Wel weer een negatieve bijdrage ... als ie het nu buiten onze atmosfeer had doen ontploffen was het een positief effect geweest .. Ja tis krom ..quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
what goes up, must come down. Alleen of dat al zo snel is.
De temperatuur is duidelijk niet zo'n faalding van musk
Waarom?quote:
Ik dacht dat het over temperatuur stijging/daling gingquote:
ja das basic ... We wachten hun ideeen af ,,quote:Op donderdag 4 februari 2021 02:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over temperatuur stijging/daling ging
Wie zn idieeen heb je het over?quote:Op donderdag 4 februari 2021 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ja das basic ... We wachten hun ideeen af ,,
Nicequote:Op donderdag 4 februari 2021 05:38 schreef Domnivoor het volgende:
Zonsopkomst op verschillende planeten en manen:
En goedemorgen ☕️
Gaat een weekje thuis blijven worden denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 06:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja. Ben nu toch wel blij met die nieuwe sloffen onder de plofkoets.
Mogge.
quote:De eerste mensen stonden vanmorgen al in de rij bij de kersverse priklocatie van de GGD in Doetinchem, toen bleek dat er geen naalden waren. Zeker vijftien senioren zijn weggestuurd, omdat ze daardoor geen vaccin tegen corona konden krijgen.
Waarom de naalden ontbreken, is niet duidelijk. De aanwezigen is verteld dat er spuiten worden gehaald uit Apeldoorn en ze later vandaag moeten terugkomen om alsnog het vaccin te krijgen.
dat is niet sjiek neequote:
Ik heb het idee dat het vaccineren niet zo soepel verlooptquote:
Dat is niet fijn. Kun je dan wel weer slapen of moet je dan iets eten?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds maandag chronische hongerRond 5 uur 's ochtends word ik er wakker van, heel vervelend.
De Naald, wie kent hem niet *mompelt iets over een Suzuki.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in Apeldoorn wel een Naald.
Gisteren lukte het me niet meer om in slaap te komen, vanmorgen gelukkig wel en ik wil eigenlijk zo vroeg nog niet eten, probeerde het met een flink sloot lauw water drinken, maar dat hielp niet echt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Kun je dan wel weer slapen of moet je dan iets eten?
Ik zag ergens ook een foto voorbij komen van een wit Groningen (dacht ik) gisteravond.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Zondag sneeuw in het noord oosten
Zou best kunnen dat er daar wel al iets van sneeuw gevallen isquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ergens ook een foto voorbij komen van een wit Groningen (dacht ik) gisteravond.
Nee, daar heb ik nou nog nooit over nagedacht...quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht om een diamant op je voorhoofd te laten planten?![]()
https://www.hln.be/celebr(...)ijn-lijden~ae681a39/
Nee jij wel?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht om een diamant op je voorhoofd te laten planten?![]()
Ik moet nog even sparen en ben geen fan van roze diamanten,quote:
Maar ja, wat moet je anders als je na 5 jaar sparen zo'n roze diamant hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog even sparen en ben geen fan van roze diamanten,
maar verder, nee ook niet
Dat ding niet kopen en een pakhuis bouwen. Geld in munten ophalen en lekker zwemmen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ja, wat moet je anders als je na 5 jaar sparen zo'n roze diamant hebt?
Maar die gouden tong had een duidelijke reden waarschijnlijk. Was om zichzelf het dodenrijk in te praten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:31 schreef Domnivoor het volgende:
In Egypte zijn onlangs mummies gevonden met een gouden tong.
Dan toch liever een diamant op mijn voorhoofd, dat eet makkelijker.
Oh is dat het. Ben benieuwd hoe dat klinkt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die gouden tong had een duidelijke reden waarschijnlijk. Was om zichzelf het dodenrijk in te praten.
Nou is rap ook nog niet zo oud, dus die rappers kunnen amper op die leeftijd gekomen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:34 schreef cafca het volgende:
Ik moest ineens aan deze denken:
[ afbeelding ]
Ze hebben hem gevonden, ga het eens vragenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ben benieuwd hoe dat klinkt.
Klopt, Gil Scott-Heron is 62 geworden en Grandmaster Flash en de mannen van de Sugarhill Gang (de 2 die nog leven) naderen ook de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is rap ook nog niet zo oud, dus die rappers kunnen amper op die leeftijd gekomen zijn.
Snoop Dogg is wel onderweg, en je kan niet zeggen dat die niet aan drugs doet.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:34 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Grandmaster Flash and the Furieus Fivequote:Op donderdag 4 februari 2021 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, Gil Scott-Heron is 62 geworden en Grandmaster Flash en de mannen van de Sugarhill Gang (de 2 die nog leven) naderen ook de pensioengerechtigde leeftijd.
Ik lees net dat Kid Creole één van de Furieus Five is. Zou dat dezelfde Kid Creole zijn als Annie I'm not your daddy?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grandmaster Flash and the Furieus Five
Is het lang geleden, is het lang geleden.
Nopequote:Op donderdag 4 februari 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat Kid Creole één van de Furieus Five is. Zou dat dezelfde Kid Creole zijn als Annie I'm not your daddy?
quote:The group's members were Grandmaster Flash, Melle Mel, The Kidd Creole (not to be confused with Kid Creole), Keef Cowboy, Scorpio and Rahiem.
Het kan dus!quote:
Is dat ook weer opgehelderd, en mogen ze op de Nederlandse Wiki ook weleens aanpassenquote:
‘Ze’ zijn de gebruikers he. Iedereen kan het aanpassenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat ook weer opgehelderd, en mogen ze op de Nederlandse Wiki ook weleens aanpassen
Ja, ga eens aanpassen danquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Ze’ zijn de gebruikers he. Iedereen kan het aanpassen
Dan zal ik de youtube niet plaatsenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neuj, het boeit me niet wie of wat Kid(d) Creole is.
Dankquote:
Dat was ook wel de Jort Kelder onder de rappers zo te zienquote:
Ik weet er verder niet veel van, maar dit was zo'n beetje het eerste "rap" nummer in de top 40, volgens mij nog vóór rappers delight.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook wel de Jort Kelder onder de rappers zo te zien
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ff gecheckt.. Ah ja leest het nu ook.. raar want Idrissi staat wel op de lijst ..
Mischien vergeten een vakje aan te vinken ..
Wat ik dus al zeiquote:"Het is een administratieve fout, iets met computers. Een vinkje aan- of uitzetten. Daar is iets verkeerd gegaan. Hij stond wel degelijk op de lijst. We zullen alle zeilen bijzetten om de UEFA nog te overtuigen", zei Ten Hag donderdag bij een persconferentie.
bron: nu.nl
Die diamant gaat zijn leven kosten ben ik bangquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:34 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:31 schreef Domnivoor het volgende:
In Egypte zijn onlangs mummies gevonden met een gouden tong.
Dan toch liever een diamant op mijn voorhoofd, dat eet makkelijker.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die gouden tong had een duidelijke reden waarschijnlijk. Was om zichzelf het dodenrijk in te praten.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-gouden-tong-osiris
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ben benieuwd hoe dat klinkt.
We gaan d'r aanquote:Vorst en 20 centimeter sneeuw op komst: 'Maken we zelden mee'
Wel neeequote:
Een weekje erwtensoep inslaan, niets aan het handjequote:
Wat mankeert er dan aan volgens dat programma?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef chufi het volgende:
KDvW over mossels... Ik ga ze lekker niet eten ... bah ..
Dat ze overal vandaan komen en verkocht worden als Zeeuws na een bad van 12 uur in Oosterschelde water of langer..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan volgens dat programma?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze overal vandaan komen en verkocht worden als Zeeuws na een bad van 12 uur in Oosterschelde water of langer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |