Omdat je een ontzettende debiel bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten. En waarom sta ik niet in de OP?
Naast die Zwarte Piet knakker is nog een plaatsje vrij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende debiel bent.
Uit jouw mond klinkt het als een compliment. Voel me vereerd. Ga met een glimlach slapen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende debiel bent.
Wat deed jij zoal na 21 uur dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die avondklok gaat dus weer verlengd worden.
Ik ben woedend
Ik had net afgesproken Ajax - PSV ergens te gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat deed jij zoal na 21 uur dan, als ik vragen mag?
Je aan de avondklok houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die avondklok gaat dus weer verlengd worden.
Ik ben woedend
ONS VATTE ZE NIE maatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je aan de avondklok houden
@:caland check deze gast
Oh wat zijn jij en caland stoer zeg!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je aan de avondklok houden
@:caland check deze gast
Kan je niet gewoon bij je ‘vrienden’ blijven slapen dan of heeft je moeder geen logeerbed meer over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat zijn jij en caland stoer zeg!!
Nee ze is blij dat ik eindelijk uit huis benquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon bij je ‘vrienden’ blijven slapen dan of heeft je moeder geen logeerbed meer over.
Oh leuk, wist niet dat je een vriendinnetje hadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had net afgesproken Ajax - PSV ergens te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Oh leuk, wist niet dat je een vriendinnetje had
Wow wat privé zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat deed jij zoal na 21 uur dan, als ik vragen mag?
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Twitter is nu PIKZWART.
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:Caland
Nog beter.
https://twitter.com/searc(...)c=typed_query&f=live
Een gifje hiervan zou erg welkom zijn. @Zipportalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Die Russen slaan wel wat harder.
[ twitter ]
Toch niet zo spannend?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gifje hiervan zou erg welkom zijn. @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |