SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Waarom post je die kop erbij terwijl het toch alleen maar om de hooters gaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze[ afbeelding ]
Of deze[ afbeelding ]
Ja, die heb jij net opgegeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom post je die kop erbij terwijl het toch alleen maar om de hooters gaat?
Die blonde is Zimra Geurts, kennelijk presentatrice, playmate en heeeel erg ziek geworden van haar borstimplantaten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt geen idee wie de vrouwen zijn die hier gepost worden.
Het houd niet over nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Van die losse willekeurige vrouwen in de OP, kom je wat tekort Los?
Vanavond zachtjes Frans in haar oor fluisteren terwijl je een vochtige vinger langs de lichaamsdelen haalt die ook een beetje van jou zijn.quote:
zoiets:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond zachtjes Frans in haar oor fluisteren terwijl je een vochtige vinger langs de lichaamsdelen haalt die ook een beetje van jou zijn.
zou naar een begraafplaats gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor zondag afgesproken voor wandeldate
Hoe laat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Thermos flesje meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
zie nu dat het 4 graden wordt
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Gaat seks worden deze keer, ik zet 100 euro erop in
Flamingo badjas aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
Jaaaa.... duidelijk....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zoiets:
https://www.reddit.com/r/(...)a_had_a_fart_fetish/
quote:
B-B-B-B-Bibberbalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
Denk alleen staren met een zaklamp als ze slaapt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens sex met je vriendin of is dat ook ordi
Seks is het mooiste wat er is hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens sex met je vriendin of is dat ook ordi
moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk alleen staren met een zaklamp als ze slaapt.
Oh jee als dat geen knuffelen wordt....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1400
Ordinair he??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seks is het mooiste wat er is hoor...
Maar dat is wat anders dan die vleeswarenhandel hier
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk alleen staren met een zaklamp als ze slaapt.
wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar als je rechteroog je doet struikelen, ruk het dan uit en gooi het weg. Want het is beter voor je dat een van je ledematen verloren gaat, dan dat heel je lichaam in de hel wordt gegooid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seks is het mooiste wat er is hoor...
Maar dat is wat anders dan die vleeswarenhandel hier
ja maar vandaag heb ik dat niet. ben wel wat geirriteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ken je dat... te moe om te slapen
Fietsen denk ik ...quote:
okquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je rechteroog je doet struikelen, ruk het dan uit en gooi het weg. Want het is beter voor je dat een van je ledematen verloren gaat, dan dat heel je lichaam in de hel wordt gegooid.
Geīrriteerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vandaag heb ik dat niet. ben wel wat geirriteerd
Ok wowquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je rechteroog je doet struikelen, ruk het dan uit en gooi het weg. Want het is beter voor je dat een van je ledematen verloren gaat, dan dat heel je lichaam in de hel wordt gegooid.
Bijbelse passage die nogal eens verkeerd geīnterpreteerd wordt...quote:
ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Vorige date was toch 10 kilometer wandelen en daarna, ok doei?
hoi favoriete Drentenaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes en @:dud0r
Nopes.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht dat wandeldate de codenaam was.
Voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht dat wandeldate de codenaam was.
Gaat het verder goed?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook daarvan kun je zeggen dat je blaren erop gekregen hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Kinkt gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Voor al uw medische adviezenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog maar weinig actie gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor de nieuwkomers hier, de vele dates van bitterbal zijn meer dan legendarisch.
dacht dat ze ging trouwen met ltvdkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor de nieuwkomers hier, de vele dates van bitterbal zijn meer dan legendarisch.
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat ze ging trouwen met ltvdk
Dat is een proces welke wat langer duurt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat ze ging trouwen met ltvdk
Ooit werd ik opgevoed, ergens is het misgegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know maar je verrast me steeds
Opgevoed door wolven?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooit werd ik opgevoed, ergens is het misgegaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
FOK! Username vragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja normaal hebben we idd nicknames maar bij deze weet ik het niet
Geil feitje ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooit werd ik opgevoed, ergens is het misgegaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat waren Romulus en Remus. Dat was nog eens spannend verhaal om te vertalen.
Jullie hebben een beetje dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou wel leuk zijn. Nieuw huis samen inrichten
Ja de Allerhande van augustus 2005 is nog leuker dan de bijbel dus dat is niet zo'n grote prestatie.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is het ook een leukerd, een lieverd en een knapperd, onze koningin eigenlijk en ze heeft het hart op de goede plek, prima borsten, lange stelten dus ik hoop ook wel een keer dat ze deze keer wat last van haar vleeselastiekjes gaat krijgen deze keer.
copain, hoe is het!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes en @:dud0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |