SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
jij ook bankbalquote:
Levert dit extra FOK!-punten op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Buda is de werkeloze maagd van de dag
Groetjes aan je racistische collega'squote:
+1 pandapuntquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levert dit extra FOK!-punten op?
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levert dit extra FOK!-punten op?
Nee avondklok had je geen last van maar wel zin in lange zwoele avonden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.
Het bleef nog lang onrustig in Buda's bospod.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.
Ja die kunnen toch wel met een beetje planning.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee avondklok had je geen last van maar wel zin in lange zwoele avonden.
Die rolt zo de zee inquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bleef nog lang onrustig in Buda's bospod.
Nee solliciteren. En fiets repareren. En ommetje lopen. En darts trainingquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met biljetjes, de boerinnenkalender en bladerdeeg of wat?
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.quote:
ze heeft net de hele boel ontpoldertquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.
Of kwelderen is misschien meer toepasselijk, want zee en Kwiwi
Staat ze wel voor openquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een medewerker die belde dan met:quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee solliciteren. En fiets repareren. En ommetje lopen. En darts trainingEn misschien zelfs nog wel wat biljetjes ook.
Misschien kun jij met wat goede zeemansknopen mijn bospodje zekeren?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heeft net de hele boel ontpoldert
Doe niet onhandig en trek bij haar in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat Gergi dat waardeert, Los.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe niet onhandig en trek bij haar in.
Sjorbanden (hue hue hue), Sjorkettingen (hue hue hue) en wat gelaste stoppers. komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kun jij met wat goede zeemansknopen mijn bospodje zekeren?
Kunnen Hongaren goed zwemmen over het algemeen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat Gergi dat waardeert, Los.
Ze zijn erg goed in waterpolo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen Hongaren goed zwemmen over het algemeen?
Hoe lang was je ook alweer? En hoe klein is de gemiddelde Bulgaar?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat Gergi dat waardeert, Los.
2 meter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe lang was je ook alweer? En hoe klein is de gemiddelde Bulgaar?
Kwiwi houdt van masculiene mannen die geen fuck doen thuis en goed kunnen skiën. Daar kun je vast voor oefenen.quote:
*gooit die waterpolobal naar Arctische wateren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn erg goed in waterpolo.
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi houdt van masculiene mannen die geen fuck doen thuis en goed kunnen skiën. Daar kun je vast voor oefenen.
Liesje dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben pas tevreden als dorpspsycholoog hier als bitterbal met LTVDK hokt en bokt, Budapestenaar met Kwiwi een klein fruitschaaltje maakt en Fles met zweet op het voorhoofd een willekeurige boerin aan ligt te duwen, kom op jongens, jullie kunnen het.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben pas tevreden als dorpspsycholoog hier als bitterbal met LTVDK hokt en bokt, Budapestenaar met Kwiwi een klein fruitschaaltje maakt en Fles met zweet op het voorhoofd een willekeurige boerin aan ligt te duwen, kom op jongens, jullie kunnen het.
Transportbedrijf of wat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hadden een medewerker die belde dan met:
Nee mijn fiets is kapot, kan echt niet komen vandaag, moet naar fietsenmaker. (Hij had gewoon een bedrijfswagen).
Of ja ik zit nu in Marokko, wou twee dagen maar ben nu moe en zit in zuid Spanje, moet echt even slapen anders gevaarlijk. En dan was ie een week weg.
Ik kan hier op reageren maar ik doe het niet want US is altijd verstandig en erudiet in zijn psychische bespiegelingen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi houdt van masculiene mannen die geen fuck doen thuis en goed kunnen skiën. Daar kun je vast voor oefenen.
Ik hoop dat je brood meegenomen hebt want dat kan nog wel ff durenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om die laatste moest ik enorm lachen.
Haagsie!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
Vrienden, zeer goede vrienden, BESTE vrienden. En @:dud0r
Nee, hij moest gewoon op maandag 8:00 ad zaak zijn, maar dan reedt die op vrijdagavond naar Marokko.quote:
Je beste kleren aantrekken en voor de spiegel oefenen of de twinkeling in je ogen zegt "na vandaag heb jij echt wel spierpijn in je dijen jij mooie verleidelijke vrouw"quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je brood meegenomen hebt want dat kan nog wel ff duren
copainquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
Vrienden, zeer goede vrienden, BESTE vrienden. En @:dud0r
Maatquote:
Houwe zo!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed, goed! Het is alweer donderdag.
Jij? Rustig dagje vandaag?
eindelijk!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
YEESSSSSSSSSSSSS de rekening der gemeentebelastingen is binnen
quote:08:25
De eerste mensen stonden vanmorgen al in de rij bij de kersverse priklocatie van de GGD in Doetinchem, toen bleek dat er geen naalden waren. Zeker vijftien senioren zijn weggestuurd, omdat ze daardoor geen vaccin tegen corona konden krijgen.
Om 8.00 uur had de priklocatie in de Saza Topsporthal geopend moeten worden. Twee sportzalen in het gebouw op sportpark Zuid zijn tot september bedoeld om senioren te vaccineren tegen corona.
Waarom de naalden ontbreken, is niet duidelijk. De aanwezigen is verteld dat er spuiten worden gehaald uit Apeldoorn en ze later vandaag moeten terugkomen om alsnog het vaccin te krijgen.
Een van de aanwezigen die afdroop, is een vrouw van 92 uit Zeddam. ,,Ik ga maar koffiedrinken bij mijn neef’’, zei ze. Betsy Klein Gunnewiek (90) uit Doetinchem zou als een van de eersten geprikt worden. Ze nam de blunder nuchter op. ,,Ik wacht wel even in de auto.’’
dafuqquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, hij moest gewoon op maandag 8:00 ad zaak zijn, maar dan reedt die op vrijdagavond naar Marokko.
Ja dat was het ook, maar toen moesten we dus de auto, laptop en zulks ophalen. (Hij bracht niks terug).quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dafuq![]()
Nou ja in mijn beleving is dat gewoon ontslag.
Maar dit soort dingen maken wel dat je werk niet saai isquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was het ook, maar toen moesten we dus de auto, laptop en zulks ophalen. (Hij bracht niks terug).
Dat was weer een beleving opzich.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was het ook, maar toen moesten we dus de auto, laptop en zulks ophalen. (Hij bracht niks terug).
Dat was weer een beleving opzich.
dat je dingen gewoon mag houden die je van het werk krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
De tering echt. Hoe denken sommige mensen?
Controlebezoekje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat
[..]
Houwe zo!!!
Nee eigenlijk niet. Ik moet straks even naar Brabant voor een controle bezoekje. Wordt leuk
He gatver. Nou alleen nog de waterschapslasten en de pret is compleetquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
YEESSSSSSSSSSSSS de rekening der gemeentebelastingen is binnen
Ja, echt bizar ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Projectleider priklocatie GGD, tja wat zijn we nodig euh? Koffie, muziek, software, pc’s, medewerkers, check
[..]
Even kijken of alles wel netjes is bij een bedrijfquote:
klonk eerder alsof ie een anal probe te verwerken krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even kijken of alles wel netjes is bij een bedrijf
Het is soms net een aflevering van Falwty towers.quote:
Jij weet er meer van?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even kijken of alles wel netjes is bij een bedrijf
alleen als hij lief is krijgt hij dat als cadeautjequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klonk eerder alsof ie een anal probe te verwerken krijgt
Graag eigen dartpijltjes meenemen. En zelf een wondje maken. Dan gieten wij het spullie er wel innquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is soms net een aflevering van Falwty towers.
Dont mention the war!
Priklocatie, denk niet aan naalden.
Na het prikken moet iedereen een kwartier stil blijven zitten onder toezicht ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is soms net een aflevering van Falwty towers.
Dont mention the war!
Priklocatie, denk niet aan naalden.
ik weet ongeveer wat voor werk Haagsie doetquote:
de zon schijnt, het is tien graden, welke regen en kou om in te verkleumenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
En bejaarden staan buiten in de regen te verkleumen in de rij, heerlijk goed geregeld allemaal.
Ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet ongeveer wat voor werk Haagsie doet
met moeite daar kunnen komen... wat een afgang dit en schandequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
En bejaarden staan buiten in de regen te verkleumen in de rij, heerlijk goed geregeld allemaal.
Fokken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt vast goedquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga maar eens kijken of ik de bakkerij kan vinden
Polderpolitici, klaar mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met moeite daar kunnen komen... wat een afgang dit en schande
wat ik mij af vraag met welke spuiten ze dan wilden gaan prikken, normaal heb je de beveiligingsspuit zit naald nl al aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien een paar keer herhalen.
Prik -> naald
Prik -> naald
Prik -> naald
Capice?
op een plastic tuinstoel zitten met een schultenbrau en kut roepen naar de buurvrouw alles en iedereen ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het al blauw?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds last van hoofd. Dat ik al dagen hoofdpijn heb helpt ook niet mee. Voel me inmiddels net @:EttovanBelgie met mijn eeuwige hoofdpijn.
Weet ik veel, het is mijn achterhoofd. Voelt gewoon gekneusd ofzo.quote:
Van Etto zou ik ook eeuwige hoofdpijn krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds last van hoofd. Dat ik al dagen hoofdpijn heb helpt ook niet mee. Voel me inmiddels net @:EttovanBelgie met mijn eeuwige hoofdpijn.
dan moet je je vriend maar om een kusje erop vragenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is mijn achterhoofd. Voelt gewoon gekneusd ofzo.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien een paar keer herhalen.
Prik -> naald
Prik -> naald
Prik -> naald
Capice?
Wat gemeen dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van Etto zou ik ook eeuwige hoofdpijn krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |