SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
jij ook bankbalquote:
Levert dit extra FOK!-punten op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Buda is de werkeloze maagd van de dag
Groetjes aan je racistische collega'squote:
+1 pandapuntquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levert dit extra FOK!-punten op?
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levert dit extra FOK!-punten op?
Nee avondklok had je geen last van maar wel zin in lange zwoele avonden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.
Het bleef nog lang onrustig in Buda's bospod.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.
Ja die kunnen toch wel met een beetje planning.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee avondklok had je geen last van maar wel zin in lange zwoele avonden.
Die rolt zo de zee inquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bleef nog lang onrustig in Buda's bospod.
Nee solliciteren. En fiets repareren. En ommetje lopen. En darts trainingquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met biljetjes, de boerinnenkalender en bladerdeeg of wat?
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.quote:
ze heeft net de hele boel ontpoldertquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.
Of kwelderen is misschien meer toepasselijk, want zee en Kwiwi
Staat ze wel voor openquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een medewerker die belde dan met:quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee solliciteren. En fiets repareren. En ommetje lopen. En darts trainingEn misschien zelfs nog wel wat biljetjes ook.
Misschien kun jij met wat goede zeemansknopen mijn bospodje zekeren?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heeft net de hele boel ontpoldert
Doe niet onhandig en trek bij haar in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat Gergi dat waardeert, Los.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe niet onhandig en trek bij haar in.
Sjorbanden (hue hue hue), Sjorkettingen (hue hue hue) en wat gelaste stoppers. komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kun jij met wat goede zeemansknopen mijn bospodje zekeren?
Kunnen Hongaren goed zwemmen over het algemeen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat Gergi dat waardeert, Los.
Ze zijn erg goed in waterpolo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen Hongaren goed zwemmen over het algemeen?
Hoe lang was je ook alweer? En hoe klein is de gemiddelde Bulgaar?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat Gergi dat waardeert, Los.
2 meter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe lang was je ook alweer? En hoe klein is de gemiddelde Bulgaar?
Kwiwi houdt van masculiene mannen die geen fuck doen thuis en goed kunnen skiën. Daar kun je vast voor oefenen.quote:
*gooit die waterpolobal naar Arctische wateren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn erg goed in waterpolo.
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi houdt van masculiene mannen die geen fuck doen thuis en goed kunnen skiën. Daar kun je vast voor oefenen.
Liesje dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben pas tevreden als dorpspsycholoog hier als bitterbal met LTVDK hokt en bokt, Budapestenaar met Kwiwi een klein fruitschaaltje maakt en Fles met zweet op het voorhoofd een willekeurige boerin aan ligt te duwen, kom op jongens, jullie kunnen het.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben pas tevreden als dorpspsycholoog hier als bitterbal met LTVDK hokt en bokt, Budapestenaar met Kwiwi een klein fruitschaaltje maakt en Fles met zweet op het voorhoofd een willekeurige boerin aan ligt te duwen, kom op jongens, jullie kunnen het.
Transportbedrijf of wat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hadden een medewerker die belde dan met:
Nee mijn fiets is kapot, kan echt niet komen vandaag, moet naar fietsenmaker. (Hij had gewoon een bedrijfswagen).
Of ja ik zit nu in Marokko, wou twee dagen maar ben nu moe en zit in zuid Spanje, moet echt even slapen anders gevaarlijk. En dan was ie een week weg.
Ik kan hier op reageren maar ik doe het niet want US is altijd verstandig en erudiet in zijn psychische bespiegelingen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi houdt van masculiene mannen die geen fuck doen thuis en goed kunnen skiën. Daar kun je vast voor oefenen.
Ik hoop dat je brood meegenomen hebt want dat kan nog wel ff durenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om die laatste moest ik enorm lachen.
Haagsie!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
Vrienden, zeer goede vrienden, BESTE vrienden. En @:dud0r
Nee, hij moest gewoon op maandag 8:00 ad zaak zijn, maar dan reedt die op vrijdagavond naar Marokko.quote:
Je beste kleren aantrekken en voor de spiegel oefenen of de twinkeling in je ogen zegt "na vandaag heb jij echt wel spierpijn in je dijen jij mooie verleidelijke vrouw"quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je brood meegenomen hebt want dat kan nog wel ff duren
copainquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
Vrienden, zeer goede vrienden, BESTE vrienden. En @:dud0r
Maatquote:
Houwe zo!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed, goed! Het is alweer donderdag.
Jij? Rustig dagje vandaag?
eindelijk!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
YEESSSSSSSSSSSSS de rekening der gemeentebelastingen is binnen
quote:08:25
De eerste mensen stonden vanmorgen al in de rij bij de kersverse priklocatie van de GGD in Doetinchem, toen bleek dat er geen naalden waren. Zeker vijftien senioren zijn weggestuurd, omdat ze daardoor geen vaccin tegen corona konden krijgen.
Om 8.00 uur had de priklocatie in de Saza Topsporthal geopend moeten worden. Twee sportzalen in het gebouw op sportpark Zuid zijn tot september bedoeld om senioren te vaccineren tegen corona.
Waarom de naalden ontbreken, is niet duidelijk. De aanwezigen is verteld dat er spuiten worden gehaald uit Apeldoorn en ze later vandaag moeten terugkomen om alsnog het vaccin te krijgen.
Een van de aanwezigen die afdroop, is een vrouw van 92 uit Zeddam. ,,Ik ga maar koffiedrinken bij mijn neef’’, zei ze. Betsy Klein Gunnewiek (90) uit Doetinchem zou als een van de eersten geprikt worden. Ze nam de blunder nuchter op. ,,Ik wacht wel even in de auto.’’
dafuqquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, hij moest gewoon op maandag 8:00 ad zaak zijn, maar dan reedt die op vrijdagavond naar Marokko.
Ja dat was het ook, maar toen moesten we dus de auto, laptop en zulks ophalen. (Hij bracht niks terug).quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dafuq![]()
Nou ja in mijn beleving is dat gewoon ontslag.
Maar dit soort dingen maken wel dat je werk niet saai isquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was het ook, maar toen moesten we dus de auto, laptop en zulks ophalen. (Hij bracht niks terug).
Dat was weer een beleving opzich.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was het ook, maar toen moesten we dus de auto, laptop en zulks ophalen. (Hij bracht niks terug).
Dat was weer een beleving opzich.
dat je dingen gewoon mag houden die je van het werk krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
De tering echt. Hoe denken sommige mensen?
Controlebezoekje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat
[..]
Houwe zo!!!
Nee eigenlijk niet. Ik moet straks even naar Brabant voor een controle bezoekje. Wordt leuk
He gatver. Nou alleen nog de waterschapslasten en de pret is compleetquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
YEESSSSSSSSSSSSS de rekening der gemeentebelastingen is binnen
Ja, echt bizar ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Projectleider priklocatie GGD, tja wat zijn we nodig euh? Koffie, muziek, software, pc’s, medewerkers, check
[..]
Even kijken of alles wel netjes is bij een bedrijfquote:
klonk eerder alsof ie een anal probe te verwerken krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even kijken of alles wel netjes is bij een bedrijf
Het is soms net een aflevering van Falwty towers.quote:
Jij weet er meer van?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even kijken of alles wel netjes is bij een bedrijf
alleen als hij lief is krijgt hij dat als cadeautjequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klonk eerder alsof ie een anal probe te verwerken krijgt
Graag eigen dartpijltjes meenemen. En zelf een wondje maken. Dan gieten wij het spullie er wel innquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is soms net een aflevering van Falwty towers.
Dont mention the war!
Priklocatie, denk niet aan naalden.
Na het prikken moet iedereen een kwartier stil blijven zitten onder toezicht ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is soms net een aflevering van Falwty towers.
Dont mention the war!
Priklocatie, denk niet aan naalden.
ik weet ongeveer wat voor werk Haagsie doetquote:
de zon schijnt, het is tien graden, welke regen en kou om in te verkleumenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
En bejaarden staan buiten in de regen te verkleumen in de rij, heerlijk goed geregeld allemaal.
Ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet ongeveer wat voor werk Haagsie doet
met moeite daar kunnen komen... wat een afgang dit en schandequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
En bejaarden staan buiten in de regen te verkleumen in de rij, heerlijk goed geregeld allemaal.
Fokken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt vast goedquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga maar eens kijken of ik de bakkerij kan vinden
Polderpolitici, klaar mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met moeite daar kunnen komen... wat een afgang dit en schande
wat ik mij af vraag met welke spuiten ze dan wilden gaan prikken, normaal heb je de beveiligingsspuit zit naald nl al aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien een paar keer herhalen.
Prik -> naald
Prik -> naald
Prik -> naald
Capice?
op een plastic tuinstoel zitten met een schultenbrau en kut roepen naar de buurvrouw alles en iedereen ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het al blauw?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds last van hoofd. Dat ik al dagen hoofdpijn heb helpt ook niet mee. Voel me inmiddels net @:EttovanBelgie met mijn eeuwige hoofdpijn.
Weet ik veel, het is mijn achterhoofd. Voelt gewoon gekneusd ofzo.quote:
Van Etto zou ik ook eeuwige hoofdpijn krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds last van hoofd. Dat ik al dagen hoofdpijn heb helpt ook niet mee. Voel me inmiddels net @:EttovanBelgie met mijn eeuwige hoofdpijn.
dan moet je je vriend maar om een kusje erop vragenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is mijn achterhoofd. Voelt gewoon gekneusd ofzo.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien een paar keer herhalen.
Prik -> naald
Prik -> naald
Prik -> naald
Capice?
Wat gemeen dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van Etto zou ik ook eeuwige hoofdpijn krijgen
Kan morgen pas.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je je vriend maar om een kusje erop vragen
dan maar een stapel ibuprofen slikkenquote:
vervelend is ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef Amarantha het volgende:
even in het vuur en alcohol erover.. klaar toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
ze kunnen toch gewoon met dezelfde naald blijven prikken, scheelt ook weer afval
dat kost tijd, gewoon prikkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
even in het vuur en alcohol erover.. klaar toch?
Hoi nummer tien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo naar
Tap tap tap
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Kut, welke film was dat ook alweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo naarStaat me iets bij van een aantal lui in een huis met allemaal van dat soort "je ergste angsten"-shizzle.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Saw toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kut, welke film was dat ook alweer.Staat me iets bij van een aantal lui in een huis met allemaal van dat soort "je ergste angsten"-shizzle.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Vond dat sowieso niet echt leuke filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo naarReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik weet alleen van de eerste twee nog hoe ze gingen, zou kunnen dat deze in het franchise zit.quote:
dit was in 2 dacht ik..quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet alleen van de eerste twee nog hoe ze gingen, zou kunnen dat deze in het franchise zit.
Sowieso veel te eng voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet alleen van de eerste twee nog hoe ze gingen, zou kunnen dat deze in het franchise zit.
Ooooh ja.quote:
dat is een veel leukere filmquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh ja.
Ok, de eerste weet ik dan nog.![]()
Al helpt het daarbij dat ik vooral Robin Hood: Men in Tights-associaties heb.
saw 3 volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kut, welke film was dat ook alweer.Staat me iets bij van een aantal lui in een huis met allemaal van dat soort "je ergste angsten"-shizzle.
ou ook kunnen, ik dacht in 3quote:
is lang geleden allemaalquote:
8 dacht ikquote:
2:quote:
quote:So, I saw this, and I kind of have this thing about Saw II.
The producers basically saw a ton of demand for a sequel, and took a movie that was already in the works, slapped some familiar characters in it, changed the title, and put it out as the sequel. The writing staff, effects team, and pretty much everyone was different - because the movie wasn’t originally intended to be Saw. I really enjoyed Saw when it came out, Compared to the first, it just really wasn’t up to snuff (pun very intended).
Even so, it’s one of my favorites in terms of practical effects. The back story behind the creation of this syringe pit and many other props and effects make it so that I can’t help but cheer for the FX artists who put their literal blood, sweat, and tears into really trying to nail the gore and body horror.
The needle pit appears about 52 minutes into the movie, and took around 120,000 syringes to fill. They filled the pit in batches by the hundreds, then thousands - each syringe having had the needle yanked out, replaced with safe, flexible, fiber-optic wire, then being distressed/painted - but to no avail. You could see the bottom of the pit, and it looked cheap and weak.
3,000, then 3,000 more, then another 3,000 - it became an ordeal trying to make enough to make the pit look ‘bottomless’ and convincing. Finally they ordered a bunch of non-needle plunger 'syringes,’ barrel tumbled them, filled in the bottom, and put the 'nice’ needles on top. Bam - super nasty visual delivered, after countless hours of effort and craft. The scene gets just about five minutes of screen time.
quote:It consists of nine feature films and additional media.
alle delen gezienquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, precies, Zaag 2 heb ik wel nog met een half oog gekeken, daarna niet meer.
Daar heb ik de hele week al last vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Zo jongens ik kwam moeilijk uit bed vanochtend, gelukkig alweer bijna op de helft
Mweh, ik kwam dus al niet echt in deel 2, dus de rest heb ik lekker laten zitten.quote:
gewoon imdb bekijken:quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
O nee, er zijn 7 Saw-films.
Of nee, de Nederlandse Wikipedia is kut, want op de Engelse staat:
[..]
ik vond het coolquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ik kwam dus al niet echt in deel 2, dus de rest heb ik lekker laten zitten.
Iedereen heeft recht op wansmaak.quote:
Lijkt me logisch toch, landen ook wat mij betreft en ziekenhuizen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)inatie-weigeren.html
#shitstorm incoming..
Landen zijn er ook al mee begonnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch, landen ook wat mij betreft en ziekenhuizen.
Gaat wel mooi illustreren hoe goed mensen hun rechten kennen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)inatie-weigeren.html
#shitstorm incoming..
Gaat het cruciale en primaire verkiezingsthema worden, hoorde Baudet al beweren dat hij binnen twee weken iedereen een spuitje zou geven, bam bam.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Lullig alleen voor ons voetvolk, want wij krijgen ze pas in 2022 denk ik.
Mijn oma van 101 mag weer op vakantie en naar festivals. Zal ze blij mee zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Lullig alleen voor ons voetvolk, want wij krijgen ze pas in 2022 denk ik.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma van 101 mag weer op vakantie en naar festivals. Zal ze blij mee zijn.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma van 101 mag weer op vakantie en naar festivals. Zal ze blij mee zijn.
Een spuitje geven kan makkelijk, beetje zoutoplossing.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het cruciale en primaire verkiezingsthema worden, hoorde Baudet al beweren dat hij binnen twee weken iedereen een spuitje zou geven, bam bam.
dat is ook een manier om een vaccine tekort op te lossenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het cruciale en primaire verkiezingsthema worden, hoorde Baudet al beweren dat hij binnen twee weken iedereen een spuitje zou geven, bam bam.
Ze heeft nieuwe gehoorapparaten, dus er is zelfs een kans dat ze me begrijpt als ik dit vertelquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft nieuwe gehoorapparaten, dus er is zelfs een kans dat ze me begrijpt als ik dit vertel
lijkt mij ook sterk dat dat juridisch stand houdtquote:
Zou haar een condoom in de handen geven en haar met haar mooiste glimlach langs Arend-Jan van huisnummer 340 sturen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft nieuwe gehoorapparaten, dus er is zelfs een kans dat ze me begrijpt als ik dit vertel
Gaat er ook niet zo direct komen denk ik. Alleen die vrijheid om je toegang te weigeren als je geen vaccinatiebewijs kan overhandigen, is er wel.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou haar een condoom in de handen geven en haar met haar mooiste glimlach langs Arend-Jan van huisnummer 340 sturen.
gefeliciteerd pikquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Solotovski het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ik ben het geworden
Solootje gaat de schoolbanken weer in
Als aids of alvleesklierkanker over te hoesten zou zijn zou je dan nog steeds hetzelfde denken?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij ook sterk dat dat juridisch stand houdt
Bidet roept wel vaker dingen die hij niet waar kan makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Polar Vortexquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
"Nederland krijgt vanaf dit weekend te maken met een serieuze winterinval met ijzel, sneeuw, vorst én lage gevoelstemperaturen door een ijskoude oostenwind. Vanuit het noorden duikt de temperatuur zaterdagavond overal onder nul, waarop enkele ijsdagen volgen met mogelijk zelfs een kouderecord, voorspelt Weerplaza. "
jahoor, ik ben niet zo bang aangelegdquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als aids of alvleesklierkanker over te hoesten zou zijn zou je dan nog steeds hetzelfde denken?
Gelukkig kunnen we toch niks. Brrr.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
"Nederland krijgt vanaf dit weekend te maken met een serieuze winterinval met ijzel, sneeuw, vorst én lage gevoelstemperaturen door een ijskoude oostenwind. Vanuit het noorden duikt de temperatuur zaterdagavond overal onder nul, waarop enkele ijsdagen volgen met mogelijk zelfs een kouderecord, voorspelt Weerplaza. "
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat toch niet om jezelf maar om je kinderen, je zusje of je ouders.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jahoor, ik ben niet zo bang aangelegd
Woon je in het zuiden? Daar valt het mee. Op andere plekken kan 10 cm vallen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]moet werken dus de weg op
Joop verheugt zich er al op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woon je in het zuiden? Daar valt het mee. Op andere plekken kan 10 cm vallen.
meh, misschien -1 dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen idee wat het kouderecord is. Ik kan me herinneren dat het jaren geleden tijdens een jaarwisseling -13 was.quote:
omdat je eigen leven altijd het belangrijkst is voor overleven? dat is niet bepaald rocket-sciencequote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat toch niet om jezelf maar om je kinderen, je zusje of je ouders.
Iedereen heeft op papier wel ballen maar waarom denken sommige mensen altijd eerst aan zichzelf?
zuid holland zuidquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woon je in het zuiden? Daar valt het mee. Op andere plekken kan 10 cm vallen.
Hij wil graag op een leeg parkeerterrein met z'n 4wd kloten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond die ene keer sneeuw wel voldoende. Voor het eerst in mijn leven snak ik naar de lente
geen odee, maar tegen de tijd dat het bij de kust is, is het wel opgewarmdquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee wat het kouderecord is. Ik kan me herinneren dat het jaren geleden tijdens een jaarwisseling -13 was.
plus 10quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat toch niet om jezelf maar om je kinderen, je zusje of je ouders.
Iedereen heeft op papier wel ballen maar waarom denken sommige mensen altijd eerst aan zichzelf?
Dom en eenzaam gedacht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je eigen leven altijd het belangrijkst is voor overleven? dat is niet bepaald rocket-science
Daar schijnt het nu dus zo ongeveer het koudst te worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen odee, maar tegen de tijd dat het bij de kust is, is het wel opgewarmd
quote:
geloof er weinig van, eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar schijnt het nu dus zo ongeveer het koudst te worden.
Ik woon er niet.quote:
Als het inderdaad oostenwind en veul wind wordt, geloof ik het wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof er weinig van, eerst zien dan geloven
Brrr!quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik woon er niet.
En godsamme, ik keek naar buienradar. Wind O7 voor zondag. HUUUU.
Dat is redelijk wat.quote:
O ja, ik moest de wasmachine aanzetten. Onderbroekencrisis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat wordt even goed m'n dikke truien plannen komende week.
dat jij dat dom en eenzaam vind prima maar de mens is gewoon een asociaal beest als het wil overleven.quote:
Heb ik een keer gehad op een eerste afspraakje, die verbazing op dat gezichtquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik moest de wasmachine aanzetten. Onderbroekencrisis.
Dit is wel waarheid op zich, al is het ook juist des mens om na dat eerste instinct verder te denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat jij dat dom en eenzaam vind prima maar de mens is gewoon een asociaal beest als het wil overleven.
Tenzij sneeuw en langlaufen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
volgens weeronline:
vrijdag 0,5mm
zaterdag 8.1mm
zondag 11mm
maandag 1,2mm
Lekker mn weekend verpesten
aangezien er voor zaterdag bij staat dat het tussen de 5 en 7 graden wordt, neem ik aan dat het vrij vochtig blijft.quote:
Ik heb toch wel een stuk of 10-12 bekende mensen waar ik mijn leven voor zou geven en ik hoop dat ik dat ook zou kunnen voor een vreemde, lucky and gorgeous human being that I am.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat jij dat dom en eenzaam vind prima maar de mens is gewoon een asociaal beest als het wil overleven.
Had de bakker geen pin?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Werken ook heldere lichten bij die Tikkie helpdesk hoor
alles af proberen raffelen met standaard antwoorden.
12x melden dat je de app niet in komt omdat je geen verificatie code sms ontvangt. en dan stug om informatie blijven vragen waar je pas bij kan na die sms code.
Volgens de voorspellingen is het dan net begonnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:27 schreef Karzai het volgende:
Sneeuwpret, maandag moet het feest weer over z8jn
Stug je script volgen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Werken ook heldere lichten bij die Tikkie helpdesk hoor
alles af proberen raffelen met standaard antwoorden.
12x melden dat je de app niet in komt omdat je geen verificatie code sms ontvangt. en dan stug om informatie blijven vragen waar je pas bij kan na die sms code.
ja niet eens de moeite doen om te lezenquote:
Oh, hier staat er overdag droog en 's avonds winterse neerslag en vriezen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien er voor zaterdag bij staat dat het tussen de 5 en 7 graden wordt, neem ik aan dat het vrij vochtig blijft.
die staan binnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag m'n kliko's wel vastbinden zie ik.
trouwens wel die blauwe iPhone besteldquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag m'n kliko's wel vastbinden zie ik.
Dat was meer CL toch? Ik heb niets met iPhone.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
trouwens wel die blauwe iPhone besteld
accuduur van m'n 6s is nu nog slechts 3u
Ze staan op zich vrij stevig, alleen de groene staat wat verder weg. En ik ben wel eens eerder in de achtervolging geschoten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die staan binnen
wel altijd mooi als de pmd zakken worden opgehaald op stormachtige dagen. die dingen kunnen best ver gaan.
oh geen idee. dacht dat jij dat wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was meer CL toch? Ik heb niets met iPhone.
Hoest met de ziekteklachten?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zul je zien dat de schutting met hedera naar beneden komt en m'n toffe boompje vermoordt.
Stuk beter! Conditie is even onder nul, maar ben wel weer rustig aan aan het werk nu.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoest met de ziekteklachten?
In de buurt van Gorinchemquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar dan? Ik in Dordrecht
Kan jouw bank app geen betaalverzoek sturen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de bakker heeft een webshop
maar ik heb wat verkocht en wil daar een tikkie voor versturen
help ik dus ookquote:
Denk het ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in dezelfde plaats wonen
quote:
ABN Amro verwijst je dan naar hun product: Tikkiequote:Op donderdag 4 februari 2021 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan jouw bank app geen betaalverzoek sturen?
Is wel tofquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had ooit bijna een heel klein huisje gekocht in Schelluinen. Midden in de polder. Soms nog weleens spijt van.
Fijn...quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ABN Amro verwijst je dan naar hun product: Tikkie
neenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
Heeft die dikke rellende Hagenees LUNCHGENOT al geopend?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel tofIk heb laatst gekeken naar iets in lexmond langs een dijk. Maar die was al weg.
trouwensquote:
Haagsie is zo terug bij de remise.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
Heeft die dikke rellende Hagenees LUNCHGENOT al geopend?
dan doe ik het wel.quote:
Verlaag je nou niet naar zijn niveauquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan doe ik het wel.
LUNCHGENOT IS HIERBIJ GEOPEND
oh ik las wat over funderingsproblemen waar ik meer van wilde weten, dat vond ik interessanter. Maar goed het is waarschijnlijk niet nodig om te verhuizen. Dus dat is fijnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zat wel een grote paardenfokker pal naast. Dan kan 's zomers wel vervelend zijn
Voelt toch anders.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan doe ik het wel.
LUNCHGENOT IS HIERBIJ GEOPEND
Dijkhuisjes zijn altijd een risicoquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ik las wat over funderingsproblemen waar ik meer van wilde weten, dat vond ik interessanter. Maar goed het is waarschijnlijk niet nodig om te verhuizen. Dus dat is fijner
Verhoog mezelfquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verlaag je nou niet naar zijn niveau
Sorryquote:
Ja daar moest ikd us naar gaan kijken toen ik hoorde dat t niet nodig wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dijkhuisjes zijn altijd een risico
gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen probleem. We waarderen het gebaar
Zou je nog eens zo'n project doen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel tofIk heb laatst gekeken naar iets in lexmond langs een dijk. Maar die was al weg.
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou je nog eens zo'n project doen?
Geen idee, zou kunnen dat je nieuwe inzichten hebt nuquote:
Ik zou het nog wel een keer doen als financiele investering evt. Dus koop en verkoop. Maar dat risico is me nu te groot. Of als het echt een mooie plek is voor mezelf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen dat je nieuwe inzichten hebt nu
Ik zou het wel doen denk ik. Maar dan moet het wel echt de juiste prijs en op de goede plek staan.
Ik zou 't wel anders aanpakken (echt volledig strippen van binnen) en meer uitbesteden. Maar goed, heb ondertussen ook meer financiële opties.
Vooralsnog neig ik naar nieuwbouw over een jaar of 2.
ohja flippen. ja pcies. Naja ik heb mn huis dus heel goed weten t verkopen en deels was dat ook zo'n investeringsproject hoor (morgen sleuteloverdracht naar nieuwe eigenaren).quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel een keer doen als financiele investering evt. Dus koop en verkoop. Maar dat risico is me nu te groot. Of als het echt een mooie plek is voor mezelf.
Nieuwbouw kan ook, maar vind ik erg duur.
en daardoor verkouden worden en dat niet snappen want ze zijn toch gevaccineerd!?!?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stress over vaccinaties volgende week omdat mensen in de koud en sneeuw moeten wachten.
oa om die reden willen ze de starlink satellieten 20 of 30km lager laten vliegenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:52 schreef Karzai het volgende:
Zag gister dat het druk was in de ruimte met al die satellieten er zijn er al twee op elkaar geknald met duizenden stukjes ruimteschroot tot gevolg kan tot een sneeuwbal effect leiden alle satellieten stuk
Don't call me Shirley!quote:
Ik neem hun spuitje graag overquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stress over vaccinaties volgende week omdat mensen in de koud en sneeuw moeten wachten.
Zie je, en daardoor ontplofte de Challenger dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele morgen aan het regelen geweest, allerlei bezwaren waarom dingen niet kunnen. CTO die drukt het uiteindelijk er doorheen en de helft van de bezwaren van andere mensen zijn ineens weg, dus nog maar de helft om op te lossen voor het weekend
ja, niks mis mee, snel even 2,5kmquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Tevens: lunchwandeling met af en toe een beetje zon.
Zoiets zal het bij mij ook geweest zijn. Even een nee-nee-sticker opgehaald bij de gemeente en aansluitend een rondje binnenstad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks mis mee, snel even 2,5km
Dit begint ook een soort prestige-project te worden waarbij we niet willen verkopen dat het verstandiger is om wat meer tijd te nemen. Iedereen helemaal uitwringen terwijl echt spannende project nu pas begint.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, en daardoor ontplofte de Challenger dus.
Ik heb gemerkt dat ik vanuit mijn werk makkelijk binnen 10 minuten naar de plaatselijke aldi kan lopen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoiets zal het bij mij ook geweest zijn. Even een nee-nee-sticker opgehaald bij de gemeente en aansluitend een rondje binnenstad.
Volgende week sneeuwkaboutersquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej mijn stichting ziet kaboutermogelijkheden.
alleen het topje van de puntmuts steekt dan nog uit.quote:
uitgegleden en anaal gepenetreerd door een betonnen kabouterquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verzekeringsclaim omdat iemand nek gebroken heeft over een kabouter die inde sneeuw staat.
Zou je hier niet meer bekendheid aan willen geven? Ik weet zeker dat lokale kranten dit een geweldig verhaal vindenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej mijn stichting ziet kaboutermogelijkheden.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitgegleden en anaal gepenetreerd door een betonnen kabouter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |