Wat fijn! En nu afwachten met checks en dan ingrijpen als het niet meer goed gaat? Ik snap dat het lichamelijk zwaar voor je is. Voor je dochter zou nog even binnen kunnen blijven wel beter zijn toch? Voel je haar goed eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Geen afwijkingen te zien! Heel blij dus! Wel is haar buik wederom gezakt. Van 58 naar 18 naar 10 naar nu 8. Dus dat blijft reden tot extra controles en vermoedelijke inleiding.
Zo herkenbaar, ik zit hier echt de tijd weg te kijken! En de peuter hier net zo hard haha ben benieuwd hoe leuk ie het vindt als hij erachter komt dat baby's best veel kunnen huilen en dat de armen van mama en papa ineens veel vaker bezet zijn dan voorheenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:14 schreef Lemijn het volgende:
Ik wou dat het al juli was. Heb zo’n zin in de baby in mijn armen. De peuter heeft er ook zin in. Toen ik gisteren zei dat de lente er langzaam aankomt begon hij helemaal te glimmen: ‘dan wordt de baby groter en groter dan is het al bijna zomer en dan wordt ie geboren he!’ Ja, maar aan je tijdsbesef moeten we nog we een beetje werken....
Indalen met de billen eerst kan ook volgens mijn gyn (ik vroeg ernaar omdat spruitje ook in stuit ligt (en voor zo ver ik kan voelen nog steeds ook). De baby ligt dan vast in het bekken met de billen en kan daardoor ook haast niet meer zelf terugdraaien naar hoofdligging. Dus sluit die indalingsweeën nog niet uit ;-) Hopelijk ga je je snel beter voelen en bij echte pijn gewoon de gyn bellen hoor, daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
Wat lief monsterd!
Er is wel echt iets aan t rommelen hier. Viel net (bijna) flauw tijdens het koekjesbakken (kon J nog net van zolder roepen om me naar een stoel te sleuren om overheen te hangen), en de pijn is weer terug.
Maar baby is druk dus maak me minder zorgen. T is vooral irritant. @:phaidra denk niet mn galblaas, het zit vooral onderin nu... en die uitstraling naar mn bovenbeen en rug doet me toch vermoeden dat t pittige indalingsweeen zijn. Benieuwd of hij nog in stuit ligt want dan kan hij nergens heendalen volgens mij
Sorry voor de egoposts. Ik herken het gewoon zó niet van vorige keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |