SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen.quote:
Ik heb ook raar gedroomd vannacht. Gewoon raar, niet vervelend raar gelukkig. Ik lees net de weersverwachting voor het weekend en volgende week. Normaal lees ik dat nooit, omdat ik het wel zie als het zover is, maar gisterenavond toen ik in bad zat had mijn man de slee uit de schuur gehaald en schoongemaakt. Nu snap ik waaromquote:Op vrijdag 5 februari 2021 06:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik ben blij dat het vrijdag is. Want slecht geslapen om dat ik raar heb gedroomd vannacht.
Jullie gaan romantisch sleeën met z'n tweeën dit weekend?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook raar gedroomd vannacht. Gewoon raar, niet vervelend raar gelukkig. Ik lees net de weersverwachting voor het weekend en volgende week. Normaal lees ik dat nooit, omdat ik het wel zie als het zover is, maar gisterenavond toen ik in bad zat had mijn man de slee uit de schuur gehaald en schoongemaakt. Nu snap ik waarom
Ik vrees dat hij mijn zoon gaat uitnodigen voor die datequote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie gaan romantisch sleeën met z'n tweeën dit weekend?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij mijn zoon gaat uitnodigen voor die date
Goedemorgen Diaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik probeer het winterweer maar te negeren. Ik hou er echt niet van. Alleen als de sneeuw net is gevallen, vind ik het wel leuk om een klein stukje te wandelen, maar dan houdt het ook wel op en blijf ik lekker binnen. We gaan vandaag maar eens bezig met het boeken van de zomervakantie. Veel leuker om mee te zijn wat mij betreft.
Ik weet het niet, maar we wachten niet af. We lopen ook geen financieel risico wat dat betreft: we kunnen tot 2 weken voor vertrek gratis annuleren of omboeken als we denken dat het niet verstandig is om te gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Je denkt dat tegen die tijd alles alweer kan?
Ieder zijn of haar keuzequote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!![]()
Laat de sneeuw maar komen.
En voorlopig boek ik helemaal niks qua vakantie, dé routekaart van onze regering wisselt bijna per dag, de wereld is op slot en daar ga ik niet op speculeren...
Dat mag je nu ook wel hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:36 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ben al blij als ik weer gewoon in de trein mag stappen
Maar niks mis met vakantie voorpret
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:03 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Alleen als het noodzakelijk is.
Als just me het noodzakelijk vind om bij de kabouters op bezoek te gaan, omdat ze die zo mist, dan mag het.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:03 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Alleen als het noodzakelijk is.
Mijn geweten zegt dat het niet noodzakelijk isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Als just me het noodzakelijk vind om bij de kabouters op bezoek te gaan, omdat ze die zo mist, dan mag het.
Er is namelijk niemand die bepaald wanneer het wel/niet noodzakelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |