abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197877077

engelse variant :M })
pi_197877124
twitter

Mooi bericht over Italië, ze moeten hier ook weer snel de horeca open gooien. De mensen moeten zelf op gaan staan.
  zondag 7 februari 2021 @ 19:21:42 #203
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_197877363
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dat bleek een persbericht te zijn van één of andere burnout kliniek te zijn. Klopt dus niet en is een wij van wc eend dingetje.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_197877520
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

En dat bleek een persbericht te zijn van één of andere burnout kliniek te zijn. Klopt dus niet en is een wij van wc eend dingetje.
Dat percentage leek me al zo hoog
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 7 februari 2021 @ 19:45:54 #205
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_197877799
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat percentage leek me al zo hoog
twitter

Ik heb de laatste tijd zitten denken aan al die verhalen dat kinderen het psychisch zo slecht hebben.. Ben dus is nog wat op mijn eigen kids gaan letten en op wat problemen met het kwijtraken van energie zie ik niet direct meer psychische problemen.

Maar goed N=1, toen bedacht ik me wel iets waarvan ik denk dat psychische problemen onder kids (met of zonder maatregelen) toe nemen.. Als ik zie wat kinderen nu allemaal al moeten kunnen in groep 2 van de basis school is ziekmakend. Een leerachterstand heb je zo opgelopen..

Maar goed dat is off-topic :-)
pi_197878042
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:45 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

[ twitter ]

Ik heb de laatste tijd zitten denken aan al die verhalen dat kinderen het psychisch zo slecht hebben.. Ben dus is nog wat op mijn eigen kids gaan letten en op wat problemen met het kwijtraken van energie zie ik niet direct meer psychische problemen.

Maar goed N=1, toen bedacht ik me wel iets waarvan ik denk dat psychische problemen onder kids (met of zonder maatregelen) toe nemen.. Als ik zie wat kinderen nu allemaal al moeten kunnen in groep 2 van de basis school is ziekmakend. Een leerachterstand heb je zo opgelopen..

Maar goed dat is off-topic :-)
Het opmerkelijke is dat grote MSM bedrijven als het AD en RTL dit nepnieuws verspreidden. Nieuws dat dus onnodig paniek zaait dat oproept om de maatregelen te versoepelen.

En hier hoor je dat de MSM juist in een complot zit om de maatregelen positief te pushen onder de bevolking.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197878725
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij leeft maar al in de middeleeuwen gingen mensen kapot aan virussen. Die hou je niet buiten de grens.
Wat is dit voor een onzinnige reactie? Ze hadden geen vaccins, ze hadden geen ziekenhuizen hell ze hadden geen idee wat virussen waren, maar ze wisten wel al vrij snel dat men elkaar kon aansteken en dat je dus de poorten moest sluiten als de pest uitbrak.
quote:
Het is niet alleen dat mensen minder weerstand hebben in de winter dat er seizoenseffecten te zien zijn bij virussen. Sterker nog. Afwijkende griep seizoenen qua klimaat over de wereld gaat daar keihard tegenin.
helaas houdt covid zich daar niet aan, zowel noordelijke als zuidelijke halfrond worden tegelijkertijd getroffen
quote:
Het aerosol verhaal en viral load waar Maurice het over heeft zijn een stuk logischer. En die zaken kan je niet beheersen.
jawel, door afstand te houden
quote:
De mate waarin wij dit virus beheersen is allicht groot doordat we geen festivals organiseren. Dat we een beetje afstand houden en ouderen wss wat extra. De marginale baten van een avondklok zijn minimaal, terug te zien in het geringe effect op besmettingscijfers en sowieso lock downs in andere landen hebben matig gewerkt WHO zegt ook dat je het simpelweg niet moet doen
leugen
quote:
. Meer nadelen dan voordelen.
matig gewerkt? Zo matig dat Australië, Nieuw Zeeland, Taiwan, China na strenge lockdowns en andere maatregelen weer bijna normaal zijn
quote:
"niks doen nog veel zwaardere invloed" als die mening en dat inzicht nou op wetenschappelijk onderzoek waren gebaseerd wou ik je die nog meegeven maar de marginale effecten van verschillende maatregelen zijn giswerk. Jouw artikel grijpt een factor 5 uit de lucht. Ik schat het effect van die avondklok op nog geen 5% bovenop de huidige maatregelen.
waarom jouw focus op die factor 5? Hoe denk je dat mensen gaan reageren op het moment dat het aantal sterfgevallen in Nederland plotseling met 15000 of 30000 of misschien inderdaad 75000 oploopt? Reken maar dat er paniek zou uitbreken als de overheid dan niks zou doen.
quote:
Maar jij kiest ervoor om mijn dikke vinger onzin te vinden maar die van een paar mensen in de krant te zien als absolute waarheid.
Ik vind jouw dikke vinger jouw dikke vinger. Uit dezelfde dikke vinger zuig je nu ook weer dat ik dat artikel als "absolute waarheid" beschouw.

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 07-02-2021 20:56:40 ]
pi_197878767
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

engelse variant :M })
Lockdown lijkt dus te werken daar
  zondag 7 februari 2021 @ 21:07:54 #209
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_197879206
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het opmerkelijke is dat grote MSM bedrijven als het AD en RTL dit nepnieuws verspreidden. Nieuws dat dus onnodig paniek zaait dat oproept om de maatregelen te versoepelen.

En hier hoor je dat de MSM juist in een complot zit om de maatregelen positief te pushen onder de bevolking.
Misschien komt het ook doordat er meer aandacht is voor de negatieve bijwerkingen van de maatregelen en hebben redacties te snel gehapt
  maandag 8 februari 2021 @ 11:24:55 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197886244
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197886831
Dat maakt hem natuurlijk geen wappie, nee. Dat zijn vooral de zelfopgeleide facebookdokters die denken dat het virus niet bestaat.
Conscience do cost.
  maandag 8 februari 2021 @ 12:50:36 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197887539
quote:
Mooie genuanceerde post van de wijkagent.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 februari 2021 @ 12:52:00 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197887557
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 12:01 schreef ems. het volgende:
Dat maakt hem natuurlijk geen wappie, nee. Dat zijn vooral de zelfopgeleide facebookdokters die denken dat het virus niet bestaat.
Tegenwoordig is iedereen die niet 100% achter het beleid staat een wappie. De beleidspredikanten zijn een beetje de nieuwe christenen.

Het beleid is onfeilbaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 februari 2021 @ 15:07:13 #214
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_197889776
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tegenwoordig is iedereen die niet 100% achter het beleid staat een wappie. De beleidspredikanten zijn een beetje de nieuwe christenen.

Dat is dus gewoon niet waar, de media geeft ook gewoon aandacht aan dat soort mensen. Het gaat om de groep die een heel complot rondom Corona zien. Bijvoorbeeld @ludovico zie ik niet als een echte wappie.. @PSVCL vind ik bijvoorbeeld wel een wappie

* MatthijsDJ wil hier niet mee beledigen, maar als ze mij normie mogen noemen mag ik toch wel zeker iemand een wappie noemen ;-).
pi_197889798
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar, de media geeft ook gewoon aandacht aan dat soort mensen. Het gaat om de groep die een heel complot rondom Corona zien. Bijvoorbeeld @:Ludovico zie ik niet als een echte wappie.. @:PSVCL vind ik bijvoorbeeld wel een wappie

* MatthijsDJ wil hier niet mee beledigen, maar als ze mij normie mogen noemen mag ik toch wel zeker iemand een wappie noemen ;-).
Ik ben idd een trotste wappie
pi_197890090
Avondklok verlengd tot 2 maart _O_ *O*
pi_197890486
twitter

Gaat de goede kant op... meer ouderen die sterven aan een prikkie dan aan de coronagriep.

Build back better. Alleen de sterkste zullen overleven :)
pi_197890620
Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient aan coronatesten. Als lid van het Outbreak Management Team (OMT) adviseert hij gelijktijdig over het testbeleid en over de inzet van sneltesten, een bron van inkomsten voor zijn laboratorium en hemzelf. Maar dat financiële belang heeft hij niet gemeld. Het RIVM ontkent het bestaan van een belangenconflict. Dit is niet het eerste incident rond belangenverstrengeling in het OMT: eerder al kwam de dubbele pet van collega Ann Vossen in beeld.
https://www.lnnmedia.nl/c(...)ng-bij-coronatesten/

Verrassend weer, Ab Osterhaus de 2e. zou er iemand zijn bij die clubs die geen belangen heeft?
pi_197891185
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef PSVCL het volgende:
Avondklok verlengd tot 2 maart _O_ *O*
slappe hap, doe dan gelijk tot 2 december. van 6 tot 6u.
pi_197892295
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197892897
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:39 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Gaat de goede kant op... meer ouderen die sterven aan een prikkie dan aan de coronagriep.

Waar staat er precies dat ze "aan een prikkie" zijn overleden
pi_197893069
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:39 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

15 mensen op de (voornamelijk stokoude en/of zieke) half miljoen die geprikt zijn. Ben jij nu echt zo dom? Dacht altijd dat je alsof deed.
pi_197893667
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Helemaal niet. Dat is hoogstens een argument om in de slachtofferrol te kruipen. Genoeg degelijke argumenten tegen het beleid.
Conscience do cost.
pi_197893794
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:52 schreef Intint het volgende:

[..]

15 mensen op de (voornamelijk stokoude en/of zieke) half miljoen die geprikt zijn. Ben jij nu echt zo dom? Dacht altijd dat je alsof deed.
15 teveel..
En ze melden natuurlijk niet alles.

Wel grappig dat ze er nu wel bij vermelden dat de overledenen onderliggende ziektes hadden, deden ze dat ook maar bij de Coronadoden.
pi_197893802
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

slappe hap, doe dan gelijk tot 2 december. van 6 tot 6u.
Gaat nog wel gebeuren .. beetje geduld hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')