Er zijn domme fouten gemaakt, ja. Maar ik geloof niet dat een minister bewust cijfers gaat verdraaien. Hij heeft bij wijze van spreken die cijfers op een papiertje gehad en voorgelezen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hier nog 1:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)kt.html%23p197795036
Ik kijk altijd met smart uit naar de "Day ###, the <insertnotsofunnyonelinerhere> edition" Tweets. Jij niet?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is er verder nog om voor te leven behalve dat ene heerlijke moment op woensdagmiddag waarop je kunt typen: "Oef, wel weer een stijging."
Er komen nu ook rond dat aantal aan vaccin binnen de komende 6 weken (220k p/w). In Q2 gaat dat naar 1.5m p/w, Q3 met de extra Moderna bestelling 2.3m p/w. De jonge geeft zelf aan in die periode pieken van 2 miljoen per week te verwachten. En dat lijkt me goed haalbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef speknek het volgende:
Ik las dat we nu wel 200.000 vaccinaties per week doen. Dat klinkt leuk, maar betekent dat we nog 90 weken moeten (oftewel oktober 2022) voordat iedereen een enkele dosis heeft gehad. Heb je het over dubbele dosis, zit je nog anderhalf keer zo lang, alhoewel je natuurlijk maar 70% vaccinatiegraad echt nodig hebt.
Is er al wat bekend over het opschalen van priklocaties? We moeten echt naar 1 miljoen per week minimaal.
Over twintig jaar zullen we nog met weemoed terugdenken aan die tijd dat Yorick ons met zijn spitsvondige tweets door de crisis hielp.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met smart uit naar de "Day ###, the <insertnotsofunnyquotehere> edition" Tweets. Jij niet?
Die was laatst volgens mij te zien bij EditieNL.quote:
Top. Dood en verderf dus. Het wordt een ramp. Het wordt alleen maar erger en erger en de winter des doods komt er ook aan. De ramp is niet meer af te wenden.quote:
Momenteel zouden ze op 200k per week moeten zitten hadden ze vorige week verteld, dat was ook al in twijfel getrokken door iedereen hier. Tussen 1 en 2 februari zijn er 32.000 bij gekomen, dus het lijkt erop dat ze het waarmaken op dit moment.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het pas officieel als ze het bij zo'n persconferentie horen. Dat kan best.
[..]
Ze willen zoveel. Ik hoop het hoor, maar dat blinde vertrouwen zijn ze wel een beetje kwijt na de afgelopen maanden. Ik wil daden zien; heb ik meer aan dan woorden. En denk dat ik niet de enige ben.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Top. Dood en verderf dus. Het wordt een ramp. Het wordt alleen maar erger en erger en de winter des doods komt er ook aan. De ramp is niet meer af te wenden.
De plaatjes komen volgens mij uit de presentatie van Jaap van Dissel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:29 schreef Noordzijde het volgende:
Ah Yorick de paniekzaaier is weer aanwezig.
Je weet dat Ierland een paar weken voor kerst in lockdown ging om op een normale manier kerst te vieren? We zien dat het goed gelukt is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:29 schreef asco het volgende:
Nou, ik geloof het niet maar als die grafiek daadwerkelijk uit gaat komen zijn de rapen wel gaar me dunkt.
Kan best. Fijn als dat zo is natuurlijk. Hopen dat dat zo blijft.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Momenteel zouden ze op 200k per week moeten zitten hadden ze vorige week verteld, dat was ook al in twijfel getrokken door iedereen hier. Tussen 1 en 2 februari zijn er 32.000 bij gekomen, dus het lijkt erop dat ze het waarmaken op dit moment.
Ik zal het wel niet snappen hè...quote:
Dat komt gewoon van de Rijksoverheid site he.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:30 schreef Noordzijde het volgende:
Als we Yorick moeten geloven zouden we over 2 maanden code zwart hier hebben en iedereen valt dood neer op straat.
Paniekzaaier.
Dat zijn toch niet zijn eigen grafieken?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:29 schreef Noordzijde het volgende:
Ah Yorick de paniekzaaier is weer aanwezig.
Zeker. Je lijstje met besmette kennissen zal de komende weken gegarandeerd oplopen tot minimaal 500 manquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaan we nu echt nog enorm hoge aantallen krijgen door die Britse variant? Ik moet het nog zien hoor..
Met gevolgde maatregelen zoals een avondklok en scholen gesloten zeker? Als het werkelijk zoveel te besmettelijker is dan gaan we op een gegeven moment wel weer omhoog. Maatregelen kunnen niet altijd blijven.quote:
Gisteren was er zo'n grafiek bij op1 die ze blijkbaar vorige maand in dezelfde briefing hadden gebruikt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:29 schreef asco het volgende:
Nou, ik geloof het niet maar als die grafiek daadwerkelijk uit gaat komen zijn de rapen wel gaar me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |