Je zal wel niet dewandeldate.nl bedoelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hue hue hue
ga 't wiki linkje niet plakken
maar wanneer was dit allemaal dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm eeuhm eeuhm, dat weet ik niets eens eigenlijk, uniek uiterlijk wel.
Gaat me ook om de persoonlijkheid US!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zal wel niet dewandeldate.nl bedoelen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prostituantquote:Een prostituant is iemand die geld betaalt om seksuele handelingen te verrichten met een prostituee. In de volksmond wordt diegene hoerenloper genoemd, terwijl de prostituanten zichzelf wandelaars noemen.[1]
Al een tijdje, hoef jullie niet alles te vertellen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wanneer was dit allemaal dan?
Is ze bij jou uit de buurt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
uhm jawelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al een tijdje, hoef jullie niet alles te vertellen toch?
Je mist een hoop als je bij S&S achter de balie zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wanneer was dit allemaal dan?
dat blijktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mist een hoop als je bij S&S achter de balie zit.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ze bij jou uit de buurt?
Draagt ze een hoofddeksel?
Heeft ze rood haar?
Jij gaat helemaal niet met ballie op wandeldatequote:
Wel leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kwam ook uit het niets.
Zo ineens: ik ben vertieft.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet met ballie op wandeldate
Lief, artistiek, verrassend, humor, sterk, Vesuvius, zachtaardig, getalenteerd, zwoel. kwetsbaar, nog een keer lief, bedwelmend, sociaal, grappig, flapuit, aardig, intelligent, levenslustig, hunkerende, muzikaal en mooi, zo'n vrouw waar je naar de Maan voor kruipt en terug met een rode roos in de mondquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat me ook om de persoonlijkheid US!
Krijg er een beetje buikpijn van. Weet niet of het verliefdheid is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief, artistiek, verrassend, humor, sterk, Vesuvius, zachtaardig, getalenteerd, zwoel. kwetsbaar, nog een keer lief, bedwelmend, sociaal, grappig, flapuit, aardig, intelligent, levenslustig, hunkerende, muzikaal en mooi, zo'n vrouw waar je naar de Maan voor kruipt en terug met een rode roos in de mond
Dit klinkt nog zoetsappiger dan een Knuffelrock cdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief, artistiek, verrassend, humor, sterk, Vesuvius, zachtaardig, getalenteerd, zwoel. kwetsbaar, nog een keer lief, bedwelmend, sociaal, grappig, flapuit, aardig, intelligent, levenslustig, hunkerende, muzikaal en mooi, zo'n vrouw waar je naar de Maan voor kruipt en terug met een rode roos in de mond
zo zo. Je hebt het te pakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben.ik wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
B
[..]
Ben jij het?![]()
*Klapt laatste plaatje om.
Erg de moeite waardquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Challenger: The Final Flight staat ook op Netflix; die moet ik ook nog eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |