De 8ste Golf is inderdaad de laatste.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:04 schreef maily het volgende:
Net gebeld met Volkswagen; er komt GEEN nieuwe golf.
OT beter nu nog even de teugels strakhouden dan straks weer terugdraaien ....
Fuiken op de A2!quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Wat valt hier nou aan voor te bereiden dan?
Gewoon blijven logeren als je met een maat of neukertje wilt chillen in het weekend. Dat is prima mogelijk als je er voor 21 uur aankomt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Een hele harde maatregel met te weinig effect....
Van 6 dagen geen sociaal contact en 1 avond bij een vriend of vriendin samen eten en een gezellige avond naar lekker 7 dagen alleen, tuurlijk joh.
Maximale cockblock die avondklok
Bepalen waar de politie in de avond waarop de verlenging ingaat weer met een hoop machtvertoon fuiken moet vormen, zodat mensen die in hun eentje in de auto zitten of jongens die om 21:01 bijna thuis zijn beboet kunnen worden, want dat staat zo lekker daadkrachtig en is ook enorm zinvol voor de bestrijding van dit virus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Wat valt hier nou aan voor te bereiden dan?
Is dit serieus gebeurd? Afgelopen dagen vaak genoeg tussen 21:00 en 21:30 naar huis gefietst en regelmatig een paar politiewagens tegengekomen. Nul controles terwijl ik zichtbaar niet van/naar werk kwam of geen maaltijdbezorger was.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bepalen waar de politie in de avond waarop de verlenging ingaat weer met een hoop machtvertoon fuiken moet vormen, zodat mensen die in hun eentje in de auto zitten of jongens die om 21:01 bijna thuis zijn beboet kunnen worden, want dat staat zo lekker daadkrachtig en is ook enorm zinvol voor de bestrijding van dit virus.
Ja, ik verzin dit niet: https://www.witteweekblad(...)21-01-uur-op-tien-stquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is dit serieus gebeurd? Afgelopen dagen vaak genoeg tussen 21:00 en 21:30 naar huis gefietst en regelmatig een paar politiewagens tegengekomen. Nul controles terwijl ik overduidelijk niet van/naar werk kwam of geen maaltijdbezorger was.
Het is ook vaak willekeur. De ene agent is wat coulanter dan de ander.
Ik heb een geldige reden om de avondklok te skippen met dito verklaring op zak en gereed, maar ben echt 0x staande gehouden. Ondanks dat ik echt een paar x politiewagens tegemoet fietste.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ik verzin dit niet: https://www.witteweekblad(...)21-01-uur-op-tien-st
Wat mij betreft zetten ze een avondklok op 23u en maximale handhaving en weer de 395 euro boete op de feestjes van de enkele jongeren in plaats van het hele land af te straffen. Boetes op werkgevers die hun werknemers voor de lol naar het kantoor laten gaan om daar 8 uur achter hun laptop te zitten ipv thuis, daar zijn meer sprongen te maken. Maar dat ik elke dag me netjes aan de regels houd en dan niet gewoon kan eten bij een vriend (met 1 uur enkele reisafstand) en "dan blijf je toch lekker slapen" alsof dat is wat je van beide kanten maar leuk vindt, nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Is het echt zo zwart/wit voor jou?
Denk dat die heel goed aan te vechten is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ik verzin dit niet: https://www.witteweekblad(...)21-01-uur-op-tien-st
Dit ja. Zul je zien dat al die mensen weer massaal naar kantoor gaan, terwijl ze prima thuis kunnen werken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:40 schreef Starhopper het volgende:
Was wel te verwachten. We staan er heel slecht voor. Bizar dar ze de basisscholen open gooien.
Dat gebeurt al gezien de drukte op de weg en het aantal files.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit ja. Zul je zien dat al die mensen weer massaal naar kantoor gaan, terwijl ze prima thuis kunnen werken.
Borrel na werktijd in de kantine, te laat thuis voor de avondklok, maar hey, ik kom van mijn werk!
Het als collectief managen van een pandemie is dan ook niet hetzelfde als het managen van dagelijkse dingetjes bij een bedrijfje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef LanaMyst het volgende:
Geheel volgens verwachting dus, wist al van te voren dat het niet bij twee weekjes zou blijven.
Leugens en kutsmoesjes worden op deze manier wel erg voorspelbaar.
Uitgangspunt in alle situaties is het beheersen van de maximale capaciteit van de IC's zodat de reguliere zorg niet on-hold komt en anderen naast corona niet doodgaan door complicaties die anderzijds behandeld zouden zijn.quote:Britse variant is wellicht besmettelijker, maar dat je er ook minder ziek van wordt, vergeten die kneuzen gemakshalve maar even.
Dit is volkomen normaal gedrag bij virussen, mutaties die besmettelijker zijn maar tegelijkertijd minder schadelijk.
Die paniekzaaier van een Boris Johnson spant natuurlijk helemaal de kroon met zijn leugens dat de UK variant dodelijker zou zijn. Die vent moeten ze meteen op non actief zetten.
Man man...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:40 schreef Starhopper het volgende:
Was wel te verwachten. We staan er heel slecht voor. Bizar dar ze de basisscholen open gooien.
Denk dat die de volgende keer iets eerder naar huis gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat die heel goed aan te vechten is.
Ik, sneeuwballen gooien en sleetje rijden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef Magister_Artium het volgende:
En terecht. Daarbij vraag ik me ernstig af wie er volgende week vrijwillig naar buiten zou gaan, met de te verwachten temperaturen.
Ik hoop natuurlijk wel met iedereen mee dat dit gedoe z.s.m. voorbij is.
Ben je nu dood dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Man man...
Het is mooi geweest, we gaan weer leven.
Het opsluiten van onschuldige burgers in hun huizen, van 21:00 tot 4:30, met flinterdunne onderbouwing, geen toetsing op effectiviteit/evaluatie, voor onbepaalde tijd/zonder welk uitzicht dan ook op verbetering is zonder meer belachelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef Zorro het volgende:
21:01 is niet belachelijk. 21:00 is de grens. Niemand zegt dat het de bedoeling is dat je precies om 21:00 binnen bent.
Net als dat je ouders zeiden: Om 1 uur thuis! Dan betkent dat niet buiten wachten tot het 1 uur is maar dat 1 uur de grens is. Je mag ook gerust half 1 thuis zijn hoor.
Hier ook. Ben je na negen uur op straat, al is het 1 minuut, dan had je maar een kwartier eerder moeten vertrekken.
Altijd dat oprekken...
Als 21:01 belachelijk is, is 21:02 dat dan ook? En 21:05? Ja dan kan 21:10 ook wel. Zo blijf je oprekken.
Hoezo terecht? Welk gunstig effect zou de avondklok gehad hebben en hoe verhoudt dat effect zich toch de enorme inperking van de persoonlijke vrijheid van onschuldige burgers?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef Magister_Artium het volgende:
En terecht. Daarbij vraag ik me ernstig af wie er volgende week vrijwillig naar buiten zou gaan, met de te verwachten temperaturen.
Ik hoop natuurlijk wel met iedereen mee dat dit gedoe z.s.m. voorbij is.
Naar school gaan, sporten en sociale contacten hebben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |