SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Skiënquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende: [..] Dit weekend weer flink het beest uithangen?
Ja 1 dag. Ik ga als de winkels weer normaal open mogen fulltime in 4 dagen werkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet jij straks niet gewoon werken in het weekend?
Oh dat gaat nog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 1 dag. Ik ga als de winkels weer normaal open mogen fulltime in 4 dagen werken
Dat hebben jullie toch fijn voor elkaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SkiënTop van de berg is ook een hoogtepunt
Ik hoop dat het hier een klein beetje droog wordt dit weekendquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SkiënTop van de berg is ook een hoogtepunt
Ja zou ik ook niet erg vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat gaat nog.
Een vriend van me is keukenverkoper en die moest best vaak gewoon zaterdag en zondag werken.
Ik duimquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier een klein beetje droog wordt dit weekend
Ja dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou ik ook niet erg vindenHeb heel vaak in het weekend gewerkt natuurlijk
Vind het belangijker dat je 2 dagen achter elkaar vrij hebt
k zie voor zaterdag regen en voor zondag sneeuw.quote:
Balliequote:
ik heb em nog niet gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
die routekaart van de overheid is wel heel deprimerend
Doe ook maar niet.quote:
ligt er aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig![]()
Wat staat er over de horeca?
"Straks."quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik had gehoopt dat dat vaccineren sneller zou gaan .
maar gisteren zag ik iets. denk ook op1 ofzo waar werd gezegd dat als de risicogroepen straks gevaccineerd zijn die noodzaak van al die maatregelen ook afneemt.
Vooral omdat we sinds de eerste introductie altijd in de 2 zwaarste regio's gezeten hebben. Aantal besmettingen nu is zelfs nog te hoog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
door drinken danquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn thee is langzaam koud aan het worden.
klinkt zweverigquote:
lekkerder dan koffiequote:Op woensdag 3 februari 2021 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
thee is ook niet zo lekker
wow wow wow.quote:
Heeft gewoon een of andere wazige hippietroela een beetje rond een struikje staan dansen en nu is het 'enchanted'.quote:
Je bent hier wel in de KOFFIE SC he vriend ...quote:
Kaas SCquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent hier wel in de KOFFIE SC he vriend ...
koffie is dan ook gewoon smerig en vol met drugs.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow wow wow.
dit gaat wel ver.
Dit is bijna zo erg als Etto die beweert dat kaas niet lekker zou zijn.
ik ben undercover hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent hier wel in de KOFFIE SC he vriend ...
Meh, hou niet zo van mint..quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vanbruggenthee.nl/search/cool+mint/
deze moet je halen als je in NL bent
Ben jij buren met US?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
koffie is dan ook gewoon smerig en vol met drugs.
Je bent zelf!quote:
nee ik woon niet in nederlands belgiequote:Op woensdag 3 februari 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij buren met US?
[..]
Je bent zelf!
Hoi wandelende oliebollenkraamquote:
je woont in Nederlands (noord) Afrikaquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik woon niet in nederlands belgie
Rotterdam?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je woont in Nederlands (noord) Afrika
quote:Door het hele land werden de afgelopen dagen al meerdere relschoppers veroordeeld. Eén van hen, een 25-jarige man uit Zwijndrecht werd tot vier weken cel veroordeeld voor het stelen van een zak M&M’s, een pet en viltstiften bij een filiaal van de Zeeman in Rotterdam. Daarnaast hangen enorme claims van verzekeraars boven hun hoofd.
https://www.bndestem.nl/b(...)doorbreken~a58b5ea1/
Haagssieeeeequote:
Bad Boys 4 Lifequote:Op woensdag 3 februari 2021 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je het gemaakt in het leven hoor
morgen schatjequote:
mja, helaas *haalt schouders op*quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Ik las ergens dat horeca pas weer helemaal open mag als er minder dan 3 mensen op de IC liggen of zo. Dus nooit meer.quote:
koffie?quote:
Je zult in deze tijden maar een jonge puber zijn, ik denk dat er over pakweg tien jaar veel seriemoordenaars in Nederland rondlopen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las ergens dat horeca pas weer helemaal open mag als er minder dan 3 mensen op de IC liggen of zo. Dus nooit meer.
Oeh nieuwe Netflix-docu's.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult in deze tijden maar een jonge puber zijn, ik denk dat er over pakweg tien jaar veel seriemoordenaars in Nederland rondlopen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel prima nieuws voor vrouwen die op verkrachtende seriemoordenaars vallen natuurlijk.
dat lijkt mij een tikkeltje overdrevenquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las ergens dat horeca pas weer helemaal open mag als er minder dan 3 mensen op de IC liggen of zo. Dus nooit meer.
Ik heb er wel over nagedacht, maar nee.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Investeren jullie in goud jongens? Great Reset-proof investeren?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee. Banggemaaktworderij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat kan jou een tikkeltje ovedreven lijken, maar dat is wel wat de overheid heeft bedacht. We pakken even de routekaart erbij:quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij een tikkeltje overdreven
Misschien 3 corona gevallen (dan duurt het nog wel even ja..)
maar verwacht zelf eerder iets van <100 of 50, als ze dat als criterium gebruiken; dat duurt ook nog wel even
4 * 17 = 68 ziekenhuisopnames per weekquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan jou een tikkeltje ovedreven lijken, maar dat is wel wat de overheid heeft bedacht. We pakken even de routekaart erbij:
Vanaf risiconiveau 1 (waakzaam):
Verbod op verkopen, gebruiken of
klaar voor gebruik hebben van
alcohol op openbare plaatsen
tussen 00:00-06:00 uur
Restaurants:
Sluiting om 00:00 uur,
laatste inloop om 23:00 uur
Verplichte reservering, registratie,
gezondheidscheck en zitplaats
Maximaal 8 personen aan een
tafel (exclusief kinderen t/m 12 jaar)
Maximaal 100 gasten binnen
(exclusief personeel)
En wat is dan risiconiveau 1?
- Minder dan 35 positieve testen per 100.000 inwoners per week
- Minder dan 4 ziekenhuisopnames per 1 miljoen inwoners per weekhoreca
maar ik wil feestenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
En deze vergat ik er nog bij te zetten voor risiconiveau 1: Sluiting nachtclubs & discotheken
Er is geen lager niveau, Fles, dus wanneer zou dit dan weer terug moeten komen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat kun je allemaal wel zo lollig vinden, maar ooit is dit hele gezeik weer voorbij en heeft iedereen weer behoefte aan horeca en dan komt het allemaal weer terug. Misschien wel in een heel andere vorm. Met minder uitbuiting van personeel of zo.
Denk dat dit wel tien jaar gaat duren als het niet langer is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan jou een tikkeltje ovedreven lijken, maar dat is wel wat de overheid heeft bedacht. We pakken even de routekaart erbij:
Restaurants:
(exclusief personeel)
quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk inderdaad dat dit weleens een heel lange zit kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat dit wel tien jaar gaat duren als het niet langer is.
Beter dan waakzaam wordt het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dit weleens een heel lange zit kan worden.
Al die beloftesquote:Begin maart moeten twee miljoen prikken zijn gezet, terwijl in het tweede kwartaal zo'n twee miljoen inentingen per week moeten plaatsvinden.
En van de week werd ik hier nog weggehoond omdat ik dit zeiquote:Over anderhalve week is het carnaval, maar vanwege het coronavirus is zo goed als alles afgelast. De Brabantse Carnavals Federatie maakt zich daarom zorgen over illegale feestjes, zegt voorzitter Rob van de Laar in het NOS Radio 1 Journaal. "Er bereiken ons berichten dat mensen zoeken naar grote schuren op het platteland of verlaten fabrieksgebouwen, om daar toch feest te gaan vieren."
https://nos.nl/liveblog/2(...)llegale-feesten.html
Blijf eens van de trolballiesnoepjes af johquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is geen lager niveau, Fles, dus wanneer zou dit dan weer terug moeten komen?
Het is toch heel vreemd dat we geen risiconiveau hebben waarbij de maatregelen weer van tafel kunnen?
Je moet toch een minimumniveau vaststellen waarbij die crisis voorbij is? En dat is er niet. Dat is toch op zijn minst vreemd? Of mag je dat niet meer opmerken zonder voor troll versleten te worden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf eens van de trolballiesnoepjes af joh![]()
Je snapt heus wel dat dat alleen voo rtijdens de crisis geldt
Dat gaan ze heus tegen die tijd wel bekend maken. Maar daar is nu gewoon nog niks over te zeggen. Ik vind dat je vermoeiend doetquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet toch een minimumniveau vaststellen waarbij die crisis voorbij is? En dat is er niet. Dat is toch op zijn minst vreemd? Of mag je dat niet meer opmerken zonder voor troll versleten te worden?
Ik denk dat ik iets zeg wat jij liever niet wil horen en liever negeert omdat je dat een stuk gemakkelijker vindtquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan ze heus tegen die tijd wel bekend maken. Maar daar is nu gewoon nog niks over te zeggen. Ik vind dat je vermoeiend doet
Die willen gewoon eigenlijk zeggen: dus beter later we carnaval gewoon in het openbaar doorgaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En van de week werd ik hier nog weggehoond omdat ik dit zei
Wat een routekaart... minder dan 4 ziekenhuisopnames per 1 miljoen inwonersquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Restaurants:
(exclusief personeel)
En dit is het moment dat ik je een troll ga vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets zeg wat jij liever niet wil horen en liever negeert omdat je dat een stuk gemakkelijker vindt
Huh?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit is het moment dat ik je een troll ga vinden![]()
Je weet heus wel beter, maar je kiest ervoor om te gaan klieren.
Je hebt nog wel even te gaan voor je BB bent ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh?
Ik weet niet beter. Ik zie een routekaart en zie dat die eindigt bij <4 ziekenhuisopnames per 1 miljoen mensen per week. En dat daar niks meer onder zit. Daar plaats ik vraagtekens bij. Ben je dan al een troll? Dan is het wel slecht gesteld met de vrijheid van meningsuiting, Fles
Jij plaatst er vraagtekens bij. En vervolgens beschouw je jezelf als De Man Die Het Grote Probleem Aan Het Licht Brengtquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh?
Ik weet niet beter. Ik zie een routekaart en zie dat die eindigt bij <4 ziekenhuisopnames per 1 miljoen mensen per week. En dat daar niks meer onder zit. Daar plaats ik vraagtekens bij. Ben je dan al een troll? Dan is het wel slecht gesteld met de vrijheid van meningsuiting, Fles
en dan mogen amateurs ook weer eens een wedstrijdje sportenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een routekaart... minder dan 4 ziekenhuisopnames per 1 miljoen inwoners![]()
Dan kun je me over het veld rollen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan mogen amateurs ook weer eens een wedstrijdje sporten
Dit is jouw redelijk bizarre interpretatie. Ik stel gewoon een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij plaatst er vraagtekens bij. En vervolgens beschouw je jezelf als De Man Die Het Grote Probleem Aan Het Licht Brengt![]()
Er zijn antwoorden op die vraagtekens, inmiddels meerdere malen gegeven, maar daar wil je niet naar luisteren. Vervolgens ga je huilen over vrijheid van meningsuiting. Ja prima, maar dan ben ik klaar met je, Buda
is dat ook een sport?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je me over het veld rollen.
klinkt als een sport die ik wel zou waarderen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In plaats van die zware tractorbanden.
Klinkt als iets dat ze in Schotland wel hebben. Paalgooien, touwtrekken en vrouwrollenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als een sport die ik wel zou waarderen.
Een kiwi en een kers voor onder de tractor danquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In plaats van die zware tractorbanden.
Over rollen gesproken. Gergi stuurde me laatst een foto van een hele kaas en zei 'wat voel je hierbij?'. Hij dacht blijkbaar dat Nederlanders graag kazen rollenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat ze in Schotland wel hebben. Paalgooien, touwtrekken en vrouwrollen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over rollen gesproken. Gergi stuurde me laatst een foto van een hele kaas en zei 'wat voel je hierbij?'. Hij dacht blijkbaar dat Nederlanders graag kazen rollenen dat ik helemaal nostalgisch zou worden van een foto van een kaas
![]()
de route kaart die ik op de site van de overheid kan vinden laat restaurants al open gaan bij risiconiveau 3quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Restaurants:
(exclusief personeel)
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over rollen gesproken. Gergi stuurde me laatst een foto van een hele kaas en zei 'wat voel je hierbij?'. Hij dacht blijkbaar dat Nederlanders graag kazen rollenen dat ik helemaal nostalgisch zou worden van een foto van een kaas
![]()
Hoeveel ziekenhuis opnames zijn er nu per miljoen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
de route kaart die ik op de site van de overheid kan vinden laat restaurants al open gaan bij risiconiveau 3
bij 2 zijn ze (incl horeca) bijna normaal geopend (zelfde voorwaarden als niv 1) maar minder gasten
en niveau 2 heeft het alweer over 4-16 ziekenhuisopnames
niveau 3 heeft het over 16-27 opnames..
horeca en restaurants kunnen dus al ruim eerder aan de bak.
Dat het hoe dan ook nog even duurt, tja..
Nee van een Bratwurstquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat?
Heb je hem een foto teruggestuurd van een ketel met goulash?
Geen idee, maar hij moest er om lachen. Dus als we weer naar NL mogen neem ik 'm maar mee naar een kaasmarktquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En wat voelde hij?
Ik word ook wel een beetje emo van een goede bratwurst hoor
is dat niet iets dat ze bij jullie doen? zo'n kaas de berg af donderen en er dan achteraan rennen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
die kan ik zo snel niet vinden..wel dat er 208 opnames waren gisteren..quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel ziekenhuis opnames zijn er nu per miljoen?
Delen door 17...quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan ik zo snel niet vinden..wel dat er 208 opnames waren gisteren..
Grofweg door 17 dan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan ik zo snel niet vinden..wel dat er 208 opnames waren gisteren..
maal 7quote:
Doos Kleenex meequote:Op woensdag 3 februari 2021 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij moest er om lachen. Dus als we weer naar NL mogen neem ik 'm maar mee naar een kaasmarkt
O jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
want het is per week toch en niet per dag
Bijna op gezakt op de havoquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja
Kijk, daarom heb ik wiskunde heel snel laten vallen
Nee, maar zou meedoenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat niet iets dat ze bij jullie doen? zo'n kaas de berg af donderen en er dan achteraan rennen?
dus laten we even uitgaan van 200 per dag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja
Kijk, daarom heb ik wiskunde heel snel laten vallen
Ik heb nog Ierse cheddar. Maar die is niet echt lekker om zo te knabbelen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Zin in kaas nu. Gewoon zo'n plakje.
doet het bloeden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Auw stoot net keihard mijn hoofd tegen een hoek van een plank. Keek niet uit toen ik mijn hoofd weer omhoog deed. Nog nooit zo hard gevloekt denk ik in mijn leven.
Begint zich al een ei te vormen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Auw stoot net keihard mijn hoofd tegen een hoek van een plank. Keek niet uit toen ik mijn hoofd weer omhoog deed. Nog nooit zo hard gevloekt denk ik in mijn leven.
kan ze die gelijk voor lunch bakkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Begint zich al een ei te vormen?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat niet maar doet wel pijn.
hmm, ik heb al een gekookt ei.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ze die gelijk voor lunch bakken
ik heb cup a soup tom kah kai meegenomen. nooit gehad. ben benieuwdquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twomaat, volgens mij is ie door de pompoensoep fase heen![]()
Dat heb ik altijd wel.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twomaat, volgens mij is ie door de pompoensoep fase heen![]()
Vriend!!quote:
Ik heb nu pittige tomaat. Best lekker. Alleen dreef daar dan vroeger nog wat groente in. Nu is het tomatenpoeder met peper en een uiensmaakje.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb cup a soup tom kah kai meegenomen. nooit gehad. ben benieuwd
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het wordt al een grote jongen.
Misschien vrijdag nog eens bestellen.quote:
Precies op tijdquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Vriend!!
Graag wil ik bij deze gebruik maken om lunchgenot voor geopend te verklaren
ik ben geen fan van tomaat over het algemeen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu pittige tomaat. Best lekker. Alleen dreef daar dan vroeger nog wat groente in. Nu is het tomatenpoeder met peper en een uiensmaakje.
Echte tom kah kai vind ik wel erg lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geen fan van tomaat over het algemeen.
Maar ook geen fan van kokos, dus ik weet niet of ik die tom kah kai lekker ga vinden
nooit gehadquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echte tom kah kai vind ik wel erg lekker
Gaat wel lekker eigenlijk. En met jou?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies op tijd
Hoe is het met jou?
Op zich wel goed. Beetje corona-moe, maar dat zal voor iedereen geldenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat wel lekker eigenlijk. En met jou?
Ja behoorlijk corona moe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Beetje corona-moe, maar dat zal voor iedereen gelden
Mijn werkgever gaat binnenkort aangeven hoe we in de toekomst gaan werken. Ben ik wel benieuwd naar.
m1st1gquote:
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja behoorlijk corona moe.
Ben het echt zat ook.
Spannend, zal wel meer vanuit huis worden, denk ik. Al vind ik dat niet wenselijk.
Daar valt dus flink wat te besparen op kosten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
In zijn nieuwjaarstoespraak zei de baas dat we nooit meer in de file hoeven staan. Dus ik gok dat er veel meer flexibiliteit komt. En als ze slim zijn, gaan ze kantoren afstoten. We hebben geloof ik 14 kantoren verspreid over Nederland.
hoe is het en ik mis jequote:
Enormquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar valt dus flink wat te besparen op kosten.
Het gaat niet verkeerd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het en ik mis je
ik kocht juist graag blikjes omdat je die gewoon in de pmd zak mocht gooienquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Statiegeld is zeker net zo duur als het blikje zelf
Hatsjikideequote:Op woensdag 3 februari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
EnormEn de vaste reiskostenvergoeding gaat er ook af.
Mooi zoquote:
Er is gister ook aangegeven dat dit een voorlopige routekaart is, om mensen wat uitzicht te geven. En dat deze nog aangepast gaat worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is jouw redelijk bizarre interpretatie. Ik stel gewoon een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Wat is het antwoord dan?
En je bent trouwens wel erg snel klaar met mensenTikje kinderachtig wel.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is gister ook aangegeven dat dit een voorlopige routekaart is, om mensen wat uitzicht te geven. En dat deze nog aangepast gaat worden.
Dat uitzicht is daarin wel ver te zoekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is gister ook aangegeven dat dit een voorlopige routekaart is, om mensen wat uitzicht te geven. En dat deze nog aangepast gaat worden.
Ik heb niet het idee dat 15 cent statiegeld daar iets aan gaat veranderen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Werd tijd.
Hoeveel je die in de bermen ziet liggen is niet normaal meer.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bizar is dat. Net als mondkapjes, want die zie je nu ook overal rondslingeren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Werd tijd.
dat wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Werd tijd.
In ieder geval worden de opruimkosten nu vergoedquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat 15 cent statiegeld daar iets aan gaat veranderen, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar is dat. Net als mondkapjes, want die zie je nu ook overal rondslingeren.
Wat mij betreft, zou dat zeer welkom zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel.
wat dat betreft zou het goed zijn als mcdonalds ook statiegeld zou heffen op hun zakken en bekers
Vredespaleis?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Wil straks wat kabouters uitzetten maar 2 willen graag naar een kasteel en ik kan echt niets in de buurt bedenken.
Ja, helaas is fatsoen bij veel mensen ver te zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft, zou dat zeer welkom zijn
quote:
In de buurt. Het is nou niet echt het weer waarbij je denkt ik ga lekker even een half uur fietsenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
En het Binnenhof is een kasteel
Bij ons zijn ze nu al extra mensen bij ons op kantoor aan het zetten omdat de huur van een ander kantoor opgezegd gaat worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja behoorlijk corona moe.
Ben het echt zat ook.
Spannend, zal wel meer vanuit huis worden, denk ik. Al vind ik dat niet wenselijk.
vertellen ze jou dat?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Wil straks wat kabouters uitzetten maar 2 willen graag naar een kasteel en ik kan echt niets in de buurt bedenken.
O ja, in de buurt is natuurlijk een relatief begrip en ik weet ook niet precies hoe ver jij van die plekken woontquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
In de buurt. Het is nou niet echt het weer waarbij je denkt ik ga lekker even een half uur fietsen
De adoptieouders ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vertellen ze jou dat?
Bij ons zit er niemand op kantoor. Behalve een skeleton crewquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze nu al extra mensen bij ons op kantoor aan het zetten omdat de huur van een ander kantoor opgezegd gaat worden.
quote:
Bij een speelkasteel in een speeltuin?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Snap ik. Had ook al aan Noordeinde gedacht maar binnenstad is toch echt wel een stukje fietsen en het is koud, guur en nat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, in de buurt is natuurlijk een relatief begrip en ik weet ook niet precies hoe ver jij van die plekken woont
Bij ons nu ook niet maar dit geldt vanaf het moment dat we terug naar kantoor gaan. Kan wel dag zeggen tegen m'n eigen bureau denk ik want daar gaat de vloer te vol voor worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons zit er niemand op kantoor. Behalve een skeleton crew
Ja ik pijnig mijn hersenen, ken best wat speeltuinen maar zie geen kasteel voor me.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een speelkasteel in een speeltuin?
https://www.omroepwest.nl(...)-ze-zijn-doodgemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie geen kastelen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik pijnig mijn hersenen, ken best wat speeltuinen maar zie geen kasteel voor me.
Of.. Castle Craig Den Haag. Is een addiction treatment center, maar goedquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik pijnig mijn hersenen, ken best wat speeltuinen maar zie geen kasteel voor me.
Zou nog eerder een zandkasteel bouwenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of.. Castle Craig Den Haag. Is een addiction treatment center, maar goed
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)-ze-zijn-doodgemaakt
Verdriet vanwege vernield kabouterbos: 'Kinderen denken dat ze zijn doodgemaakt'
Kabouters in de Zilk | Foto: Omroep West Kabouters in de Zilk | Foto: Omroep West Kabouters in de Zilk | Foto: Omroep West
[ afbeelding ]
DE ZILK - Grote woede en verontwaardiging over het vernielen van het kabouterbos in de duinen bij De Zilk. Zeer waarschijnlijk is het dertig jaar oude kabouterbos zondag kapot gemaakt. 'Wie doet nou zoiets. En dan in deze tijd?'
Een boswachter heeft ooit de eerste kabouter in de duinen neergezet. Steeds meer mensen hebben er een kabouterbewoner bijgezet waardoor een heel dorp is ontstaan. Nu is er weinig meer van over. 'Het ergste vind ik het verdriet van de kinderen. In hun ogen zijn de kabouters doodgemaakt', zegt Tim Langeveld uit De Zilk.
'Er staan kabouters met echt serieuze emotionele waarde', gaat Tim verder. 'Kabouters zijn daar neergezet door vaders, moeders, opa's of oma's die overleden zijn. Of er zijn kabouters neergezet ter nagedachtenis aan overleden kinderen.'
Ohnee!quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)-ze-zijn-doodgemaakt
Verdriet vanwege vernield kabouterbos: 'Kinderen denken dat ze zijn doodgemaakt'
Kabouters in de Zilk | Foto: Omroep West Kabouters in de Zilk | Foto: Omroep West Kabouters in de Zilk | Foto: Omroep West
[ afbeelding ]
DE ZILK - Grote woede en verontwaardiging over het vernielen van het kabouterbos in de duinen bij De Zilk. Zeer waarschijnlijk is het dertig jaar oude kabouterbos zondag kapot gemaakt. 'Wie doet nou zoiets. En dan in deze tijd?'
Een boswachter heeft ooit de eerste kabouter in de duinen neergezet. Steeds meer mensen hebben er een kabouterbewoner bijgezet waardoor een heel dorp is ontstaan. Nu is er weinig meer van over. 'Het ergste vind ik het verdriet van de kinderen. In hun ogen zijn de kabouters doodgemaakt', zegt Tim Langeveld uit De Zilk.
'Er staan kabouters met echt serieuze emotionele waarde', gaat Tim verder. 'Kabouters zijn daar neergezet door vaders, moeders, opa's of oma's die overleden zijn. Of er zijn kabouters neergezet ter nagedachtenis aan overleden kinderen.'
Maar oh wee als je de spullen van zo iemand zelf ook maar met een vinger aanraakt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohnee!Zag er toevallig pas geleden iets over bij een man bijt hond achtig programma en vond het zo leuk en was al van plan een kabouter die kant op te sturen, moest alleen nog uitzoeken waar het was. Ik snap werkelijk niet waarom iemand zoiets stuk zou maken.
Ja, andermans spullen kapot maken is altijd grappigquote:
Er zijn al plannen om nieuwe kabouters neer te zettenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohnee!Zag er toevallig pas geleden iets over bij een man bijt hond achtig programma en vond het zo leuk en was al van plan een kabouter die kant op te sturen, moest alleen nog uitzoeken waar het was. Ik snap werkelijk niet waarom iemand zoiets stuk zou maken.
Jawel, maar niet heel dichtbij.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of.. Castle Craig Den Haag. Is een addiction treatment center, maar goed
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons nu ook niet maar dit geldt vanaf het moment dat we terug naar kantoor gaan. Kan wel dag zeggen tegen m'n eigen bureau denk ik want daar gaat de vloer te vol voor worden.
Ja achterlijk gedrag. echt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar oh wee als je de spullen van zo iemand zelf ook maar met een vinger aanraakt.
Dat is mooi maar er zaten echt kabouters tussen voor overleden mensen enzo. En ook antieke.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zijn al plannen om nieuwe kabouters neer te zetten
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja achterlijk gedrag. echt.
[..]
Dat is mooi maar er zaten echt kabouters tussen voor overleden mensen enzo. En ook antieke.
Briefje ophangen' "Degene die op mijn flexplek gaat zitten kan daarna naar de tandarts, gr gr, Buda"quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wij hebben al een paar jaar flexplekken.
Geen liefhebber van
Ik heb een tijd een briefje 'Defect' op een monitor gehangen. Dat werkte ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Briefje ophangen' "Degene die op mijn flexplek gaat zitten kan daarna naar de tandarts, gr gr, Buda"
"Pas op!!! Covid-19 werkplek"quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een tijd een briefje 'Defect' op een monitor gehangen. Dat werkte ook
loop zequote:
pics!quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Auw volgens mij begint er wel een bult te komen op mijn hoofd.
dan moeten ze wel een webshop er bij gaan maken want telefonisch gaat me dat niet lukken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat de Action snel om kan turnen naar een click en collect
Action krijgt geen webshop hebben ze al gezegd. Kan niet uit voor hun omdat artikelen zo goedkoop zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moeten ze wel een webshop er bij gaan maken want telefonisch gaat me dat niet lukken.
ja hallo, ik wil graag een schuursponsje, oke maar welke dan, ja die ene die altijd daar in het vak hangen, mevrouw zo werkt dat niet, GEEF ME ME SCHUURSPONSJES!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moeten ze wel een webshop er bij gaan maken want telefonisch gaat me dat niet lukken.
"Ja ik wil die prullies maar wel de goede hoor!"quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja hallo, ik wil graag een schuursponsje, oke maar welke dan, ja die ene die altijd daar in het vak hangen, mevrouw zo werkt dat niet, GEEF ME ME SCHUURSPONSJES!!!!
Zoiets stel ik me voor dat telefonisch bestellen bij de action gaat
en elke 5 minuten terug bellen:quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja hallo, ik wil graag een schuursponsje, oke maar welke dan, ja die ene die altijd daar in het vak hangen, mevrouw zo werkt dat niet, GEEF ME ME SCHUURSPONSJES!!!!
Zoiets stel ik me voor dat telefonisch bestellen bij de action gaat
nog steeds je harry potter smurfbroek aan?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en elke 5 minuten terug bellen:
- ja, viltstiften hadden jullie ook he? ja 3 watervaste
- ik heb nog 2 bussen kit en een rol tape nodig.
-en een fles douchegel, welke hebben jullie?
- en kitkat, heel veel kitkat!!
- Hadden jullie nu ook powerbanks?
"En als je dan toch de winkel loopt kijk even bij de tafelkleden want ik zoek wat leuks voor pasen, beschrijf ze eens tot in detail voor me."quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ja ik wil die prullies maar wel de goede hoor!"
een winkelstraat wordt gewoon zoals de kijkshop vroeger. Alles in de etalage zettenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
"En als je dan toch de winkel loopt kijk even bij de tafelkleden want ik zoek wat leuks voor pasen, beschrijf ze eens tot in detail voor me."
ik heb nog steeds gemengde gevoelens over de kijkshop. Vond het altijd wel leuk om er rond te kijken maar ze verkochten ook wel een boel crapquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een winkelstraat wordt gewoon zoals de kijkshop vroeger. Alles in de etalage zetten
eerder van wat moet ik in godsnaam met die bagger troep van hunquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Alsof het personeel bij de Action Nederlands spreek.
best handig voor wat huishoudelijke dingenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerder van wat moet ik in godsnaam met die bagger troep van hun
Beetje kinderarbeid faciliteren ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 3 februari 2021 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds je harry potter smurfbroek aan?
Spreek ja?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Alsof het personeel bij de Action Nederlands spreek.
Zoals wat Duudje?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
best handig voor wat huishoudelijke dingen
KITKAT PINDAKAASquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en elke 5 minuten terug bellen:
- ja, viltstiften hadden jullie ook he? ja 3 watervaste
- ik heb nog 2 bussen kit en een rol tape nodig.
-en een fles douchegel, welke hebben jullie?
- en kitkat, heel veel kitkat!!
- Hadden jullie nu ook powerbanks?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
And we have found Queen Obvious
kit, dubro, voetbal, ander klein speelgoed, goedkope kerstspullen voor op kantoor.quote:
Oke dat kanquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
kit, dubro, voetbal, ander klein speelgoed, goedkope kerstspullen voor op kantoor.
VAN ALLES!
Misschien is hij sinds kort vrijgezel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Huh, krijg een vriendschapsverzoek van de man die mijn manager was tijdens mijn eerste halfjaartje in Boedapest
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is hij sinds kort vrijgezel?
Ohw, vertel?quote:
Ze schijnen een systeem te hebben voor click & collect dat al bestaat in andere landen en hier snel uitgerold kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Action krijgt geen webshop hebben ze al gezegd. Kan niet uit voor hun omdat artikelen zo goedkoop zijn.
Mijn gevoelens zijn niet echt gemengd. het was gewoon een webshop voor een tijd waarin internet nog niet bestond.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog steeds gemengde gevoelens over de kijkshop. Vond het altijd wel leuk om er rond te kijken maar ze verkochten ook wel een boel crap
Ik vond het altijd als kind wel luxe overkomen ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijkshop, wat een raar bedrijf was dat
waar blijven de pics van dat ei op je hoofd eimaratha?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Kijkshop vond ik vroeger zo leuk, had wel wat om alles in vitrines te bekijken en vervolgens op papiertje schrijven wat je wil kopen.
Teringbende en troep hadden ze daar joh.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd als kind wel luxe overkomen ofzo.
oh, dat beeld heb ik er echt totaal niet bijquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd als kind wel luxe overkomen ofzo.
Nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar blijven de pics van dat ei op je hoofd eimaratha?
Als kind was de Bart Smit het hoogtepunt van een dagje shoppen met mn oudersquote:
gianni is al uit 61 dus tja die was geen kind toen hij er kwam zoals wij.quote:
Ik vond de Makro magisch toen ik daar als 12-jarige voor het eerst heen mochtquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als kind was de Bart Smit het hoogtepunt van een dagje shoppen met mn ouders
nee nee, ik ben 61quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
gianni is al uit 61 dus tja die was geen kind toen hij er kwam zoals wij.
oeh ja, ik was er vroeger echt van onder de indruk dat je met je winkelwagentje een roltrap omhoog konquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de Makro magisch toen ik daar als 12-jarige voor het eerst heen mocht
dan was je al helemaal geen kind bij de kijkshopquote:
Had ik vroeger met de Sligro.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik snapte nooit hoe het kon dat het karretje niet naar achter roldequote:Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeh ja, ik was er vroeger echt van onder de indruk dat je met je winkelwagentje een roltrap omhoog kon
ik ook wel. Wij hadden een vitrinekast en die bij m'n opa en oma stonden alleen maar dure dingen in dus daar waren ze voorquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het als kind gewoon heel bijzonder en luxe om alles in glazen vitrines te zien staan.
Dat had ik met de bikinipagina's in de Wehkampgids.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeh ja, ik was er vroeger echt van onder de indruk dat je met je winkelwagentje een roltrap omhoog kon
Tis een uitkomst voor mensen met een kleinere portemonnee. En goedkoop is niet altijd slecht.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die dubro ontvetter van hun is echt geweldigquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis een uitkomst voor mensen met een kleinere portemonnee. En goedkoop is niet altijd slecht.
Schoonmaakspul etc is daar sowieso prima.
Toevallig keek ik de sites van Dl en Be, daar bestaat het al. Moeten ze zo over kunnen nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze schijnen een systeem te hebben voor click & collect dat al bestaat in andere landen en hier snel uitgerold kan worden.
De eigenaar is trots dat hij arme mensen aan de onderkant van de maatschappij ook gelukkig kan maken door ze spullen te laten kopen las ik laatst.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis een uitkomst voor mensen met een kleinere portemonnee. En goedkoop is niet altijd slecht.
Schoonmaakspul etc is daar sowieso prima.
Hij heeft in elk geval duidelijk bewezen dat er een markt is voor die spullen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eigenaar is trots dat hij arme mensen aan de onderkant van de maatschappij ook gelukkig kan maken door ze spullen te laten kopen las ik laatst.
Ik las wat raars in dat interview, hij stelde zelfs dat er door hem minder rellen in de Parijse sloppenwijken waren, ik kreeg het idee dat hij liever in actiefilms had gespeeld of voor Greenpeace had gewerkt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval duidelijk bewezen dat er een markt is voor die spullen.
ik zie regen staan tot 20.00 ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk wordt het zo nog een beetje droog zodat ik buiten kan lopen, net 2 uur op de hometrainer gezeten, krijg je ook maar een houten kont van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |