SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
jij ook bankbalquote:
Levert dit extra FOK!-punten op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Buda is de werkeloze maagd van de dag
Groetjes aan je racistische collega'squote:
+1 pandapuntquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levert dit extra FOK!-punten op?
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levert dit extra FOK!-punten op?
Nee avondklok had je geen last van maar wel zin in lange zwoele avonden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.
Het bleef nog lang onrustig in Buda's bospod.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zwoele vrijdagavond, geheel vrij in te vullen naar keuze, met een heuse Foqueville lady, ik regel de geurkaarsen, achtergrondmuziek en de wijn wel.
Ja die kunnen toch wel met een beetje planning.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee avondklok had je geen last van maar wel zin in lange zwoele avonden.
Die rolt zo de zee inquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bleef nog lang onrustig in Buda's bospod.
Nee solliciteren. En fiets repareren. En ommetje lopen. En darts trainingquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met biljetjes, de boerinnenkalender en bladerdeeg of wat?
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.quote:
ze heeft net de hele boel ontpoldertquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.
Of kwelderen is misschien meer toepasselijk, want zee en Kwiwi
Staat ze wel voor openquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien Kwiwi vragen of ze een stukje land voor mijn deur kan inpolderen.
Of kwelderen is misschien meer toepasselijk, want zee en Kwiwi
Wij hadden een medewerker die belde dan met:quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee solliciteren. En fiets repareren. En ommetje lopen. En darts trainingEn misschien zelfs nog wel wat biljetjes ook.
Misschien kun jij met wat goede zeemansknopen mijn bospodje zekeren?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heeft net de hele boel ontpoldert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |