SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
kou, corona, niet kunnen reizen, noem maar opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat zou er niet uit te houden moeten zijn hier?
Ach naja, alles went.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
kou, corona, niet kunnen reizen, noem maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Details genoeg?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach naja, alles went.
Momenteel -17, over een paar uur -21 volgens de voorspelling. Maakt me niks uit, zit lekker binnen met de kachel aan. Zelfs dat ik niet kan reizen begint te wennen. Ga over 10 dagen naar Bergen was het idee, maar denk dat ik dat ook maar annuleer.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Details genoeg?
Juin uit Eigen Tuin!
Jij zit redelijk van de bewoonde wereld daar toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef Fogel het volgende:
Oh en corona doet zijn ding maar. Ik kan er toch niks tegen doen.
Ligt aan je definitiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit redelijk van de bewoonde wereld daar toch?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach naja, alles went.
Momenteel -17, over een paar uur -21 volgens de voorspelling. Maakt me niks uit, zit lekker binnen met de kachel aan. Zelfs dat ik niet kan reizen begint te wennen. Ga over 10 dagen naar Bergen was het idee, maar denk dat ik dat ook maar annuleer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Details genoeg?![]()
klinkt goed, fijn
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb geen idee, dus ik vraag het maar...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie
Maar ik woon aardig buiten het centrum van de stad om het maar zo te zeggen.
Topic over z’n huis nooit gevolgd destijds?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dus ik vraag het maar...
Dacht dat je buiten de stad zat, in een hutje op de hei...
Wel de verkeerde versie dan die ik wilde starten, maar dat los ik zo op...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is een show zonder I feel love?
Ik vind het niet zo ergquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel de verkeerde versie dan die ik wilde starten, maar dat los ik zo op...
Die andere versie was de album versie, zonder Marc is dat...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hadden ze Marc weggepoetst in die andere versie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |