SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nou nou, dat beestje kan ook niks aan die ogen doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat een monster
https://9gag.com/gag/a4EYAw1
Is vast echtquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat een monster
Alsof ze hele dag corona 19 t/m 51 heeft zitten snuiven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Die Marion Koopmans ziet eruit of ze oesterzwammen en stofnesten en bedorven melk in een blender drie seconden hebben laten draaien.
🤣🤣🤣 Hardop geschuimbekt__!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat een monster
Een badkuip mee vullenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Ballie dit ook doen als ze straks huur gaat cashen.
Madame MikMak noemen wij haar hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Die Marion Koopmans ziet eruit of ze oesterzwammen en stofnesten en bedorven melk in een blender drie seconden hebben laten draaien.
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Madame MikMak noemen wij haar hier
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Madame MikMak noemen wij haar hier
Hier steunen we allemaal op in NL.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat klopt wel, maar waar is dit relevant voorquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Haaien-ideequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg mij altijd af hoe je je naam moet uitspreken haai idee
Ben mijn profielen aan het oefenen op bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar waar is dit relevant voor
wij lezen liever ons profielquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben mijn profielen aan het oefenen op bekende Nederlanders.
Doe Gordon is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben mijn profielen aan het oefenen op bekende Nederlanders.
Gewoon net als Hyundai alleen dan van aliexpress.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg mij altijd af hoe je je naam moet uitspreken haai idee
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net als Hyundai alleen dan van aliexpress.
Dit niet drinken na iedere workout.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Dat is bij mij op de een of andere manier nooit blijven plakken zoals je daar soms mensen over hoort.quote:
Dan is Uitstraling er.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dan bedtijd?
[ afbeelding ]
Maar planken moet je ook mis slaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel gewoon steeds een steek in mijn hoofd als ik een slok drinken neem. Les van vandaag: Planken zijn niet lief.
Klaar met werken geen zin meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dan bedtijd?
[ afbeelding ]
Alles eraf.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Cillian Murphy genomen als inspiratie voor mijn kapsel. Kan zo in Peaky Blinders spelen.
Misschien morgen toch maar muts opdoen zodat collega's me niet uitlachen.
En dan nog reistijd?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klaar met werken geen zin meer
Waar is het mis gegaan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Cillian Murphy genomen als inspiratie voor mijn kapsel. Kan zo in Peaky Blinders spelen.
Misschien morgen toch maar muts opdoen zodat collega's me niet uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |