https://finance.yahoo.com/quote/PBTS?p=PBTS&.tsrc=fin-srchquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol, een trader per ongeluk een te grote bestensorder op de markt gegooid?

Dat volume, ook geen pennystock oidquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://finance.yahoo.com/quote/PBTS?p=PBTS&.tsrc=fin-srch
is al weer over 6,8 nu

Laatste tijd heb je veel micro stock wat opeens flink omhoog gaat (en vaak de dag erna alweer omlaag gaat).quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Zodan, mn positie in Powerbridge technologies binnen 5 minuten ineens 25% in de plus.
Koekoek

Ik heb geen idee, wel dik geprofiteerd iig. Nu terug op mn oorspronkelijke positie “stabiel” +75%. Ik heb ook nergens PnD signalen meegekregen en zit in best veel groepen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat volume, ook geen pennystock oid
[ afbeelding ]
@:tuinkabouter5000 wat is hier mee?
Pump 'n dump algoscriptje?![]()

Ja klopt, maar dit is geen slachtoffer geweest voor zover ik weet. Het is naar mijn mening ook gewoon een solide bedrijf met veel groeimogelijkheden die licht ondergewaardeerd werd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste tijd heb je veel micro stock wat opeens flink omhoog gaat (en vaak de dag erna alweer omlaag gaat).
Zeker bij reddit zag ik elke dag een micro stock genoemd worden wat ineens +50% gaat in enkele minuten. Echt sick.

Ik zit de afgelopen tijd ook veel micro nasdaq ondernemingen te analyseren, ik kwam deze ook tegen maar werd er niet warm van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:15 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit is geen slachtoffer geweest voor zover ik weet. Het is naar mijn mening ook gewoon een solide bedrijf met veel groeimogelijkheden die licht ondergewaardeerd werd.
Dus ik snap de trigger ook niet zo. Nergens nieuws te vinden ook.

Ik zou maar even in blijven zitten , kan zijn dat er nieuws komt van de weekquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel dik geprofiteerd iig. Nu terug op mn oorspronkelijke positie “stabiel” +75%. Ik heb ook nergens PnD signalen meegekregen en zit in best veel groepen.
Schiet mij maar lek.

Die kwam ik ook tegen, had ik dan weer het gevoel bij wat jij van pbts hebtquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zit de afgelopen tijd ook veel micro nasdaq ondernemingen te analyseren, ik kwam deze ook tegen maar werd er niet warm van.
Toughbuilt heb ik dan wel weer veel vertrouwen in.
Moeilijk samen te vatten, best veel over gelezen en lang over gediscussieerd met vrienden. Het komt erop neer dat ik hun producten in de basis solide vind, naar gelang van bedrijfsvoering vertrouwen heb in de financiële cijfers en ik veel groeipotentieel zie in de markt waarin zij opereren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik zou maar even in blijven zitten , kan zijn dat er nieuws komt van de week
Op basis van wat heb je die positie gekocht ??

Mwah, 7+ was de consensus dus niet veel nieuws. Of zat er in detail nog wat spannends achter?quote:

Als je in de luchtvaart wilt beleggen begrijp ik niet waarom mensen voor een bedrijf als KLM kiezen, voor de crisis maakte ze al niet echt veel winst.quote:

easy jet maakt nog steeds winst , staat ook overall op kopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als je in de luchtvaart wilt beleggen begrijp ik niet waarom mensen voor een bedrijf als KLM kiezen, voor de crisis maakte ze al niet echt veel winst.
Ik zou zelf dan eerder naar een bedrijf als United Airlines gaan kijken, die maakte nog 3 miljard dollar winst in 2019.

Op beleggingssites wordt het afgeraden om aandelen KLM te kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als je in de luchtvaart wilt beleggen begrijp ik niet waarom mensen voor een bedrijf als KLM kiezen, voor de crisis maakte ze al niet echt veel winst.
Ik zou zelf dan eerder naar een bedrijf als United Airlines gaan kijken, die maakte nog 3 miljard dollar winst in 2019.

Onzin stond vorig jaar januari op een tientje dus kan nog altijd verdubbelen de komende jaren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]

afblijvenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:05 schreef ludovico het volgende:
KLM put optie verkopen aandelen short? =)
ach je weet nietquote:
quote:Europese beurzen openen hoger
Gecreëerd: 06:56
(ABM FN-Dow Jones) De Europese beurzen gaan vrijdag een hogere opening tegemoet.
IG voorziet een openingswinst van 29 punten voor de Duitse DAX, een plus van 16 punten voor de Franse CAC 40 en een fractionele stijging voor de Britse FTSE 100.
Donderdag sloten de aandelenmarkten in Europa lager.

Denk eigk dat het een aardige constructie is. Risico omhoog bestaat niet. Maar zal wel ingeprijsd zijn omdat mensen wel willen gokken op omlaag zonder risico op verliezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
afblijven
[..]
ach je weet niet
de dag is lang
[..]

Het jaar is langquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
afblijven
[..]
ach je weet niet
de dag is lang
[..]

Shell hobbelt wel meequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:53 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Het jaar is lang
Tellurian binnen 2 weken richting de $5,- schat ik in. Veel goede signalen. Het is bijna zover...

Ik heb mijn posities in Tellurian vergroot inmiddels.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Shell hobbelt wel mee
heb er van iedere maand 2
call opties en 1000 aandelen
ik ga verder in Baidu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |