Net geluisterd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 luncht met verse broodjes, krabsalade en zwarte koffie.
Daar heb ik de pesthekel aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Even een bijdrage gedaan aan @:ggmm zijn topic.
Ik hou ervan als mensen topics openen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net geluisterd.
Heb tijden geen muziek kunnen verdragen en geluisterd. Als je donw en out bent rest zelfs stilte.
Rare naam voor een Pool, Sam de Grootquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding van @:KingRoland over deze nieuwe marketingcampagne van werkspot.
Staan daar ook kappers op?quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding van @:KingRoland over deze nieuwe marketingcampagne van werkspot.
Een kopje zwarte ondeugd voor m’n makker. Dat het je mag smaken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 luncht met verse broodjes, krabsalade en zwarte koffie.
Hij wel duidelijk op de foto, de rest niet. #saynotoracismquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Ik schat de kans dat die linksonder voor het einde van de dag nog niet is aangehouden op zo'n 0,40-0,45% (Rellen Museumplein)
[ afbeelding ]
geen slecht levensmottoquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gewoon bitcoin kopen voordat je gaat slapen
en als je wakker wordt
Oeiquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/FesBreda/status/1356973811057459200
@:ggmm Fes heeft een minder momentje vandaag.
degradatie komt zo wel dichterbijquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kutzooi, de lord rest van seizoen niet meer in actie.
Het is hier net maaskantjequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun jij je paardenstaart al vlechten?
Zal wel niet lang duren voordat ze hem daar weer zat zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Namens de gehele VBL SC:
Erg mooi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe JessicaGodin docu is uit. @:maxi-mus![]()
![]()
![]()
Dan zal Vroomshoop er ook wel in voorkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Videoland net opgezegd @Calandquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Zit iedereen daar aan de Crystal Meth?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal Vroomshoop er ook wel in voorkomen.
Niet dat ik weet in ieder geval, maar:quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit iedereen daar aan de Crystal Meth?
https://www.tubantia.nl/t(...)meth-bende~a43d1fb3/quote:Het ontmantelde drugslab in Vroomshoop blijkt steeds meer een onderdeel te zijn van een omvangrijk netwerk in de crystal meth-productie. Een Chileen (60) en een Mexicaan (40) trekken in die bende aan de touwtjes, aldus justitie.
Wow, jullie zijn allemaal drugsbaronnen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet in ieder geval, maar:
[..]
https://www.tubantia.nl/t(...)meth-bende~a43d1fb3/
Ik houd niet van (pogingen tot) inhoudelijke podcastsquote:
BIDEN RULES, TRUMP SUCKS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |