Dat ligt er wel aan waar je bent. In delen van Nederland is nog steeds een tekort.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zie beken en sloten tot de rand gevuld die ik het het hele vorige jaar volledig droog heb zien staan. En weilanden met grote ondergelopen stukken. Het grondwaterpeil is de grote winnaar in deze.
Hier in de Saharachterhoek zal het grondwaterpeil nog steeds te laag zijn, maar wat er allemaal gevallen is de laatste tijd lijkt me niet verkeerd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat ligt er wel aan waar je bent. In delen van Nederland is nog steeds een tekort.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
@:wimderon heb jij een Wennemars-huilt-bij-DWDD-gif of streamable paraat?
Heb je al je excuses aangeboden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik schaam me dood voor onze geschiedenis in Indonesië.
Neuh, maar niet tegen Hugo. De meeste kritiekpunten slaan vaak nergens op, zijn prematuur, zijn gebaseerd op onjuiste informatie. Ik ga niet in december willekeurige twitteraars opzoeken die CodeZwart (die niet kwam) schreeuwen zodat ik dat Hugo aan kan smeren, schreeuwerige nieuwsuur-itempjes over zogenaamde tekorten in de teststraat delen (die niet kwamen) om het Hugo aan te smeren, enzovoort. Zulke zielige vertoningen laat ik graag aan anderen over, die die rol ook gretig op zich nemen.quote:
Waarom zou je jezelf daar voor schamen, je hebt daar letterlijk 0 aandeel in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat doet er toe volgens jou?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er zijn 17 miljoen mensen in Nederland en ze lijken vrijwel allemaal niet door te hebben wat er toe doet tijdens corona, wat tot een soort psychotische massahysterie heeft geleid.
Wel a-p-p-pologies.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je al je excuses aangeboden?
In april misschien weer moeten F5'er voor eventuele tickets trouwens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ook hier ESF gifjes worden gedeeld
Zou David Van Reybrouck zich schamen voor het feit dat hij 40 euro vraagt voor zijn boek?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ohja jij had ook tickets. Ja ben benieuwd hoe dat gaat (als dat gebeurd) je krijgt wel voorrang als je al kaartjes had. Maar gezien hoeveel kaarten er al waarschijnlijk naar delegaties en sponsors gaat wordt het wel heel moeilijk dan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
In april misschien weer moeten F5'er voor eventuele tickets trouwens.
Ikzelf natuurlijk niet, maar wel voor onze geschiedenis als Nederlander. Jezus wat een ellende hebben WE daar veroorzaakt. (Nav van de serie Revolutie in Indonesië).quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf daar voor schamen, je hebt daar letterlijk 0 aandeel in.
Wow dat is wel veel ja. Gelukkig maar 15 als ebook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou David Van Reybrouck zich schamen voor het feit dat hij 40 euro vraagt voor zijn boek?
Ik vind het vooral gek dat je er op school zo weinig over leert.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ikzelf natuurlijk niet, maar wel voor onze geschiedenis als Nederlander. Jezus wat een ellende hebben WE daar veroorzaakt. (Nav van de serie Revolutie in Indonesië).
Indonesiertjes moest je kort houden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ikzelf natuurlijk niet, maar wel voor onze geschiedenis als Nederlander. Jezus wat een ellende hebben WE daar veroorzaakt. (Nav van de serie Revolutie in Indonesië).
Vaak zo over de donkere kant van jouw geschiedenis.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat je er op school zo weinig over leert.
Dat is vrij chanant ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We willen zsm zoveel mensen gevaccineerd hebben zodat er stelselmatig versoepelingen mogelijk zijn. Dus zo snel mogelijk een significant deel (80%?) vd risicogroepen gevaccineerd hebben. Het moment dat je dat bereikt, dat is de eerste finish en dus het eerste meetpunt/afrekenmoment. Momenteel zijn er nog bij lange na niet genoeg vaccins om daar te kunnen komen - alle lachwekkende ideeën over 24/7 inenten gaan daar niets aan veranderen, net zoals het startmoment er ook niet toe deed. Na het eerste meetmoment wil je naar een soort groepsimmuniteit, 70%. Daar komen is een tweede doel - opnieuw hangt dat vooral af van de vaccinleveringen en hoe snel je die verwerkt. Verder niet teveel spillage, dat helpt, en zo min mogelijk nevenschade door onzorgvuldig prikken. Zo.quote:
Klopt, holocaust in Duitsland zal één van de weinige uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak zo over de donkere kant van jouw geschiedenis.
Toevallig ging mijn Havo geschiedenisexamen wel over Indonesië, maar dat de politionele acties in feite gewoon een ordinaire oorlog was, met talloze oorlogsmisdaden, kwam niet aan de orde.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit wordt zelfs als iets positiefs gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak zo over de donkere kant van jouw geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |