quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat ik ga samenwonen met Zoey èn Julie
Rustig weekje voor de mannen. Ferell ontwijken tot maandag en dan maar nomineren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Jerrel zorgt ervoor dat de mannen ( Nick, Michel en Patrick ) een sterker blok gaan vormen, je ziet ze al mooi samenzitten op de achtergrond
Top!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dan ga ik samenwonen met Naomi
[..]
Vergelijk jij DE Prince met dit kneusje?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
Mini-Prince, die Jerry, al was Prince ook klein.
prince was timide behalve onstage...gelukkig nog 1 van zijn laatste concerten mogen meemaken op szigetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
Mini-Prince, die Jerry, al was Prince ook klein.
Ja maar is nog gewoon puber in zijn gezicht, sommige jonge mannen hebben dat gewoon, jarenlang dat jeugdige.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij is nu 35 minuten twintiger geworden
Ahumquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dan ga ik samenwonen met Naomi
[..]
Familie van je?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergelijk jij DE Prince met dit kneusje?
Moet bijna wel, echt maar weinig mensen die tegen dit gedrag kunnen, ik denk alleen zoey eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja wordt ieder geval leuker voor ons. Nu al zin in Jerrel fitties!
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
prince was timide behalve onstage...gelukkig nog 1 van zijn laatste concerten mogen meemaken op sziget
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg stel het je eens voor, 3 duimpies en dan hun in die hottub. Hilarisch.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |