo z'n redenenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb nog een zak met ~44 waxinelichtjes en nog 20 met een CR2032 batterijtje er in
De waxinelichtjes mét CR2032 batterij waren goedkoper dan de losse batterijen![]()
Laat de sneeuwstorm maar komen
Je kunt gewoon online bestellen bij zowel tuincentra als drogisterijen. En hou dat minachtende toontje maar voor je moeder, snertkind.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Doe eens gek inderdaad. Tuincentra zitten meestal niet zo verspreid als de AH. En niemand heeft inderdaad van Kruidvat gehoord. Echt, hoe denkt zo'n persoon als jij wel niet?
Anders lees je de op eens goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:02 schreef OneYearFly het volgende:
Ik heb het idee dat mensen alleen de Appie kennen als supermarkt en nooit verder komen dan dat.
Zelf nog niet meegemaakt dat kaarsen of waxinelichtjes niet te koop waren.
Drogisterijen zoals het Kruidvat heeft ze ook en is gewoon open. Maarja, kom daar maar eens op als AH het enige is dat je kent.![]()
Tuincentra hebben ze ook om maar iets geks te noemen. Doe eens gek.
Stoer hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:18 schreef OneYearFly het volgende:
[..]
Je kunt gewoon online bestellen bij zowel tuincentra als drogisterijen. En hou dat minachtende toontje maar voor je moeder, snertkind.
Dit forum is ook klaar met jou, veel plezier met je leven, doei!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef OneYearFly het volgende:
[..]
Nah, ik ben wel klaar met dit hatelijke kutforum. Wat een mongolen hier.
Tot je volgende kloontje dan maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef OneYearFly het volgende:
[..]
Raar, gezien jij juist de persoon bent die weer hatelijk/negatief reageert. Misschien speelt drank een rol? Anders iets anders.. ik hoop dat je morgen als je wat uitgeslapen bent gewoon wat leuk mee kan doen in plaats van dit soort gedrag te vertonen, dat is namelijk geheel onwenselijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef OneYearFly het volgende:
[..]
Ik hamster Steam sale games...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hamster elektrische gitaren.
Die op batterijtjes heb ik ook, maar daarmee is het wel een stuk lastiger om een pot thee warm te houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb nog een zak met ~44 waxinelichtjes en nog 20 met een CR2032 batterijtje er in
De waxinelichtjes mét CR2032 batterij waren goedkoper dan de losse batterijen![]()
Laat de sneeuwstorm maar komen
Weet niet of ze de bij de Kruidvat nog in de winkel liggen, maar online zijn ze toch aardig op:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef BeriBeri het volgende:
Die kun je ook gewoon bij Kruidvat kopen, waarom zou je naar tig supermarkten gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |