Ik zag blauwe ogen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef DKUp het volgende:
Hij valt op een brunette met lichte ogen, ze heeft donker ogen
Tja, als je in dit programma hoort welke plaatsen mensen niet kennenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
Alkmaar, weet je waar dat ligt?
Achterlijke gladiool.
Alles wat ik ooit op school heb geleerd weet ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb bij de helft van de plaatsnamen ook geen idee man. Zwijndrecht? Geen idee. Houd me alleen bezig met plaatsen die er toe doen.
Je blijft je hele leven in je eigen provincie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit op school heb geleerd weet ik
de rest niet
Inderdaad, komt ook normaal over. Keer niet zo'n arrogante pik of een of ander figuur met een kansloze act.quote:
Die vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Mijn nadelen? Ik sla vrouwen als ze een tattoo hebben
Kijk, dat zie ik amper, goed dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:52 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Je ziet zo wat haar extensions zijn qua kleur
Ik ken wel knooppunt Velperbroek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Velserbroek. Dat is dus zo'n plaats waarvan ik denk geen idee waar het ligt.
Inderdaad, ik ook niet. Heb er wel ooit van gehoord. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn vrienden rond de 25 hebben allemaal geen kinderen inderdaad. Nou ja mijn ouders waren 25/26quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
wij zijn ouder en ik ken niemand met kinderen
Ja ik kom daar nooit. Aan haar accent te horen ergens in het westen en plaatsen met broek zaten altijd op moerasgrond, maar dat kan ook overal zijn.quote:
Poeh, gewoon vader geworden op mijn 33e.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn vrienden rond de 25 hebben allemaal geen kinderen inderdaad. Nou ja mijn ouders waren 25/26
Graag je commentaar op die rooie als hij straks gaat lopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Nine. het volgende:
Ik val net binnen. Waarom doen ze altijd of het krijgen van kinderen de heilige graal is?
Paarse lok doet pot vermoeden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Is ze lesbisch dan of zijn er geen gays vandaag?
quote:
Laarzen ontbraken nog net.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef Stefanovich het volgende:
Heeft ze nou een boeren overall aan??
My little pony lok ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef Nine. het volgende:
Tuinbroeken, overalls, it fits the stereotype
Ja outfitjequote:
Foundation.quote:
Nee man is gewoon geverfd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als ijzertekort
Dan foundation, excuses dat ik niet zo into make-up ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Foundation.
Dan nog gladder dan glad.Slechte huid zie je dan echt wel eronder.
Zegt een vrouw ja, is het een dwarse manquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag je commentaar op die rooie als hij straks gaat lopen.
Paat bijna niet op t scherm.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die paarse lok wel leuk. Relaxed meisje.
Yesssssquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou er echt van als combinaties apart zijn. Laat dit een succes zijn, die twee meiden.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Weer niks. Allemaal valse beloften, leugens en bedriegerij. Ik voel me gebruikt.
call of djutyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze vent is wel baas nu, 65 en dan een vriendin van 27 hebben
Wat een heldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Fucking goed gedaan mang. Beter was 18 maar je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
of 16quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:27 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Fucking goed gedaan mang. Beter was 18 maar je kan niet alles hebben.
Daar koop je die wel ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Goede kettingen en jasje. Net bij de feestwinkel geweest?
Ja ik ben zelf verre van woke, maar om een of andere reden val ik altijd op die Tumblr types. Misschien is het een opposites attract ding.quote:
Slaat nergens op inderdaad, je bent niet voor niks biseksueel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
Waarom koppelen ze bi-seksuelen altijd aan iemand van hetzelfde geslacht?
En ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde gestudeerd: genderstudies, vrouwenstudies. Maar deze heeft geen gekleurd haar en zo'n varkensneusring.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf verre van woke, maar om een of andere reden val ik altijd op die Tumblr types.
Je boft maar weer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Twee dagen op een rij een knappe man. Touché.
Ja tegenwoordig is het dat soort onzin inderdaad. Vroeger was er alleen de kunstacademie als je super links was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde gestudeerd: genderstudies, vrouwenstudies. Maar deze heeft geen gekleurd haar en zo'n varkensneusring.
Idd. Zo maar even op deze 3 februari.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |