Wat is daar de lol van danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:56 schreef Remco het volgende:
Het lijkt er nu toch echt van te komen 5 dagen met een max van -3
Wat is er mis met Harmonie?quote:
Die toveren in de laatste run wel wat raars uit de hoed. Begint in het midden van het land met sneeuw op zaterdag rond 20u, om vervolgens over te gaan in natte sneeuw tot sowieso zondagochtend. Lijkt me sterk dat dat uitkomt terwijl het -3 graden gaat zijnquote:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo te zien valt er in het zuiden niet zo veel.
Meh, dat roze gebied mag wat meer richting Nijmegenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ziet er weer kwa sneeuw wat positiever uit voor het noorden
daar hebben ze dan ook al meer dan genoeg gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo te zien valt er in het zuiden niet zo veel.
Valt wel mee, maar aangezien ik de weg op moet vind ik het wel prima als er niet te veel valt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar hebben ze dan ook al meer dan genoeg gehad
het zuiden mag dit keer de regen hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar aangezien ik de weg op moet vind ik het wel prima als er niet te veel valt.
Schuift weer aardig omhoog hé..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Het is vooral de vraag hoe noordelijk het front gaat liggen nu, niet of ie gaat komen.
Gaat nog wel een tijdje op en neer, zal wel ergens tussen in eindigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Schuift weer aardig omhoog hé..
Graag, opzouten met die kutsneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het zuiden mag dit keer de regen hebben
Dit zijn geen centimeters toch? De legenda zegt "gewicht per m2"quote:
quote:Sneeuw heeft normaal een soortelijk gewicht van circa 200 kg per m3. Dat wil zeggen een laagje sneeuw van 10 cm geeft een belasting van 20 kg per vierkante meter. Die belasting valt wel mee maar als die sneeuw natter of compacter wordt neemt het gewicht wel toe tot 500 a 600 kg/m3.
https://nl.toluna.com/opi(...)%20a%20600%20kg%2Fm3.
Kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit zijn geen centimeters toch? De legenda zegt "gewicht per m2"
[..]
quote:Sneeuw heeft normaal een soortelijk gewicht van circa 200 kg per m3. Dat wil zeggen een laagje sneeuw van 10 cm geeft een belasting van 20 kg per vierkante meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |