Hij ga net al aan, sorry dat het de Ferrel show is. Gastje heeft in ieder geval zelfkennisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan die gozer ff zijn bek houden
Dan hoop ik dat hij niet oppastquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:12 schreef Collide het volgende:
Als die Jerrel niet oppast is hij maandag al de sjaak
Hij gaf haar ook al een compliment over haar boezem. Kwam goed uit in haar blousequote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Al een week ongeveer.
Leuk!
ja dat ze als vrienden goed kunnen praten ok maar denk dat der vriend dit toch anders ziet ik weet niet natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Vaag te zien hier maar dat was wel even heel duidelijk
Geen respect voor haar relatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:14 schreef engine het volgende:
Michel gaat steeds ietsje verder. Jagers zoals Patje het eerder noemde.
Ze zijn maatjes zeggen ze. Gisteravond hadden ze ook een lang gesprek in bed, maar we hoorden alleen het gezang van Thomas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Al een week ongeveer.
Leuk!
De uitspraken van Theo waren het zoveelste dat hij 'toevallig' had meegekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:13 schreef Joyce-43 het volgende:
jij bent lekker pikant zo he zag het al in beelden hij had niets gezien
kom op bewoners laat het jullie ook even opvallen
Michel is toch wel een leuke kerelquote:
Precies, dus kom maar op met die duimpjesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zij ook niet dus eigenlijk maakt het verder ook niet uit.
De camera'squote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Freddy, rudy wie zijn dat nu weer xd..
Natuurlijk kan dit. Het is vooral hopen op dingen die niet kunnen tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat ze als vrienden goed kunnen praten ok maar denk dat der vriend dit toch anders ziet ik weet niet natuurlijk
vertel eens bezette mannen hier ? kan dit ?
Ja dat zou zo maar kunnen gaan gebeuren ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Precies, dus kom maar op met die duimpjes.
Een zekere spanning tussen die twee is er volgens mij wel te zien , zeker en vast.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn maatjes zeggen ze. Gisteravond hadden ze ook een lang gesprek in bed, maar we hoorden alleen het gezang van Thomas.
owh lekker vind ik dan weer nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerder lekker dan leuk. Vind ik dan he.
Geen bezette man die er vrolijk van wordt als zijn vrouw/vriendin op deze manier met een andere kerel aanpapt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat ze als vrienden goed kunnen praten ok maar denk dat der vriend dit toch anders ziet ik weet niet natuurlijk
vertel eens bezette mannen hier ? kan dit ?
Exact, dat is reality.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de regie was, dan zou ik de streams even op Michel en Juli plaatsen
Neuh.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk ook dat als Michel er met Julie aan de haal gaat....
Dat Naomi zich vol op Jeroen gaat storten
# Onthoud dit #lange termijn
Naar aanleiding van Jerrel die had gezegd dat het in de buitenwereld gedacht werd dat het een setje was, ja niet hij hoor want hij wist het niet....Meteen maakte Michel duidelijk dat ze goede vrienden waren en dat Juli drie kinderen had en een vriend. Dus daarom vroeg zij het aan Matt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:13 schreef TheRacingElf het volgende:
Julie vroeg aan Matt over hoe zij en Michel overkwamen op TV want ze had wel drie kindjes thuis. Nou die zorgen zijn nu ook alweer het raam uit zo te zien.
camera'squote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Freddy, rudy wie zijn dat nu weer xd..
Freddy, Rudy en Dannyquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi en Nick zijn weer tegen de camera aan het praten. De namen van de camera ken ik nog niet.
Dannyquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi en Nick zijn weer tegen de camera aan het praten. De namen van de camera ken ik nog niet.
naomi neukt met al haar vriendenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:21 schreef engine het volgende:
NaomiNick
Als vriendjes dan. Wel leuk samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |