SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
kan teveel oorzaken hebben en ademnood kan heel eng wezen, zeker op jonge leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste moet inderdaad maar gebeuren
Thanks voor de input!
Mooie nieuwe uitspraak maar huil niet als er alleen nog gladde metro jochies overblijven in de muziek/kunst.quote:
Dat soort "extremen" zullen er altijd zijn, en zullen ook altijd aantrekkingskracht blijven houden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie nieuwe uitspraak maar huil niet als er alleen nog gladde metro jochies overblijven in de muziek/kunst.
Nou...quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort "extremen" zullen er altijd zijn, en zullen ook altijd aantrekkingskracht blijven houden.
Die hebben altijd een soort van machtspositie die mensen interessant vinden. Als het meer een niche gaat worden zijn dat ook mensen voor te vinden.quote:
Normale kerels behandelen anderen gewoon fatsoenlijk hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie nieuwe uitspraak maar huil niet als er alleen nog gladde metro jochies overblijven in de muziek/kunst.
Dat is het nou juist. Iedereen moet normaal zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normale kerels behandelen anderen gewoon fatsoenlijk hoor.
Dat getik als ie met z'n Nokia gaat bellen is toch wel jeugdsentiment.quote:
Jij komt te weinig in nichehoekjes. Het merendeel daarvan gedraagt zich offstage gewoon normaal hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Iedereen moet normaal zijn tegenwoordig.
Bepaald gedrag is gewoonweg grensoverschrijdend. In andere tijden is het misschien ooit geaccepteerd geweest (ga bijvoorbeeld maar eens bij bands in de jaren 70 kijken) maar nu kijkt men daar toch net iets anders tegenaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Iedereen moet normaal zijn tegenwoordig.
Is het nou niche of normaal? En wat is normaal?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij komt te weinig in nichehoekjes. Het merendeel daarvan gedraagt zich offstage gewoon normaal hoor.
En daar zitten bizarre onstage dingen bij.
Normaal is toch een band uit Twente?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het nou niche of normaal? En wat is normaal?
Blijkbaar gladde metromannetjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het nou niche of normaal? En wat is normaal?
Ja die freak ging veel te ver. Maar come’on daar wijzen we er nu direct 20 meer voor aan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaald gedrag is gewoonweg grensoverschrijdend. In andere tijden is het misschien ooit geaccepteerd geweest (ga bijvoorbeeld maar eens bij bands in de jaren 70 kijken) maar nu kijkt men daar toch net iets anders tegenaan.
Correctie: Achterhoek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal is toch een band uit Twente?
Achterhoekquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal is toch een band uit Twente?
Die zijn ook gek, vaak gehersenspoeld.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die freak ging veel te ver. Maar come’on daar wijzen we er nu direct 20 meer voor aan.
Het is zo eenzijdig, vrouwen die met zulke mensen een jaar lang gaan touren zijn net zo gek.
Verschil: die vrouwen werden toen ook al voor sloerie en hoer uitgemaakt en de kerels waren helden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die freak ging veel te ver. Maar come’on daar wijzen we er nu direct 20 meer voor aan.
Het is zo eenzijdig, vrouwen die met zulke mensen een jaar lang gaan touren zijn net zo gek.
Die is al 15 jaar over de datum sowieso.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem eens Paul de Leeuw.
Kan dat nog? Hoe lang gaat dat nog goed?
Leeft die nog?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem eens Paul de Leeuw.
Kan dat nog? Hoe lang gaat dat nog goed?
hey ook vroeg wakkerquote:
ja zo nog een dagje werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey ook vroeg wakker
ja hier nog 2quote:
quote:
jij ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 06:12 schreef Karzai het volgende:
Ah beter, vind ik dan
Nog een slokje koffie, douchen en brood smeren
Werkze !
welkom in de huidige wereldquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou eigenlijk best een weekje vakantie willen. Maar dat voelt zo zonde van die dagenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hoofd wil ook een paar dagen rust hebben.
En daarna in een ijswak springenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:05 schreef Karzai het volgende:
Zondag naar de sauna en dan in de blote bips door de sneeuw rollen
Die vetklep Bruls weer?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:08 schreef Karzai het volgende:
Burgemeesters willen dat de verkiezingen worden uitgesteld
Zo zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:14 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 04-02-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 193 Budapestenaar
02 127 FranticDJ
03 125 UitStraling
04 115 IJsdraakje
05 110 bitterbal
06 096 Lospedrosa
07 084 Citizen.Erased
08 079 LTVDK
09 075 Dr_Flash
10 073 kwiwi
11 061 dud0r
12 060 Amarantha
13 055 Haags
14 054 mschol
15 045 CherryLips
16 042 gianni61
17 029 Ygritte
18 025 EttovanBelgie
19 023 Jacquelinehasselbaink
20 022 liesje1979
21 021 Karzai
22 019 Bomenverzameling
23 018 Koen66
24 014 engine
25 013 Solotovski
26 012 Modus
27 011 Puala
27 011 Muskusboktor57
29 009 Makrelis
30 008 Fogel
31 007 mootie
32 004 shiitake
33 002 van_Lamehuizen
33 002 DW457
klik hier voor meer stats
Oh, goeie, de luxaflexen zitten nog dicht.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De werkeloze maagd van de dag award.
goed planquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Nog even koffie pakken en dan maar opstarten
ohw, belgiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:
https://www.msn.com/nl-be(...)nVyY?ocid=entnewsntp
Een korte periode was ik blij verrast
quote:Volgens de prognoses kan de GGD tussen de 500.000 en 1.000.000 testen per week aan. Daarvan werden er afgelopen week iets meer dan 200.000 gebruikt.
Even snel een Belgische kapper opzoeken, krijgen ze de Hollanders terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
O, kappers open op 13 februari? Dat zou mooi uitkomen want ik heb 15 februari een afspraak
Ja het absolute aantal positieven neemt af maar het percentage besmettingen blijft praktisch gelijk.quote:
Goedemorgen. Met Junior gaat het wel redelijk. Hij kruipt nu ook, ondanks zijn gipsbroek, maar ligt groot deel van de nacht wakker (en wij dus ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met @:damart junior?
Je wordt gelynched als je de Belgische grens oversteektquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even snel een Belgische kapper opzoeken, krijgen ze de Hollanders terug.
Een paar dagen slapen en ik mis van alles.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het absolute aantal positieven neemt af maar het percentage besmettingen blijft praktisch gelijk.
volgens mijn horloge had ik een hele goede nachtrust.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. En aan ononderbroken nachtrust![]()
.
Had je al wel meegekregen dat we dit weekend een Siberische winter ingaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paar dagen slapen en ik mis van alles.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je al wel meegekregen dat we dit weekend een Siberische winter ingaan
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt gelynched als je de Belgische grens oversteekt
Ook dat wil ik eerst nog zien gebeurenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit in Zuid-Limburg, dat doet niet meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook dat wil ik eerst nog zien gebeuren
Ah.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit in Zuid-Limburg, dat doet niet mee
Ook maar even een afspraak gemaakt. Vroegste mogelijkheid was 3 maart.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
O, kappers open op 13 februari? Dat zou mooi uitkomen want ik heb 15 februari een afspraak
Toen ik om half zes -na anderhalf uur wakker te zijn geweest- eindelijk weer sliep, verpestte mijn wekker het restant van de nachtrustquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn horloge had ik een hele goede nachtrust.
Dat was een leugen
Ja dat is maar een kwart wiel van een Porsche dus dat moet geen enkel probleem zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling stort jij even die resterende 12000 euro
Weer een halve cm sneeuw tussen de plantjes, net als de falende verwachtingen van een paar weken geledenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja, gewoon 10 gradenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit in Zuid-Limburg, dat doet niet mee
Qua timing zou het ook wel mooi zijn als ze het juist en voorzichtig hebben voorspeld en het echt meters sneeuw worden. Maandag de scholen weer open maar gelijk weer dicht want allemaal ijsvrijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een halve cm sneeuw tussen de plantjes, net als de falende verwachtingen van een paar weken geleden.
Wat krijg ik er voor terug?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling stort jij even die resterende 12000 euro
gezelligquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah.
*pakt spullen voor zuid limburg*
illegale kapfestijnen!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
hoe komen jullie op kappers op 13 feb?
Mja, dit bericht ging over Belgiëquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook maar even een afspraak gemaakt. Vroegste mogelijkheid was 3 maart.
Volgens mij ga jij nooit naar de kapper hč?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
paar weken terug heb ik een sneeuwpop kunnen maken van de hoeveelheid sneeuw die er lagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een halve cm sneeuw tussen de plantjes, net als de falende verwachtingen van een paar weken geleden.
nee dit klinkt misschien vreemd maar hoe bang sommige mensen voor tandarts zijn ben ik dat voor een kapperquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij nooit naar de kapper hč?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit klinkt misschien vreemd maar hoe bang sommige mensen voor tandarts zijn ben ik dat voor een kapper
Koens heeft nog niet genoeg koffie op en plaatste een Belgisch nieuwsberichtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Er werd toen gezegd dat in het westen de meeste sneeuw zou vallen, tot wel 5 cm... bij ons lag er alleen een dun laagje tussen de planten in de tuin en in de plantsoenen... op de stoep en de weg bleef echt niks liggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
paar weken terug heb ik een sneeuwpop kunnen maken van de hoeveelheid sneeuw die er lag
Ligt het aan je oren?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit klinkt misschien vreemd maar hoe bang sommige mensen voor tandarts zijn ben ik dat voor een kapper
Ga als Zwarte Piet dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
zou wel een keer naar een afro kapper willen maar dat durf ik ook niet omdat ik dan weer te blank ben
ahquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koens heeft nog niet genoeg koffie op en plaatste een Belgisch nieuwsbericht
Sta je daar met je bijl en je kettingzaag in het bosquote:
Dan houdt je tenminste een volle bos haarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou die broek aanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
"Zijn er hier nog stoute kindertjes?"
Is er geen beetje-afro-beetje-Duits-kapper?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze het niet kunnen knippen. Het is altijd verneukt
Nog niet gevondenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er geen beetje-afro-beetje-Duits-kapper?
Bloempot met krulletjesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er geen beetje-afro-beetje-Duits-kapper?
Zal ik het eens proberenquote:
Haar knippen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kapper zoeken of mijn haar knippen?
Elleboogoefeningen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou daar gaan we.
Ontbijten
Elleboogoefeningetjes
Afval keuken wegbrengen
Afwas doen
Darts training
Koffie halen bij godinnetje
Knie-oefeningetjes
Sollicitatie de deur uit
En dan lunch.
Lijkt me voorlopig even genoeg.
Houd zulke dingen gewoon even lekker voor jezelf, dat hoef je hier niet zo te delenquote:
Waarom geen zes keer?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou daar gaan we.
Ontbijten
Elleboogoefeningetjes
Afval keuken wegbrengen
Afwas doen
Darts training
Knie-oefeningetjes
Sollicitatie de deur uit
En dan lunch.
Druk drukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou daar gaan we.
Ontbijten
Elleboogoefeningetjes
Afval keuken wegbrengen
Afwas doen
Darts training
Knie-oefeningetjes
Sollicitatie de deur uit
En dan lunch.
Ah toequote:
Of tijdens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou ik dan na het koffie halen inplannen.
Momentje, even kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ze nu bammetjes aan het smeren zijn
Het is zeker te laat om thermisch ondergoed te bestellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Weermannen weten het zeker: historische extreme hoeveelheid sneeuw, ongekend heftige sneeuwstormen en min tien! tot gevoelstemperatuur onder de -20!!!!!
Daken van garages met 13 Porsches gaan op zeker instortenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Weermannen weten het zeker: historische extreme hoeveelheid sneeuw, ongekend heftige sneeuwstormen en min tien! tot gevoelstemperatuur onder de -20!!!!!
Dan kan ik toch niet meer knippenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik eerst jouw hoofd er af mag halen
Vind jou maar een lastige vrouw soms hoorquote:
Je mag mijn haar niet knippenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind jou maar een lastige vrouw soms hoor
Na het weekend ben je er vanaf, dan hangt ze druipend over de bedrand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind jou maar een lastige vrouw soms hoor
mag ik het doen?quote:
Ja en jij mag mijn hoofd er niet afhakken.quote:
We lachen altijd om je.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
En iedereen maar lachen toen ik in december al stelde dat de Polar Vortex zeker op ons neer zou dalen.
Oke.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jij mag mijn hoofd er niet afhakken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het weekend ben je er vanaf, dan hangt ze druipend over de bedrand.
en soms een beetje facepalmenquote:
Je kan ook kijken naar een krullenkapper (ipv specifiek afro), deze bijvoorbeeld: https://www.morangocurls.com/nl/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
zou wel een keer naar een afro kapper willen maar dat durf ik ook niet omdat ik dan weer te blank ben
alsof je niet door een beetje sneeuw naar de winkel kan wandelen voor etenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen zijn CV in orde, kaarsen, open haardhout, extra voedsel, winterkleding in huis?
Alsof ze je nog helpen met een gebroken been in de overbelaste ziekenhuizen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof je niet door een beetje sneeuw naar de winkel kan wandelen voor eten
Sla em opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook kijken naar een krullenkapper (ipv specifiek afro), deze bijvoorbeeld: https://www.morangocurls.com/nl/
Hoor ik ook goeie dingen over, overigens.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
gister appelazijn gedaan in mijn haar en het isnu weer fluffy en zacht
Dit is Flessiaans voor fappen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou daar gaan we.
Ontbijten
Elleboogoefeningetjes
Afval keuken wegbrengen
Afwas doen
Darts training
Knie-oefeningetjes
Sollicitatie de deur uit
En dan lunch.
Ben toch geen bejaarde van 40+ die wat breekt omdat ze buiten lopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ze je nog helpen met een gebroken been in de overbelaste ziekenhuizen?
woon in een seniorenflat. mijn cv ketel doet alleen z'n dagelijkse test cycles en stookt nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen zijn CV in orde, kaarsen, open haardhout, extra voedsel, winterkleding in huis?
ruikt je haar nu ook heel zuur dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
gister appelazijn gedaan in mijn haar en het isnu weer fluffy en zacht
3x per dag en de rest naar behoeftequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij trekt je toch hele dagen af?
Ze hebben liever dat soort zorg dan wéér een coronageval denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt beter door de sneeuw lopen dan over ijs.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn nou juist degenen die wel wat breken, hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben toch geen bejaarde van 40+ die wat breekt omdat ze buiten lopen?
10.000 bijen op je hoofd van de zomer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p Je ruikt subtiel een appelazijn lucht als het weer nat is maar droog niks
Dat zien we danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10.000 bijen op je hoofd van de zomer.
dit lijkt een beetje op zo'n 'subtiele' zweet lucht?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p Je ruikt subtiel een appelazijn lucht als het weer nat is maar droog niks
u wot mate?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
"Ja bal, ik zou je zo graag vullen met negerzaad maar je kop meurt naar azijn"
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
"Ja bal, ik zou je zo graag vullen met negerzaad maar je kop meurt naar azijn"
ik las dit dus verkeerd, ik dacht ik heb geen sollicitatieplannenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
zou je wel verwachten met alle werklozen hierquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las dit dus verkeerd, ik dacht ik heb geen sollicitatieplannen
Meh, die twee keer in m'n leven dat ik wat gebroken heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn nou juist degenen die wel wat breken, hoogmoed komt voor de val
ik ben weer een vriendjequote:
Je kan er ook een drupje etherische olie ingooien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel benieuwd waar hij dat negerzaad dan vandaan wil halen, maar van de andere kant wil ik het ook echt niet wetenquote:
dat kan ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er ook een drupje etherische olie ingooien.
Fysiek niet?quote:
Of gewoon motorolie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er ook een drupje etherische olie ingooien.
Maar wat is dan het effect met dat druppeltje?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fysiek niet?
Zou op zich wel een idee zijn voor me, appelazijn met een beetje tea tree-olie.
Kan ook dat je dan ruikt naar een appelbeignet die al heel de dag in de lekbak ligt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou op zich wel een idee zijn voor me, appelazijn met een beetje tea tree-olie.
nee maar heb nog wel van die moonboots maar das geen gezicht natuurlijk dus ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal al sneeuwschoenen gekocht voor de wandeldate?
Geur, en sommige oliën kunnen meehelpen. Mijn huid is overall vrij onrustig (dus ook op m'n hoofd) en voor m'n gezicht helpt spul met tea tree erin enorm. Dus waarom niet op m'n hoofdhuid proberen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat is dan het effect met dat druppeltje?
quote:
quote:
Stakkertjesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
Houd zulke dingen gewoon even lekker voor jezelf, dat hoef je hier niet zo te delen
hmm ja. misschien als ik in de zomer al die wespen achter mij aan heb ga ik dat ook proberen :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geur, en sommige oliën kunnen meehelpen. Mijn huid is overall vrij onrustig (dus ook op m'n hoofd) en voor m'n gezicht helpt spul met tea tree erin enorm. Dus waarom niet op m'n hoofdhuid proberen.
De azijn neutraliseert het vettige van die paar druppels wel hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat je dan ruikt naar een appelbeignet die al heel de dag in de lekbak ligt.
Maar goed dat de CV kerel 2 weken geleden geweest is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
je kan die Russen geen effectiviteit verwijtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
Arts die Navalny behandelde in Siberië is 'plotseling' overleden
die kreeg ik van ABN Amro, waar ik wel klant benquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bericht dat mijn Rabobankpas verloopt en ik snel een nieuwe moet aanvragen ander gaat het geld kosten
apart aangezien ik geen klant ben daar whahahaha
slechte research van scammers
naja dat gif zat in z'n onderbroek blijkbaar. knap gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan die Russen geen effectiviteit verwijten
Gezellig. Ik heb de hele dag online workshopquote:
Succes!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb de hele dag online workshop
hey het moet wel DUUR blijven hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Apple is ook heel efficient in het verzenden hoor. Vandaag komt mn nieuwe telefoon hoesje, maandag de magsafe kabel, dinsdag de 20W adapter. En volgende week vrijdag m'n telefoon
Doe alles gewoon in 1x ofzo
sowieso Applequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Apple is ook heel efficient in het verzenden hoor. Vandaag komt mn nieuwe telefoon hoesje, maandag de magsafe kabel, dinsdag de 20W adapter. En volgende week vrijdag m'n telefoon
Doe alles gewoon in 1x ofzo
Ik zit wel in software, telt dat ook?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor meisjes en softboys.
ik vind iOS prettiger werken dan Android.. En MacOS ook prettiger dan windows, alles werkt gewoon van de 1e keer ipv dat je duizend keer gezeik met drivers hebt enzo. En jaar daar heb ik dan wel wat meer geld voor overquote:
Waar het geld zitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:42 schreef Koen66 het volgende:
Bij ons hebben voornamelijk managers en functies als Business Intelligence Apples. De rest veelal Android
ik heb zakelijk nauwelijks iets aan een Apple, als ik zie hoe die paar fanboys modderen om hun iMac letter werkend te krijgen in het bedrijfsnetwerkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind iOS prettiger werken dan Android.. En MacOS ook prettiger dan windows, alles werkt gewoon van de 1e keer ipv dat je duizend keer gezeik met drivers hebt enzo. En jaar daar heb ik dan wel wat meer geld voor over
Sowieso gaan m'n MacBooks ook langer mee dan m'n windows laptops ooit gedaan hebben. Met die windows apparaten moest ik na 2 jaar een nieuwe en met die Macbooks doe ik gemiddeld 6 jaar tot nu toe.
Dan zijn de fanboys of de systeembeheerders incompetent. Een ip is een ip, in principe moet je je koelkast met smartfunctie nog in een netwerk kunnen hangen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk nauwelijks iets aan een Apple, als ik zie hoe die paar fanboys modderen om hun iMac letter werkend te krijgen in het bedrijfsnetwerk
Zondag: 3 vlokken sneeuw en een laffe 0 gradenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
fysieke netwerk is geen probleem, echter wat erachter ligt is 100% op Windows gebaseerd. Software voor Windows is netjes packaged en laptop managed, Apple is 'hier heb je je apparaat, veel succes ermee'quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zijn de fanboys of de systeembeheerders incompetent. Een ip is een ip, in principe moet je je koelkast met startfunctie nog in een netwerk kunnen hangen.
Van mij mag het, geen idee waarom mensen uitkijken naar kou, gladheid en ander ongemak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zondag: 3 vlokken sneeuw en een laffe 0 graden
Hoop hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zondag: 3 vlokken sneeuw en een laffe 0 graden
Ah, de systeembeheerders dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fysieke netwerk is geen probleem, echter wat erachter ligt is 100% op Windows gebaseerd. Software voor Windows is netjes packaged en laptop managed, Apple is 'hier heb je je apparaat, veel succes ermee'
Gemiste kans dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaaw, mijn Indiase collega heeft nog nooit sneeuw gezien![]()
Ik heb haar aangeraden iets warms voor haar oren te kopen
Omdat weerextremenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag het, geen idee waarom mensen uitkijken naar kou, gladheid en ander ongemak.
Ze is getrouwd en in verwachtingquote:
het management dus, want die bepalen de policy dan weerquote:
dat ligt dan niet aan apple maar dat jullie netwerkstructuur er niet op ingericht isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk nauwelijks iets aan een Apple, als ik zie hoe die paar fanboys modderen om hun iMac letter werkend te krijgen in het bedrijfsnetwerk
Gratis banken voor alle klantenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
zie al gebeuren dat ik volgende week de enige ben die kan werken in bankzaken omdat de rest allemaal met de auto komt en de wegen te glad zijn ofzo
Ballie volgende week onderweg naar de bankzakenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
zie al gebeuren dat ik volgende week de enige ben die kan werken in bankzaken omdat de rest allemaal met de auto komt en de wegen te glad zijn ofzo
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie volgende week onderweg naar de bankzaken
[ afbeelding ]
slaapkamer krijgt een rolluik.quote:
wat niet meespeelt is dat de huidige generatie legacy software waar bv monteurs mee werken echt Windows is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ligt dan niet aan apple maar dat jullie netwerkstructuur er niet op ingericht isen dat kan en is ook begrijpelijk dat daarin keuzes gemaakt worden. Ik ben absoluut geen fanboy en heb ook niks tegen Windows (heb in de werkplaats ook een windows machine draaien voor enkele apparaten daar).
maar goed, ik heb niks te schaften met andere (bedrijfs)netwerkomgevingen dan m'n eigen
Rolluikenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slaapkamer krijgt een rolluik.
eindelijk weer donker als ik wil slapen
Managers zijn het kwaad van elk bedrijf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het management dus, want die bepalen de policy dan weer
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Managers zijn het kwaad van elk bedrijf.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt iets "van het zuiden" te zijnquote:
Heb ik ook met oa de flow table enzo. vandaar dus de die windowsmachine in de werkplaats. maar die neem ik met teamviewer overquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat niet meespeelt is dat de huidige generatie legacy software waar bv monteurs mee werken echt Windows is.
ik heb geen sleutel ook dus buiten wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gratis banken voor alle klanten
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie volgende week onderweg naar de bankzaken
[ afbeelding ]
ramkraak met de scooterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen sleutel ook dus buiten wachten
nicequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar in Duitsland en Hongarije hebben ramen ook standaard rolluiken. Ik vind het echt geweldigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt iets "van het zuiden" te zijn
ja benieuwd of die vrouw nog naar binnen komt rijden in haar autoquote:
ik merk hier dat er (net als bij mn vorige huis) een straatlantaarn recht voor mn huis staat. dan vind ik zo'n rolluik wel prettigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice
heb hier gelukkig mn gordijnen oversized genoeg besteld dat het echt gitzwart is in m'n slaapkamer
had in vorige huis en bij m'n ouders ook rolluiken.
In de horeca kon je tenminste nog een kom tomatensoep over zo iemand flikkeren,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja benieuwd of die vrouw nog naar binnen komt rijden in haar auto![]()
zei ze ook nog dat ik blij mocht zijn dat ze zo aardig was
en wellicht dat de opties binnenkort voor andere functies ook makkelijker worden op een Apple, nu nog qua ERP hetzij een legac Windows app hetzij zelfs een legacy Telnet 5250 app draaiend op een iSeries, migratietraject naar Microsoft Dynamics is gaande momenteel, dus gewoon een browserquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik ook met oa de flow table enzo. vandaar dus de die windowsmachine in de werkplaats. maar die neem ik met teamviewer over
ja precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de horeca kon je tenminste nog een kom tomatensoep over zo iemand flikkeren,
Ik moest ver uitzoomen om bekende namen op de kaart te zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/de-kiel/huis-41273942-de-tip-65/
Tof huis. Maar allejezus ver weg
Jupquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest ver uitzoomen om bekende namen op de kaart te zien.
lekker dicht bij Amaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest ver uitzoomen om bekende namen op de kaart te zien.
Zo. Alles gedaan tot aan de solliciatiebrief. Daar ben ik de rest van de ochtend mee bezig. Mijn bestelde elektrische deken is inmiddels ook binnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou daar gaan we.
Ontbijten
Elleboogoefeningetjes
Afval keuken wegbrengen
Afwas doen
Darts training
Knie-oefeningetjes
Sollicitatie de deur uit
En dan lunch.
Wat. Jij hebt al 4 meter sneeuw terwijl wij wachten waar dequote:
geen geld inderdaad, daar heb je in onze contreien niet veel meer voor tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/de-kiel/huis-41273942-de-tip-65/
Tof huis. Maar allejezus ver weg
NS drama incoming sowiesoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Jij hebt al 4 meter sneeuw terwijl wij wachten waar deTWINTIG CENTIMETER
gaat vallen?
Nou nou 4 meter.. Zo'n feest is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Jij hebt al 4 meter sneeuw terwijl wij wachten waar deTWINTIG CENTIMETER
gaat vallen?
Kan gezellig zijn. Waar koop je witte tuinstoelen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zuipen met gescheiden mannen met weinig geld.
bij 0.4 is nederland ook al ontwrichtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou 4 meter.. Zo'n feest is het nou ook weer niet
ik heb ze nog op zolder, gratis af te halen. een tray bier geef ik je nog er bijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan gezellig zijn. Waar koop je witte tuinstoelen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ze nog op zolder, gratis af te halen. een tray bier geef ik je nog er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |