Cutequote:
nee laat ze maar lekker goede vrienden zijn dan sta ik hem wel buiten op te wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:17 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dit. Het is vooral hopen op dingen die niet kunnen toch
Naomi en Djill waren ook leuk de laatste dagen. Benieuwd of Djill verder naar haar toetrekt of dat ze nu de kant van Met op gaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:21 schreef engine het volgende:
NaomiNick
Als vriendjes dan. Wel leuk samen.
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Danny is wel makkelijk te onthouden.
Vind ik echt zo'n type naam voor een man die een forum runt ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Danny is wel makkelijk te onthouden.
Dat klinkt goedquote:
Ja goede naam voor zo iemand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n type naam voor een man die een forum runt ofzo.
aha ok ja kan me het ook niet voorstellen neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:18 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Geen bezette man die er vrolijk van wordt als zijn vrouw/vriendin op deze manier met een andere kerel aanpapt.
yvonne ook zijn typische naam voor een dannyquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n type naam voor een man die een forum runt ofzo.
Kan zelfs hier bijna de tepels zienquote:
Ja, ook een goede naam. Ik keur deze 2 namen goed voor leiders van een forumquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
yvonne ook zijn typische naam voor een danny
Ze doen niks verkeerds. Hij kan ook blij zijn dat er iemand is die haar steunt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja kan me het ook niet voorstellen nee
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:27 schreef waxmask het volgende:
onzekere naomi weer lopen miepen over hoe men haar zietdomme vegakut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |