Ik denk eerder dat Thomas al wat nieuwe zieltjes probeert aan te winnen..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:42 schreef aswesleep het volgende:
Matt is het spel al aan het spelen met Thomas
Dronk hier warme melk toen ik je post lasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nooit gedacht dat ik liever naar Patje zou luisteren dan de rest.
[..]
Ik hoop dat Thomas uit bed valt en die smurf plet.
Erg hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:44 schreef dorkie94 het volgende:
Komop seg, je hoort dat ding overal door.
Weet Pat al wie zondag gewonnen heeft?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
3 muppets zijn aan het analiseren nu over het vrijwillige vertrek van die andere 3.
ugh je hoort hem zelfs op de mic van andere, damnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat gastje gaat voor irritatie zorgen en dat dan weer een leuk vooruitzicht
Wat zegt Michel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Michel legt ff aan de domme Belgen uit hoe het zit.
hoeft niet, je denkt toch niet dat matt zich bij k4 aansluit?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:44 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Thomas al wat nieuwe zieltjes probeert aan te winnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Mijn avatar is freggelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
ugh je hoort hem zelfs op de mic van andere, damn
hey blijf van Jill afquote:
Insta zei iemand net. Nogmaals ben te lui nu om zelf te zoeken naar info.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wwaar staat dat dan want ze studeert er voor maar is het nog niet ze heeft wel andere studies al afgemaakt
Heel verhaal, maar hij is vooral boos over de verminderde spelkansen de rest is een knipoog.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Knuffelen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
In zijn slaap is er nog hoop.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel gaat nooit meer ophouden met praten he
Volgens mij niet. Wat ik dan weer erg leuk vind dat ie dat niet weet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet Pat al wie zondag gewonnen heeft?
Nee denk het niet. Hoop dat Matt Nick snel vindt. Lijkt me wel een goeie comboquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoeft niet, je denkt toch niet dat matt zich bij k4 aansluit?
samen met jill en thomas een sterk blokquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Matt slim is sluit zich aan met Team Patje, Nick en Michel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |