Dat is gelukkig pas 3-4 september, realistisch denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1.5m en een mondkapje tijdens A State of Trance....
Lowlands trekt 55.000 bezoekers. Wat als dat er 10.000 mogen worden? Dan zitten er toch beperkingen aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee, het garantiefonds geld alleen voor evenementen met meer dan 3000 bezoekers. DIngen als lowlands enzo in normale vorm.
Alles van minder dan 3000 zijn ze dus zo zeker over dat ze denken dat het niet garandeert hoeft te worden.
'Evenementen'. Als dat net als vorig jaar zomer is dan is er dus praktisch niets mogelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt ook evenementen organiseren mét beperkende maatregelen.
quote:
dan ben je lief naïef, denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is gelukkig pas 3-4 september, realistisch denk ik.
Dat hoop ik niet. Nu zitten alle fouten nog vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde, want de verkiezingen gaan ze uitstellen.
De hele wijk is hier al gasvrij gemaakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef zalkc het volgende:
~Zullen we allemaal maar gewoon het gas opendraaien? Man man man wat een gejank
dan is het niet winstgevendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lowlands trekt 55.000 bezoekers. Wat als dat er 10.000 mogen worden? Dan zitten er toch beperkingen aan.
Ah ja iddquote:
Ik kan een poging doen, maar wikipedia kan dat veel beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Sisyphosquote:
De enige partij die echt daalt is D66, en dat is de partij die zowaar het minste in de melk te brokkelen heeft tijdens deze pandemie. VVD stijgt alleen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef _serial_ het volgende:
Nu zitten alle fouten nog vers in het geheugen.
Als er geen oplossing voor handen is, is er ook geen probleem meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef Predator40 het volgende:
ik denk dat ze nog credit hebben tot de zomer en dan gaan er weer een hoop gewoon leven....wat er ook gebeurd.
op een gegeven moment is de koek op
Gaat gewoon door hoor idd. Zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Nu zitten alle fouten nog vers in het geheugen.
Laat maar gewoon doorgaan, desnoods spreiding over meerdere dagen, en grotere groep die per post mag stemmen.
Okay, maar bij de introductie van het garantiefonds zei het verantwoordelijke kabinetslid letterlijk, ik citeer:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lowlands trekt 55.000 bezoekers. Wat als dat er 10.000 mogen worden? Dan zitten er toch beperkingen aan.
De 8ste Golf is er ook al he:p:pquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef Blackst4r het volgende:
Die derde golf komt er sowieso wel. En daarna de vierde, en vijfde etc.
wat is het laagste niveau qua cijfers dan ???quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Die routekaart kan toch niet? Het laagste niveau is alsnog mega streng en hebben we heel 2020 nog nooit gehaald
En ironisch genoeg de enige regeringspartij die tegen de avondklok was. Tja, logica is de kiezer vreemdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De enige partij die echt daalt is D66, en dat is de partij die zowaar het minste in de melk te brokkelen heeft tijdens deze pandemie. VVD stijgt alleen.
Ah thanks!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik kan een poging doen, maar wikipedia kan dat veel beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Sisyphos
vergeet het maar.....in juli/augustusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Okay, maar bij de introductie van het garantiefonds zei het verantwoordelijke kabinetslid letterlijk, ik citeer:
"voor 1 juli lijkt het ons onwaarschijnlijk dat we alweer met massas op een mutje op een hei kunnen staan hossen".
Ze hebben het dus écht over gewoon normale volle capaciteit evenementen. Marc Bonten zei ook van de week al in een gesprek van een half uur dat we hoop mogen hebben op een gewone lowlands in augustus. Marc van Ranst in belgie zei dat overigens van de week ook over tomorrowland daar dit jaar...
Half uurtje later was de avondklok een dikke prima voor ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ironisch genoeg de enige regeringspartij die
tegen de avondklok was. Tja, logica is de kiezer vreemd
https://www.rijksoverheid(...)estuurdersversie.pdfquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat is het laagste niveau qua cijfers dan ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |