Doe je dat niet, dan blijft dat ratelen maar doorgaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja dat, even duidelijk gemaakt dat anderen ook een stem hebben.
Zal die conjo eens leren hoe je een echte high-kick plaatstquote:
Of door het tegengas gaat 'ie helemaal *TTTSSSSKKK* "OH MY GOD" op jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doe je dat niet, dan blijft dat ratelen maar doorgaan
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:30 schreef cheanny het volgende:
Ik ben er uit! Jerrel is de kip die Jill graag wilde. Nieuw huisdier!
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
blablablablaoanmlkankhlaljkjkkjfvksdgvfksdhkbvshkbvksfdkvskdwbvkbfsdxggknkfsdjbjkdd
Hou je bek toch Jerrel
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:30 schreef cheanny het volgende:
Ik ben er uit! Jerrel is de kip die Jill graag wilde. Nieuw huisdier!
Moest ik gelijk aan denken. niets toevoegend ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Concurrentie voor Thomas:
[ afbeelding ]
Nee, trio in de hottubquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Concurrentie voor Thomas:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef TB-Spoelie het volgende:
Zal Jerrel ook op Patjes bruiloft uitgenodigd worden?
Als bruidsmeisje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef TB-Spoelie het volgende:
zouden els daan en nat wel komen denk je?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef TB-Spoelie het volgende:
Hij maakt ze gekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Jerrel zorgt ervoor dat de mannen ( Nick, Michel en Patrick ) een sterker blok gaan vormen, je ziet ze al mooi samenzitten op de achtergrond
Dat wordt een driehoekje....hij was blij met Thomas en Jill.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Moest ik gelijk aan denken. niets toevoegend ook.
oh wordt nog wat dan! Maar misschien heeft ie ochtendhumeur en gaat ie bitchy doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
qua geluid klopt dat wel ja.
Ik ben ook zo benieuwd als ie opstaat of hij dan ook gelijk aanstaat. Zulke drukte als je net wakker bent kunnen veel mensen niet tegen.
Fitnessquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die matt ziet er zo'n opgeblazen fitness boy uit
Els wel denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
zouden els daan en nat wel komen denk je?
quote:
nee eerder iemand die de worstenbroodjes van mike heeft gejatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee joh, als of hij iets te veel picollini's heeft gegeten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gooi die gozer in de huttub en dan de klep erop!
Fitness boy? Die gast is gewoon dik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee joh, ik vind hem eruit zien als een onzekere tiener die iets te veel gewicht heeft en zichzelf geen houding weet te geven. En ik denk dit omdat mijn zoon ook zo'n soort vriend had.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Monaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar nogmaals, waarom deze kut kandidaten, is er echt niets beters ....
Klopt wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind hem eruit zien als een onzekere tiener die iets te veel gewicht heeft en zichzelf geen houding weet te geven. En ik denk dit omdat mijn zoon ook zo'n soort vriend had.
Neuken neuken neukenquote:
Michel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
ik hoor de woorden "rust" en "rustig" vallen in de achtergrond, iemand geeft hints
Ja die ken ook, 1 van de 2 iig. Ik hoop eigenlijk op die van mij, gelijk het lullen aan. ADHDquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh wordt nog wat dan! Maar misschien heeft ie ochtendhumeur en gaat ie bitchy doen.
Zeker, die komen om de bruid af te zeikenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
zouden els daan en nat wel komen denk je?
Dan hoorde ik dat toch goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
ik hoor de woorden "rust" en "rustig" vallen in de achtergrond, iemand geeft hints
Hij is nu 35 minuten twintiger gewordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind hem eruit zien als een onzekere tiener die iets te veel gewicht heeft en zichzelf geen houding weet te geven. En ik denk dit omdat mijn zoon ook zo'n soort vriend had.
Banaal weerquote:
Geen tijd om te klikken nu.quote:
ja wordt ieder geval leuker voor ons. Nu al zin in Jerrel fitties!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die ken ook, 1 van de 2 iig. Ik hoop eigenlijk op die van mij, gelijk het lullen aan. ADHD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |