Dat zal dan wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:29 schreef Dven het volgende:
Goed, misschien is dat omdat ik geen ex-roker ben maar circa eens per week wat sigaretten tot een pakje rook
Ik weet niet of je Trainspotting ooit gezien hebt, maar toen ik nog rookte had ik tussen slapen en wakker zijn in vaak het idee dat ik in bed onder de deken aan het roken was, net als Francis Begbie in die ene scene, heel vaagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 07:07 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Oh wow, dat verbaast me, maar eigenlijk klinkt het ook wel weer heel logisch.
Droomde jij ook van roken toen je nog wel rookte?
De uitleg van de dromenduiders vind ik dan wel weer hilarisch, maar dat zal vooral het Forer-effect zijn.
Ik heb Trainspotting wel gezien maar kan me die scene niet herinneren.quote:
Da's wanneer Mark probeert af te kicken en ook die baby over het plafond ziet kruipenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:44 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik heb Trainspotting wel gezien maar kan me die scene niet herinneren.
Ah ja die, thanks.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wanneer Mark probeert af te kicken en ook die baby over het plafond ziet kruipen
Ik was laatst al bijna (weer) zover. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef SQ het volgende:
Ik zag dat de accijnzen weer omhoog gaan en een pakje van 20 sigaretten vanaf morgen bijna 10 euro kost. Benieuwd of het nog mensen over de streep kan trekken.
Als ik nu nog zou roken zou het me bijna 300 euro in de maand kosten
Thanks, ja morgen.quote:
Nee, is niet raar (denk ik). Hoe voel je je in de droom, en heb je na het wakker worden zin in een peuk of voel je je teleurgesteld in jezelf voordat je beseft dat het een droom was?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:37 schreef cherrycoke het volgende:
Ik rook al een jaartje of 5 niet meer, maar heb soms nog dromen waarbij ik een peuk opsteek.
is dit raar?
Niet doen wijffie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was laatst al bijna (weer) zover. Dus wie weet.
Het is vooral apart, omdat ik weet dat ik gestopt ben, heb er ook geen behoefte aan.quote:Op zondag 2 april 2023 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, is niet raar (denk ik). Hoe voel je je in de droom, en heb je na het wakker worden zin in een peuk of voel je je teleurgesteld in jezelf voordat je beseft dat het een droom was?
Ja ho, ik was laatst bijna weer zover dat ik wilde stoppen. Ik uh, rook alweer anderhalf jaar.quote:
Ik ben meerdere periodes lang gestopt en ik heb dit altijd, terugkerend, af en toe gehad, die dromen. Hoor het ook van anderen.quote:Op zondag 2 april 2023 00:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is vooral apart, omdat ik weet dat ik gestopt ben, heb er ook geen behoefte aan.
quote:Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ho, ik was laatst bijna weer zover dat ik wilde stoppen. Ik uh, rook alweer anderhalf jaar.
Bizar toch...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef SQ het volgende:
Ik zag dat de accijnzen weer omhoog gaan en een pakje van 20 sigaretten vanaf morgen bijna 10 euro kost. Benieuwd of het nog mensen over de streep kan trekken.
Het rare is, het is al jaren zo dat de accijnzen etc omhoog gaan om het roken te ontmoedigen. En hoe vaak heb ik niet in mijn rokerstijd gezegd, als de prijs meer wordt dan 5 gulden, 4 euro, 5 euro of wat dan ook, dan stop ik er mee.....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef SQ het volgende:
Ligt er aan hoe dicht bij je komtquote:Op maandag 3 april 2023 20:49 schreef woxxel het volgende:
Weet iemand hoe lang je t blijft ruiken als je buiten een sigaret hebt gerookt?
Ja dat ruik je.quote:Op maandag 3 april 2023 20:58 schreef woxxel het volgende:
Ongeveer een half uur later en dan een meter afstand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |