SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Waarom post je die kop erbij terwijl het toch alleen maar om de hooters gaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze[ afbeelding ]
Of deze[ afbeelding ]
Ja, die heb jij net opgegeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom post je die kop erbij terwijl het toch alleen maar om de hooters gaat?
Die blonde is Zimra Geurts, kennelijk presentatrice, playmate en heeeel erg ziek geworden van haar borstimplantaten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt geen idee wie de vrouwen zijn die hier gepost worden.
Het houd niet over nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Van die losse willekeurige vrouwen in de OP, kom je wat tekort Los?
Vanavond zachtjes Frans in haar oor fluisteren terwijl je een vochtige vinger langs de lichaamsdelen haalt die ook een beetje van jou zijn.quote:
zoiets:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond zachtjes Frans in haar oor fluisteren terwijl je een vochtige vinger langs de lichaamsdelen haalt die ook een beetje van jou zijn.
zou naar een begraafplaats gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor zondag afgesproken voor wandeldate
Hoe laat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Thermos flesje meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
zie nu dat het 4 graden wordt
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Gaat seks worden deze keer, ik zet 100 euro erop in
Flamingo badjas aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
Jaaaa.... duidelijk....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zoiets:
https://www.reddit.com/r/(...)a_had_a_fart_fetish/
quote:
B-B-B-B-Bibberbalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
Denk alleen staren met een zaklamp als ze slaapt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens sex met je vriendin of is dat ook ordi
Seks is het mooiste wat er is hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens sex met je vriendin of is dat ook ordi
moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk alleen staren met een zaklamp als ze slaapt.
Oh jee als dat geen knuffelen wordt....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
Ordinair he??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seks is het mooiste wat er is hoor...
Maar dat is wat anders dan die vleeswarenhandel hier
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk alleen staren met een zaklamp als ze slaapt.
wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar als je rechteroog je doet struikelen, ruk het dan uit en gooi het weg. Want het is beter voor je dat een van je ledematen verloren gaat, dan dat heel je lichaam in de hel wordt gegooid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seks is het mooiste wat er is hoor...
Maar dat is wat anders dan die vleeswarenhandel hier
ja maar vandaag heb ik dat niet. ben wel wat geirriteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ken je dat... te moe om te slapen
Fietsen denk ik ...quote:
okquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je rechteroog je doet struikelen, ruk het dan uit en gooi het weg. Want het is beter voor je dat een van je ledematen verloren gaat, dan dat heel je lichaam in de hel wordt gegooid.
Geīrriteerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vandaag heb ik dat niet. ben wel wat geirriteerd
Ok wowquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je rechteroog je doet struikelen, ruk het dan uit en gooi het weg. Want het is beter voor je dat een van je ledematen verloren gaat, dan dat heel je lichaam in de hel wordt gegooid.
Bijbelse passage die nogal eens verkeerd geīnterpreteerd wordt...quote:
ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Vorige date was toch 10 kilometer wandelen en daarna, ok doei?
hoi favoriete Drentenaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes en @:dud0r
Nopes.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht dat wandeldate de codenaam was.
Voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht dat wandeldate de codenaam was.
Gaat het verder goed?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook daarvan kun je zeggen dat je blaren erop gekregen hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Kinkt gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Voor al uw medische adviezenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog maar weinig actie gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor de nieuwkomers hier, de vele dates van bitterbal zijn meer dan legendarisch.
dacht dat ze ging trouwen met ltvdkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor de nieuwkomers hier, de vele dates van bitterbal zijn meer dan legendarisch.
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat ze ging trouwen met ltvdk
Dat is een proces welke wat langer duurt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat ze ging trouwen met ltvdk
Ooit werd ik opgevoed, ergens is het misgegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know maar je verrast me steeds
Opgevoed door wolven?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooit werd ik opgevoed, ergens is het misgegaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
FOK! Username vragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja normaal hebben we idd nicknames maar bij deze weet ik het niet
Geil feitje ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooit werd ik opgevoed, ergens is het misgegaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat waren Romulus en Remus. Dat was nog eens spannend verhaal om te vertalen.
Jullie hebben een beetje dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou wel leuk zijn. Nieuw huis samen inrichten
Ja de Allerhande van augustus 2005 is nog leuker dan de bijbel dus dat is niet zo'n grote prestatie.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is het ook een leukerd, een lieverd en een knapperd, onze koningin eigenlijk en ze heeft het hart op de goede plek, prima borsten, lange stelten dus ik hoop ook wel een keer dat ze deze keer wat last van haar vleeselastiekjes gaat krijgen deze keer.
copain, hoe is het!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes en @:dud0r
Gelukkig was er scholieren.com om de vertalingen vandaan te halen. Paar schoonheidsfoutjes erin en inleveren.quote:
Alsof jij je eigen vagina niet weet te vinden?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat dat zijn?
Ik heb Enterprise gezien in Washingtonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb met mijn neus op de Atlantis gestaan. Best bijzonder ding....
ball your doing good, je hebt twee huizen en gaat bij s&s werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat dat zijn?
Voor zondag 14:00 4 graden Celsius even toeslaan als een Siberische tijger mijn vriend.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh verrek joh, die kun nog online vinden ook![]()
https://albertheijnerfgoe(...)n/null/page/1?query=
paar keer in port Canaveral geweest.. en in dat gat bij Houston..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Enterprise gezien in Washington
Zitten daar vleeselastiekjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij je eigen vagina niet weet te vinden?
Wat begrijp je niet :pquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ball your doing good, je hebt twee huizen en gaat bij s&s werken
ik snap dat niet helemaal
Onder erfgoed zelfs.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh verrek joh, die kun nog online vinden ook![]()
https://albertheijnerfgoe(...)n/null/page/1?query=
Ik zit ook nog steeds op de inlog van mijn paquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
morgen ff de login van mn ouders ritselen
die komen hier eten tussen de verhuisdozen
Wat moet ik doen dan, die wappie met zijn hoofd de Noordzee in werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zondag 14:00 4 graden Celsius even toeslaan als een Siberische tijger mijn vriend.
Zou wel gemakkelijk zijn als je ‘m uit kon klikken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien verwar je het kliksysteem van de uitneembare vagina van je pop met mij?
Ik vond het echt wel vet! Tour langs de platforms enz ook gedaan. Zie je ze daar van space x van alles opbouwen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paar keer in port Canaveral geweest.. en in dat gat bij Houston..
maar nooit naar de space centers gekund
Geld is nu opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
zoveel vermogen en dan een kut baantje
Gewoon met een roos in je mond aanbellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan, die wappie met zijn hoofd de Noordzee in werken
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vleeselastiekjes?![]()
Die dingen waar ik steeds mee naar de fysio moet?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan, die wappie met zijn hoofd de Noordzee in werken
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond het echt wel vet! Tour langs de platforms enz ook gedaan. Zie je ze daar van space x van alles opbouwen...
Dan krijg ik direct een tik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met een roos in je mond aanbellen.
Ja bij je maandelijkse periode dat je hem dan gewoon niet indoet :pquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel gemakkelijk zijn als je ‘m uit kon klikken.
Jeps.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg ik direct een tik waarschijnlijk.
Gewoon thuis op je nachtkastje laten liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij je maandelijkse periode dat je hem dan gewoon niet indoet :p
Geef je een tik terug en dan grom je "ich liebe dich" in haar flaporen, klaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg ik direct een tik waarschijnlijk.
Ook wel mooi, sta je daar bij een meertje met een tribune (vanaf waar ze normaal peoples neerplempen om de lancering te bezichtigen) Zegt die tourguide... Oh ga maar niet te dicht bij het water staan, er zitten hier nogal veel krokodillen'..... ok..... op tribune plaatsneemt......quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel collegae zijn er geweest. maar ik kon steeds niet van boord af wegens werkomstandigheden
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon thuis op je nachtkastje laten liggen
Zou die dan wel stiekem meenemen naar bedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel gemakkelijk zijn als je ‘m uit kon klikken.
Vraag is, gaat ie daar dan niet gewoon liggen lekken?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon thuis op je nachtkastje laten liggen
Klinkt alsof je een moord probeert uit te lokken ...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je een tik terug en dan grom je "ich liebe dich" in haar flaporen, klaar.
haha ja mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook wel mooi, sta je daar bij een meertje met een tribune (vanaf waar ze normaal peoples neerplempen om de lancering te bezichtigen) Zegt die tourguide... Oh ga maar niet te dicht bij het water staan, er zitten hier nogal veel krokodillen'..... ok..... op tribune plaatsneemt......
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Heeeyyy heb jij mijn kut gezien? Nee hoor
Zo'n onschuldig snuitje en dat je dan toch maar verder gaat zoeken naar je kutjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Het is wat raar nu ik het zo voor mij zie
dildo de lucht inquote:
Die is niet zo groot nee.... Ze hebben bij het space centre ook nog wel wat exemplaren staan. Daar zitten wel joekels bij....quote:
Het OMT was vrij duidelijk in hun advies; alleen hoor je dat niet in de mainstream media. De scholen kunnen open; zolang de rest van de maatregelen ongewijzigd gaat blijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
De kans is klein dat het Outbreak Management Team (OMT) eind deze week het kabinet adviseert om de avondklok op 10 februari in te trekken. Daarvoor zijn er momenteel te veel onzekerheden, zei Anja Schreijer, hoofd infectieziekten van de GGD en OMT-lid, dinsdag in de talkshow M.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is niet zo groot nee.... Ze hebben bij het space centre ook nog wel wat exemplaren staan. Daar zitten wel joekels bij....
Neehee... dacht aan die uitneembarequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig snuitje en dat je dan toch maar verder gaat zoeken naar je kutje
Hier op het industrieterrein zit een bedrijf dat het ontstekingsmechanisme van de raketten die de ESA gebruikt maakt. Alleen testen ze daar alleen ondergronds helaasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha ja mooi
heb wel eens een falcon 9 terug zien komen met een drone ship
zijn best kleine dingen, die pontons. (falcon 9 zelf eigenlijk ook)
Ja ik ok welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind het boeiend
maar goed nog geen officiële SpaceX stream.
testen ze daar ook ter plaatse dan? lijkt me nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op het industrieterrein zit een bedrijf dat het ontstekingsmechanisme van de raketten die de ESA gebruikt maakt. Alleen testen ze daar alleen ondergronds helaas
zelfs al had het gemogen dan had ik die tijd geen ambitie gehad naar buiten te gaan na half 9quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
De avondklok is niet zo erg toch voor ons fokkers
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neehee... dacht aan die uitneembare
Maandverbandje onder leggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag is, gaat ie daar dan niet gewoon liggen lekken?
True maar het gaat wel om grote dromen in het leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef Karzai het volgende:
tis allemaal leuk die ruimteprojecten, maar mensen op mars wonen dat gebeurd nooit
tis volgens mij meer een hobby van filantropen die te veel geld hebben
Bij ons 2 dagen later, vandaar dat we wel de hele opgetuigde space x spullen konden zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vond Kennedy Space Center best leuk. Was rond die tijd ook nog een lancering die we konden zien, even terugzoeken.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dit komt van het AD, redelijk mainstreamquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het OMT was vrij duidelijk in hun advies; alleen hoor je dat niet in de mainstream media. De scholen kunnen open; zolang de rest van de maatregelen ongewijzigd gaat blijven.
Booh da's een dikkequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/USA-230
Deze ging toen de lucht in
De ontstekers wel lijkt mequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
testen ze daar ook ter plaatse dan? lijkt me niet?
Moet je nagaan, we willen mensen op mars maar gewoon ff op de stoep lopen mag nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef Karzai het volgende:
tis allemaal leuk die ruimteprojecten, maar mensen op mars wonen dat gebeurd nooit
tis volgens mij meer een hobby van filantropen die te veel geld hebben
Ja sorry, moest even zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet 100 procent zeker dat ik minder vies ben dan jij bijvoorbeeld
Raar dat ze daarmee doorgaan eigenlijk terwijl je hond uitlaten of je ouders knuffelen een zwaar misdrijf is eigenlijk hč?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, we willen mensen op mars maar gewoon ff op de stoep lopen mag niet
er was een range violation omdat er een aannemer nog in het gebied aanwezig was die door de sheriff verwijderd moest wordenquote:
dit snap ik niet, volgens mij is dit niet gerateerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, we willen mensen op mars maar gewoon ff op de stoep lopen mag niet
Kost meteen weer 6 uur natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er was een range violation omdat er een aannemer nog in het gebied aanwezig was die door de sheriff verwijderd moest worden
ze gokken nog steeds binnen nu en een half uurquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost meteen weer 6 uur natuurlijk
Zo diep. Zooo diep dit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit snap ik niet, volgens mij is dit niet geraleerd
Haha... ook ff gechecked:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/USA-230
Deze ging toen de lucht in
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost meteen weer 6 uur natuurlijk
Niet bijzonder veel aan gemistquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel grappig. Wilde naar de Everglades maar nadat we de afslag gemist hadden waren we te koppig om om te draaien.
Klinkt als een matige pornofilm. Falcon 9: Full Thrust.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha... ook ff gechecked:
https://en.wikipedia.org/wiki/Falcon_9_Full_Thrust
Everglades dus helemaal niet geweest?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel grappig. Wilde naar de Everglades maar nadat we de afslag gemist hadden waren we te koppig om om te draaien.
Haha ik hoor het gewoon voor me.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is het commentaar van Martin Hersman en Maarten Ducrot erbij? Dit heeft slap gelul nodig
Nope. Overgeslagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Everglades dus helemaal niet geweest?
Ik vond de Everglades wel leuk. Op zo'n bootje, tussen de muggen, beetje baby-alligators kijken en je afvragen waar moeders is.quote:
Dan hadden ze niet geweten welke raket gelanceerd was als die weg zou demarreren. .quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ik hoor het gewoon voor me.
Oh god ja de muggen.....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de Everglades wel leuk. Op zo'n bootje, tussen de muggen, beetje baby-alligators kijken en je afvragen waar moeders is.
Dáár wil ik ook nog erg graag een keer heen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Al vond ik de boottocht in de Louisiana bayou wel toffer.
fascinerend landquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook wel leuk, waren net een dag daar en ze knalde Osama Bin Laden dood. Iedereen super trots op zichzelf daar.
Was leuk, gaat die idioot die beesten kip voeren. 'Ja ze kunnen 6 ft hoog springen!' Wij hingen dus net met onze geslipperde voeten over de rand van dat bootje, zaten toen meteen op het dakquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dáár wil ik ook nog erg graag een keer heen!
Dit soort herinneringen worden altijd wat minder als je de liefde die bij je was kwijtgeraakt bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook wel leuk, waren net een dag daar en ze knalde Osama Bin Laden dood. Iedereen super trots op zichzelf daar.
Gelukkig was ik er met een vriend om een andere vriend die in de VS aan het studeren was op aan het zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort herinneringen worden altijd wat minder als je de liefde die bij je was kwijtgeraakt bent.
Lang leve Off Deep Woods van onder tot boven overalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mutanten zijn het. Mijn hemel. Zoveel Deet.
is dat niet hetzelfde dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
En die tour guide van alles vertellen over alligators (ealliegaaaiters) en wat het verschil is met krokodillen, en dan van die dikke Amerikanen die dat bootje zowat lieten kantelen en hem steeds vragen stelden over krokodillen. Die man was zo moe.
Had je seks terwijl het vliegtuig zich in het Pentagon boorde? En met het vliegtuig bedoel ik het vliegtuig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit seks gehad met een vrouw die stond op Arlington Cemetery en die zag toen dat vliegtuig neerstorten op het Pentagon, de seks was vrij matig en Libelle maar dat verhaal blijf ik me heugen wel.
eerst grammatica graag. Laat de geloofwaardigheid maar zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit seks gehad met een vrouw die stond op Arlington Cemetery en die zag toen dat vliegtuig neerstorten op het Pentagon, de seks was vrij matig en Libelle maar dat verhaal blijf ik me heugen wel.
Nee jaren later.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je seks terwijl het vliegtuig zich in het Pentagon boorde? En met het vliegtuig bedoel ik het vliegtuig.
Wij hebben tour door de everglades 's ochtends heel vroeg gedaan (woohoo prive boot). Toen was alles nog stil rustig en zwommen ze ook overal. Die lui op de boten zijn overigens écht gekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was leuk, gaat die idioot die beesten kip voeren. 'Ja ze kunnen 6 ft hoog springen!' Wij hingen dus net met onze geslipperde voeten over de rand van dat bootje, zaten toen meteen op het dak
'Ja daar komt ie hoor!'
Wij: 'GA WEG!'
wat een vreemde zin.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
betekent dat ze brandstof aan het laden zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Raptor Chill check blijkbaar. Whatever. Maar toch: SPANNEND!
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik trek wel terrorisme aan
Toen was ik in NY
https://en.wikipedia.org/(...)_car_bombing_attempt
Toen was ik in Parijs
https://en.wikipedia.org/wiki/November_2015_Paris_attacks
Toen was ik in London
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_London_Bridge_stabbing
wat een slappe ouwehoer ben je ook, jezus dit krijg ik nog niet eens uit mijn bek na drie kopstootjes in een ouwe bruine kroeg!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Note to self... vermijd reizen met CEquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen was ik in NY
Toen was ik in Parijs
Toen was ik in London
En dan nu in Eindhoven met die rellenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen was ik in NY
Toen was ik in Parijs
Toen was ik in London
ik hoor wel het gesis van de stoom maar verder niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
betekent dat ze brandstof aan het laden zijn![]()
je kijkt zonder geluid zeker?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen was ik in NY
Toen was ik in Parijs
Toen was ik in London
Vond het nogal wat, bijna niemand heeft dat vliegtuig neer zien storten op het Pentagon, superveel gekkies die zeggen dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat een slappe ouwehoer ben je ook, jezus dit krijg ik nog niet eens uit mijn bek na drie kopstootjes in een ouwe bruine kroeg!
deze heeft commentaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor wel het gesis van de stoom maar verder niet.
Aan de andere kant. Hij overleefd elke aanslag, dus CE wanneer zuipen en lachen tijdens de volgend terroristische aanslagquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Note to self... vermijd reizen met CE
Daar maar eens even kijken danquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze heeft commentaar
maar die met dat gesis gaat starship tracken.
deze kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar maar eens even kijken danOh nou zitten er ineens vinnen aan
zit sowieso op starship hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar maar eens even kijken danOh nou zitten er ineens vinnen aan
Die heb ik niet meegeteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nu in Eindhoven met die rellen
gelijkquote:
Oh dan wacht ik daar nog even opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelijk
want dit is een test met starship.
die gaat op 10km zweven, dan weer terug naar aarde proberen landen.
hopen dat t ze nu wel lukt.
de vorige keer was wereldnieuws.. Allene jammer van die RUD toenquote:
Dat dacht die Zwitser bij Manchester United - Southampton ook. Nou ik heb mijn eerste PL-minuut er op zitten, ik ga even een lompe overtreding maken zodat ik rood krijgquote:
Godverdomme al een teleurstelling voordat dat hele kloteding naar smithereens blaastquote:
Jaaaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
New England in de herfst wil ik ook nog wel een keer...
Amish is dat een soort van Ede?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaa
Bovenin beginnen, bij Toronto, omlaag langs New England, Stephen King Country. En de Amish. Dan de steden langs de oostkust afgaan, stukje Civil War Trail, en naar Savannah en Atlanta
aapquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nog steeds naar dat launchpad te kijken
zal wel bij landing wezen net als SN8quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
ik zit steeds te wachten op een grote BOEM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |