SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nou nou, dat beestje kan ook niks aan die ogen doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat een monster
https://9gag.com/gag/a4EYAw1
Is vast echtquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat een monster
Alsof ze hele dag corona 19 t/m 51 heeft zitten snuiven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Die Marion Koopmans ziet eruit of ze oesterzwammen en stofnesten en bedorven melk in een blender drie seconden hebben laten draaien.
🤣🤣🤣 Hardop geschuimbekt__!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat een monster
Een badkuip mee vullenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Ballie dit ook doen als ze straks huur gaat cashen.
Madame MikMak noemen wij haar hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Die Marion Koopmans ziet eruit of ze oesterzwammen en stofnesten en bedorven melk in een blender drie seconden hebben laten draaien.
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Madame MikMak noemen wij haar hier
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Madame MikMak noemen wij haar hier
Hier steunen we allemaal op in NL.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat klopt wel, maar waar is dit relevant voorquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Haaien-ideequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg mij altijd af hoe je je naam moet uitspreken haai idee
Ben mijn profielen aan het oefenen op bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar waar is dit relevant voor
wij lezen liever ons profielquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben mijn profielen aan het oefenen op bekende Nederlanders.
Doe Gordon is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben mijn profielen aan het oefenen op bekende Nederlanders.
Gewoon net als Hyundai alleen dan van aliexpress.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg mij altijd af hoe je je naam moet uitspreken haai idee
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net als Hyundai alleen dan van aliexpress.
Dit niet drinken na iedere workout.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Dat is bij mij op de een of andere manier nooit blijven plakken zoals je daar soms mensen over hoort.quote:
Dan is Uitstraling er.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dan bedtijd?
[ afbeelding ]
Maar planken moet je ook mis slaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel gewoon steeds een steek in mijn hoofd als ik een slok drinken neem. Les van vandaag: Planken zijn niet lief.
Klaar met werken geen zin meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dan bedtijd?
[ afbeelding ]
Alles eraf.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Cillian Murphy genomen als inspiratie voor mijn kapsel. Kan zo in Peaky Blinders spelen.
Misschien morgen toch maar muts opdoen zodat collega's me niet uitlachen.
En dan nog reistijd?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klaar met werken geen zin meer
Waar is het mis gegaan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Cillian Murphy genomen als inspiratie voor mijn kapsel. Kan zo in Peaky Blinders spelen.
Misschien morgen toch maar muts opdoen zodat collega's me niet uitlachen.
https://9gag.com/gag/a9E78X0quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n klap lijd zo'n beestje niet lang, instant tomatenpuree.
Opwindend. Ga door, Losquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooooooh Buda steek je vingers diep in mijn trommetje.
Wa is da? Ge wit wa da is!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je 't op z'n Zeeuws doet wordt het geen idee
Moest wel lachen zaterdag dat die Zeeuwen de G uitspreken als H.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je 't op z'n Zeeuws doet wordt het geen idee
Zal dan eerder hoeiendag zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest wel lachen zaterdag dat die Zeeuwen de G uitspreken als H.
“Hoedenmiddag”.
Ingewikkeldquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal dan eerder hoeiendag zijn
bij m'n moeder is 't wel humor.. die spreekt de H dan ook nog uit als G, belgische roots enzo
Die heb ik heel soms die Zeeuwse G, vooral leuk als die dan met een Dordtse IJ samenvaltquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest wel lachen zaterdag dat die Zeeuwen de G uitspreken als H.
“Hoedenmiddag”.
vooral met heen en geen valt het opquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld
“Goe haat get?”
Dordts is zo lelijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik heel soms die Zeeuwse G, vooral leuk als die dan met een Dordtse IJ samenvalt
Proficiat met je zeslingquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ex zette iets van een workout op Instagram met daarbij "110 kilo!" moest me even inhouden om niet te reageren met dat ze wel flink aangekomen was.
Ja eens, al heeft het soms ook wel zijn charmes. Had vroeger een auto in onderhoud in Papendracht, als je daar dan naartoe belde was het altijd van 'met van Waaaaaaaijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjngaarden'quote:
Snijbonenquote:
Dat bedrijf ken ik ook wel goedquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eens, al heeft het soms ook wel zijn charmes. Had vroeger een auto in onderhoud in Papendracht, als je daar dan naartoe belde was het altijd van 'met van Waaaaaaaijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjngaarden'![]()
Verdomme nou heb ik geluisterd naar je.quote:
In Gävle wel denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
havle meter sneeuw dit weekend toch
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je het eens over de grond uitstrooien.
doen we bij honden ook die schrokken.
Is nog niet zeker toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
havle meter sneeuw dit weekend toch
o geen idee.. hoorde een heel verhaal op de radio er over.quote:
Wat, foto?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme nou heb ik geluisterd naar je.
En heb een broek met welgeteld 15 labels en unieke tierlantijnen
Gewoon zo'n button. Net als "Klik hier om het internet uit te zetten" of zoquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Ze gaan nu kijken of ze bij sofa's en snacks een button online kunnen maken voor verkoop zodat we mee kunnen doen aan click en collect. Maar we hebben geen webshop
Gewoon bestellingen doorgeven via FOK!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Ze gaan nu kijken of ze bij sofa's en snacks een button online kunnen maken voor verkoop zodat we mee kunnen doen aan click en collect. Maar we hebben geen webshop
Hoeft van mij niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o geen idee.. hoorde een heel verhaal op de radio er over.
er is niks zo veranderlijk als het weer
Ruftbal klinkt zo onvriendelijk, doe dan pruttelballetje ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaat weggeblazen worden door ruftbal
Jij was toch de grote fan van het baggerweerquote:
Regen en windquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was toch de grote fan van het baggerweer
protjesbalquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruftbal klinkt zo onvriendelijk, doe dan pruttelballetje ofzo.
ja klinkt nog schattig. Lekker pruttelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruftbal klinkt zo onvriendelijk, doe dan pruttelballetje ofzo.
ja gaat dramatisch worden. Mensen mogen ook niet binnen komen om te betalen toch. Dus dan moeten we ze een bank uit voorraad ofzo meegeven buiten die al ingepakt is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zo'n button. Net als "Klik hier om het internet uit te zetten" of zo
prop prop, pruttel pruttelquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klinkt nog schattig. Lekker pruttelen
Op der kupke tikken met een tak en naar oe grot slepen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, die oud-manager van mij heeft wel een belachelijk knappe dochter
Dan moet ik eerst naar Arundelquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op der kupke tikken met een tak en naar oe grot slepen.
Gewoon niet over nadenken, gewoon beginnenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat dramatisch worden. Mensen mogen ook niet binnen komen om te betalen toch. Dus dan moeten we ze een bank uit voorraad ofzo meegeven buiten die al ingepakt is.
Daar hebben we hier natuurlijk niks aan zonder foto'squote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, die oud-manager van mij heeft wel een belachelijk knappe dochter
Kloptquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben we hier natuurlijk niks aan zonder foto's
Maar Gerrie danquote:
Het Orakel van Orthen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat echt wel smekken worden deze keer, ik voorspel dit
Ja jij hoeft zeker niet te fietsen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
van mij mag het wel even kapothard sneeuwen hoor
Als er een halve meter sneeuw ligt hoef jij ook niet te fietsen hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jij hoeft zeker niet te fietsen.
Heb je patat gegeten?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik thuis mag blijven dan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er een halve meter sneeuw ligt hoef jij ook niet te fietsen hoor.
Dan ga je met de sleequote:Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik thuis mag blijven dan.
Goed zoquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duh
Patat ja @:ettovanbelgie, geen friet.
jawelquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Amateurquote:
Dit klinkt echt als iets wat te veel moeite kost voor iemand die vieslui is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon twee laminaatplankjes onder je schoenen binden en langlaufend naar je werk gaan
quote:
Ziekmelden en zeggen dat je coronaklachten hebt danquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als iets wat te veel moeite kost voor iemand die vieslui is.
modern problems require modern solutionsquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziekmelden en zeggen dat je coronaklachten hebt dan
wat je niet wil horen als je je broek laat zakenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als iets wat te veel moeite kost voor iemand die vieslui is.
wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik beweeg het liefst zo min mogelijk.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Soort-van lang haar wel maar ik heb niet echt roze shirtjes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met lang haar en een roze shirt?
Snap ik. Anders vindt je vriend je nooit meer terug tussen al je roze spullen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soort-van lang haar wel maar ik heb niet echt roze shirtjes.
Haha wat een nonsens hé?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Huisarts zei vandaag ja lijkt me wel goed idee dat je gaat sporten.
Haha.
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Andes vindt je vriend je nooit meer terug tussen al je roze spullen.
Wat kut.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week -10 's nachts Woohoo
Brrrrquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
zou wel mooi zijn als het een 11 steden jaar wordt maar geen tocht door keronaasquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Voor het gevoel -20.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Wil jij dan mijn zonnetje zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef shiitake het volgende:
-10 met een zonnetje kan best lekker zijn.
Dacht dat paddestoelen van donkere, vochtige grotten hielden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef shiitake het volgende:
-10 met een zonnetje kan best lekker zijn.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn zonnetje zijn?
Dit klinkt redelijk lesbisch.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat paddestoelen van donkere, vochtige grotten hielden?
trump heeft een paddestoel tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha gniffelen maar wel treurigquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn als het een 11 steden jaar wordt maar geen tocht door keronaas
Talking to yourselfquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt redelijk lesbisch.
Niets zo weinig boeiend als het weer, toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Paar weken geleden zei zo’n jong klimaatgek weermannetje nog dat het noooit meer ging vriezen en sneeuwen in nederland.
Omdat jij nachtdienst hebt, jij mag pas om 09.00 uur naar bed toe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom sturen jullie mij niet naar bed?
Nou bedoel, die zijn helemaal geïndoctrineerd door klimaat goeroes met dood en verderf verhalen en slikken dat voor zoete koek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets zo weinig boeiend als het weer, toch?
ken ik nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duh
Patat ja @:ettovanbelgie, geen friet.
Ja mensen met zo'n levensstijl zijn automatisch klootzakken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
En het leek zo’n lieve man.
nou hij wordt beschuldigt van misbruikquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mensen met zo'n levensstijl zijn automatisch klootzakken natuurlijk.
Klinkt wat minder intimiderend dan allahu akbarquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
Dus gisteren mijn collega nadat een man met niet westerse achternaam boos was de tel;
Ja bal ik bedoel het echt niet racistisch maar het zijn echt altijd buitenlanders die zo tekeer gaan.
Maar die Gerda die door winkelruit met de auto wilde komen liet ze links liggen
Allemaal gekkies :pquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wat minder intimiderend dan allahu akbar
Als mensen boos worden aan de telefoon gewoon zeggen dat het een van je heimelijke dromen is om ooit iemand te onthoofden en dat je weet waar hun bank slaapt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
Dus gisteren mijn collega nadat een man met niet westerse achternaam boos was de tel;
Ja bal ik bedoel het echt niet racistisch maar het zijn echt altijd buitenlanders die zo tekeer gaan.
Maar die Gerda die door winkelruit met de auto wilde komen liet ze links liggen
Ja dat sowieso maar dat staat los van mensen die door de ruit heen willen rijden tochquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat je hersens ook weer even moeten wennen aan zoveel activiteit en mensen om je heen?
Denk dat ik dan snel word ontslagenquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mensen boos worden aan de telefoon gewoon zeggen dat het een van je heimelijke dromen is om ooit iemand te onthoofden en dat je weet waar hun bank slaapt.
Is misschien wel beter dan in een giftig flutbaantje te blijven hangen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik dan snel word ontslagen
Ff volhoudenquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is misschien wel beter dan in een giftig flutbaantje te blijven hangen.
Dat is wat lastiger met gebakken eierenquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben lui, kook altijd 6 eitjes op maandag voor de rest van de week
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar dat staat los van mensen die door de ruit heen willen rijden toch
ohquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaMaar dat je zoveel over je werk droomt, slimpie.
was het in een vrachtwagen? want ik droomde dat iemand in mijn vrachtwagen was ingebroken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja das omdat het nieuw is of mij dan bezighoudtMaar de nacht ervoor droomde ik dat ik ergens had ingebroken elke keer bijna betrapt werd. God dat was stressvol
quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het in een vrachtwagen? want ik droomde dat iemand in mijn vrachtwagen was ingebroken.
en ik heb niet eens een vrachtwagen.
Gelukkig, dan heb ik jou niet op bloedige wijze vermoord in mijn droomquote:
Ik zie dit nu voor me met de muziek van de Inspector Clouseau-films eronderquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ja das omdat het nieuw is of mij dan bezighoudtMaar de nacht ervoor droomde ik dat ik ergens had ingebroken elke keer bijna betrapt werd. God dat was stressvol
quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heb ik jou niet op bloedige wijze vermoord in mijn droom
een criminele bitterbalquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me met de muziek van de Inspector Clouseau-films eronder
Of dat Benny Hill deuntje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me met de muziek van de Inspector Clouseau-films eronder
en pakt een kaasdoek?quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*legt brood met hagelslag weer weg*
Ja was aan het zoeken op canvasdoek dacht ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*legt brood met hagelslag weer weg*
Klinkt toch viesquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en pakt een kaasdoek?
geen idee wat er vies aan is trouwens
Slaapt nog denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Burglarbal.![]()
Etto zou nou vast een goede slangengif hebben.
Jouw gedachte maakt er gewoon iets vies vanquote:
Stroomstoten op de schaamlippen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Jezus dat verhaal van Manson is wel freaky
Een kaasdoek gianniquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw gedachte maakt er gewoon iets vies van
Toch wel vaak naar gekeken als kind.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat had ik een pleurishekel aan Benny Hill zeg maar ja toch kijken want tieten af en toe.
Jouw hersenen bitterbalquote:
Is niet prettig kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stroomstoten op de schaamlippen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet prettig kan ik je vertellen.
Nou idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet leidt tot een nichtjes-verhaal
Ja nou vergelijkbaar dan maar ik had ooit een vrij dol vriendinnetje met een iets te volle sekslade naar mijn goesting.quote:
Ik zit echt net aan mijn boterham dus ik stel voor het onderwerp te veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou vergelijkbaar dan maar ik had ooit een vrij dol vriendinnetje met een iets te volle sekslade naar mijn goesting.
Ja heb je gelijk in, hoe is het met je darmlucht?quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zit echt net aan mijn boterham dus ik stel voor het onderwerp te veranderen
Die stak haar flapjes in de stopcontactjes?quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou vergelijkbaar dan maar ik had ooit een vrij dol vriendinnetje met een iets te volle sekslade naar mijn goesting.
Mag hier van bal niet over pratenquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stak haar flapjes in de stopcontactjes?
O ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag hier van bal niet over praten
niet zo goedquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, hoe is het met je darmlucht?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja.
*neuriet pauzemuziekje.
Als ze met bankzaken bezig is dadelijk vertel ik wel over de deplorabele staat van mijn scrotum na die memorabele nacht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja.
*neuriet pauzemuziekje.
Eigenlijk hebben ze dat advies al gegeven, maar dat vertelde Rutte niet in de persco. Ze zouden moeten veranderen van mening om het nu terug te draaien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Okė, het OMT gaat eind deze week adviseren dat de spertijd verlengd moet worden. En begin volgende week neemt het kabinet een besluit.
Dat lijkt me de ideale voedingsbodem voor rellen komend weekend.
* schrijft popcorn chips op het boodschappenlijstje
Laten we niet doen alsof er uberhaupt een discussie is. die verlenging is al geregeld.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Okė, het OMT gaat eind deze week adviseren dat de spertijd verlengd moet worden. En begin volgende week neemt het kabinet een besluit.
Dat lijkt me de ideale voedingsbodem voor rellen komend weekend.
* schrijft popcorn chips op het boodschappenlijstje
quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze met bankzaken bezig is dadelijk vertel ik wel over de deplorabele staat van mijn scrotum na die memorabele nacht.
Heb eigenlijk totaal geen last van die avondklok, lekker rustig op straat wel, alsof de wereld vredig en waakzaam een oogje toeknijpt als het laatste vuur in de grot is gedoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze dat advies al gegeven, maar dat vertelde Rutte niet in de persco. Ze zouden moeten veranderen van mening om het nu terug te draaien.
Mogguhquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en @:haags
Mogguhquote:
69.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-02-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 121 Budapestenaar
02 100 bitterbal
03 083 FranticDJ
04 078 kwiwi
05 075 UitStraling
06 074 gianni61
07 069 dud0r
08 062 Amarantha
09 059 Dr_Flash
10 050 LTVDK
11 046 CherryLips
11 046 EttovanBelgie
13 042 liesje1979
14 035 Jacquelinehasselbaink
15 032 Lospedrosa
16 028 Citizen.Erased
17 025 Ygritte
18 017 Koen66
19 015 Haags
19 015 Fogel
21 014 mschol
22 009 m1st1g
23 007 Karzai
23 007 shiitake
23 007 Bomenverzameling
26 005 Makrelis
27 004 Hyaenidae
28 003 Solotovski
29 002 mootie
29 002 mangalie
29 002 DW457
32 001 Modus
32 001 engine
32 001 van_Lamehuizen
32 001 Muskusboktor57
klik hier voor meer stats
Klopt. Maar ook dit keer moet de kamer toestemming geven. Las net dat er weinig weerstand is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze dat advies al gegeven, maar dat vertelde Rutte niet in de persco. Ze zouden moeten veranderen van mening om het nu terug te draaien.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-02-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 121 Budapestenaar
02 100 bitterbal
03 083 FranticDJ
04 078 kwiwi
05 075 UitStraling
06 074 gianni61
07 069 dud0r
08 062 Amarantha
09 059 Dr_Flash
10 050 LTVDK
11 046 CherryLips
11 046 EttovanBelgie
13 042 liesje1979
14 035 Jacquelinehasselbaink
15 032 Lospedrosa
16 028 Citizen.Erased
17 025 Ygritte
18 017 Koen66
19 015 Haags
19 015 Fogel
21 014 mschol
22 009 m1st1g
23 007 Karzai
23 007 shiitake
23 007 Bomenverzameling
26 005 Makrelis
27 004 Hyaenidae
28 003 Solotovski
29 002 mootie
29 002 mangalie
29 002 DW457
32 001 Modus
32 001 engine
32 001 van_Lamehuizen
32 001 Muskusboktor57
klik hier voor meer stats
Geen rellen = toestemming vanuit het plebs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook dit keer moet de kamer toestemming geven. Las net dat er weinig weerstand is.
Ik heb momenteel geen leuke series meer op Netflix...quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen rellen = toestemming vanuit het plebs.
Ja middelmatigheid troef wat dat betreft ook al en ik heb me toch een hekel aan middelmatigheid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen leuke series meer op Netflix...Dus ik reken op het plebs voor vermaak.
Ja, nu. Maar je bent niet automatisch een verkrachter omdat je er anders uitziet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij wordt beschuldigt van misbruik
oh nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar je bent niet automatisch een verkrachter omdat je er anders uitziet.
Mwaquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar je bent niet automatisch een verkrachter omdat je er anders uitziet.
Hoeveel posts maakte je dan wel niet voordat je in bankzaken gingquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb savonds ook flink herpakt. Lijkt wel alsof we werkloos zijn :p
quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel posts maakte je dan wel niet voordat je in bankzaken ging
Ja, je kunt ze zo aanwijzen op straatquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa
https://nl.wikipedia.org/wiki/Richard_Ramirez
Het is US..quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.
Dat je het meestal wel ziet als je geen gek hormoonwijf bent tenminste.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.
Exactly my point.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:35 schreef CherryLips het volgende:
Als Ramirez geen wandelende verkrachtende moordende beerput was geweest, had ie nog best model kunnen worden
Je hebt ook een documentaire gezien. Wat schattig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je het meestal wel ziet als je geen gek hormoonwijf bent tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |