Ik overwoog ook ''Het komt nooit meer goed'', maar die bewaren we nog even.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
De zon komt morgen weer zinloos op, ze moet 's-avonds toch weer onder...
Ik voorspelde dit voor de aankondiging van de klok al ja, zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het altijd vermoeiende OMT gaat de avondklok verlengen, je weet het nu al.
Gemiste kans!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat Volkert te vroeg gepiekt heeft maar ik hield me in.
Zeker als ze alles weer gooien op het altijd paniekerige OMT.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt tot zeker in mei voordat we überhaupt iets mogen lol
Vierde golf in het najaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt tot zeker in mei voordat we überhaupt iets mogen lol
We gaan van leve de vrijheid naar een DICTATUUR, de consistentie is ver te zoeken. Dat alles vanwege een incompetente minister op Volksgezondheid en een paar mafketels in een witte jas die niet geremd worden door enige kennis van zaken aangaande de sociale gevolgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorspelde dit voor de aankondiging van de klok al ja, zo voorspelbaar.
Gaap.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We gaan van leve de vrijheid naar een DICTATUUR, de consistentie is ver te zoeken. Dat alles vanwege een incompetente minister op Volksgezondheid en een paar mafketels in een witte jas die niet geremd worden door enige kennis van zaken aangaande de sociale gevolgen.
OMT zit midden op een woelige meer in een bootje met een roeispaan aan ene kant.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als ze alles weer gooien op het altijd paniekerige OMT.
Ik begrijp dat gedoe over die avondklok echt niet, dat wist je toch meteen met deze tijdspanne? Of zie ik nou wat over het hoofd.quote:
Ik moest hardop lachen om je opmerking.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Timmy Simons werd nog genoemd, dat deed me wel goed.
Welke?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om je opmerking.
Ik ben al een flinke tijd voorstander van het afdrijven van dat eiland.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Als Operation Sea Lion was gelukt hadden we het nu niet eens gehad over een Britse Variant.
Dan was China nog een Japans wingewest geweest. Niks geen corona.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Als Operation Sea Lion was gelukt hadden we het nu niet eens gehad over een Britse Variant.
Ik had meer happers verwacht toen ik Geert en Thierry noemde als ideale leiders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze waren allemaal om door een ringetje te halen.
Mensen beginnen je te kennen, het Mani-effect.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had meer happers verwacht toen ik Geert en Thierry noemde als ideale leiders.
Nee ik ook niet, maar ik word zo moe van de takes van Koffieplanter aangaande corona.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat gedoe over die avondklok echt niet, dat wist je toch meteen met deze tijdspanne? Of zie ik nou wat over het hoofd.
Low hanging bait, je moet toch iets geraffineerder te werk gaan, zoals ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had meer happers verwacht toen ik Geert en Thierry noemde als ideale leiders.
Zelfs buzz prikt tegenwoordig door jou heen. Alle magie die je ooit had is niets meer van over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Low hanging bait, je moet toch iets geraffineerder te werk gaan, zoals ik.
I moved on, jij bent nog de enige die die naam kent.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfs buzz prikt tegenwoordig door jou heen. Alle magie die je ooit had is niets meer van over.
Het is hét voorbeeld van de decline.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
I moved on, jij bent nog de enige die die naam kent.
Een routekaart en wederom regionaal wat uiteindelijk allemaal niet doorgaat want regionaal is niet te doen (vonden ze in den zomer al) en er komen weer allemaal enge varianten dus de huidige besmettingen vertellen niet het hele verhaal. Stop die kaart in je reet hugo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Teveel informatie op deze routekaart. Ik haak af.
Niet zo druk maken ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik word zo moe van de takes van Koffieplanter aangaande corona.
Vroeger toen we naar Frankrijk reden wel, ik inmiddels voorin omdat mijn moeder jankend uit de auto was gestapt. Vader ziedend achter het stuur. 4 mensen in een kokend autootje, erg leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb geen enkele routekaart ooit serieus bekeken, eigenlijk. Jullie wel?
Ik eentje, toen bleek dat die totaal niet werd gevolgd heb ik het snel weer opgegevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vroeg me vanmiddag eigenlijk al af of hij niet paniekaanvallen kreeg van de posts hier.quote:
Die van de Tour de France wel. Haha.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is het toch iedere keer weer waard.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik word zo moe van de takes van Koffieplanter aangaande corona.
We hebben alleen medelijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is het toch iedere keer weer waard.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is hét voorbeeld van de decline.
Akelig herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroeger toen we naar Frankrijk reden wel, ik inmiddels voorin omdat mijn moeder jankend uit de auto was gestapt. Vader ziedend achter het stuur. 4 mensen in een kokend autootje, erg leuk.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind wel dat we gewoon het land open moeten gooien voor de jongere mensen, en iedereen van boven de 50 moeten opsluiten. Dat is de enige logische strategie.
Is Henk Spaan niet sowieso een voorbeeld van een voltooid leven?quote:
Wat is dit nou weer.quote:
Maar nu was je serieus, zodra het OMT iets zegt ren jij ziedend naar het toetsenbord.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is het toch iedere keer weer waard.
"Vermeend oudere"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Henk Spaan niet sowieso een voorbeeld van een voltooid leven?
quote:Geboren: 30 september 1948 (72 jaar)
Dit was een nuttiger stuk dan die aidsfilosofen en psychiaters met hun gezever.quote:Vaccineer met voorrang mannen met overgewicht tussen de 50 en 75, betoogt IC-arts Peter van der Voort.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2021/02/02/#106
Elke keer als ik in de winkel kom schrik er van hoe goedkoop de alcohol hier is, dus ik heb inmiddels een goede voorraad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We gaan nooit meer naar de kroeg.
Drink je nooit 'gewoon' bier?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een hele boodschappentas vol met flessen drank niet normaal.
Vrouwen lusten geen bier, en ik drink nooit alleen.quote:
Je hoeft toch niet per se hetzelfde te drinken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen lusten geen bier, en ik drink nooit alleen.
Klopt maar ik vind de cocktails die ik maak zelf ook heel lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se hetzelfde te drinken.
(en wij kennen hele andere vrouwen)
Die mensen hoor je dan maar weinig, want iedereen zit alleen maar te schreeuwen over irrelevante details op basis van verkeerde statistieken. De mensen willen 'snelheid', de mensen hebben niets met strategie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij willen mensen een solide strategie met de nadruk op transparantie en snelheid, die niet om de haverklap wordt aangepast.
Eigenlijk gaat het gewoon best lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die mensen hoor je dan maar weinig, want iedereen zit alleen maar te schreeuwen over irrelevante details op basis van verkeerde statistieken. De mensen willen 'snelheid', de mensen hebben niets met strategie.
Technisch gezien is het ook meer een beleidswijziging, niet noodzakelijk een aanpassing van de strategie. Maar goed, als iedereen gewoon lekker boos blijft komen we er ook, maar dan chagrijnig.
That's the spirit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het gewoon best lekker.
Rode kaart van David Luizquote:
Als dit niet het geval is weet ik je te vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
That's the spirit.
Beetje jammer dat AstraZeneca net zo'n net-niet vaccin lijkt te worden als hun initialen al deden vermoeden, maar verder ligt alles op koers voor een terraszomer.
Schokkend: beelden opgedoken van een bijeenkomst van het OMT:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
@:koffieplanter
De kans is klein dat het Outbreak Management Team (OMT) eind deze week het kabinet adviseert om de avondklok op 10 februari in te trekken. Daarvoor zijn er momenteel te veel onzekerheden, zei Anja Schreijer, hoofd infectieziekten van de GGD en OMT-lid, dinsdag in de talkshow M.
Het nieuwe OMT-advies over de coronamaatregelen wordt volgens premier Mark Rutte eind deze week verwacht. Gevraagd of in dat advies wordt voorgesteld om de avondklok niet te verlengen, antwoordde Schreijer: "Die kans is klein om te adviseren om de avondklok eraf te halen."
De reden is volgens haar de onzekerheid rond de ontwikkeling van de Britse variant van het coronavirus. "Wat ik tot heden gezien heb, ziet er somber uit", aldus Schreijer. "Er zijn heel veel onzekerheden." Volgens haar zijn momenteel ook nog de effecten onduidelijk van de avondklok op de besmettingscijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Weet je nog dat jij me belachelijk maakte om mijn Tapia verering?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als dit niet het geval is weet ik je te vinden.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg de laatste tijd niet zoveel mentions meer van @:slobeend over Tapia. (de laatste keer scoorde hij 10 minuten daarna 1 in zijn eigen goal)
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Taap is, zoals wij altijd al hebben gezegd, een afgrijselijke speler.
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tapia is gewoon een vreselijke speler Slob, altijd al gezegd.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De lat ligt hoog, merk ik.
Tapia is een onbetrouwbare speler die je ook dit seizoen weer een aantal keer in de steek gaat laten.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Tapia kun je met je broekje uit op de bank gaan zitten wachten op het moment dat de hersenen weer eens doorbranden en hij een tegendoelpunt veroorzaakt. De Xhaka van de Eredivisie. Aan dat soort spelers heb ik een broertje dood.
Zo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tapia is echt een vreselijke speler. Dat laat hij iedere wedstrijd weer zien, maar omdat hij twee keer per wedstrijd iets moois doet staan sommige mensen toch nog steeds op de banken. Ik begrijp daar niets van.
Ik sta hier nog steeds volledig achter.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden we van de coming out van AOC?
Feyenoord is gewoon een club voor en door mensen met een rugzakje.quote:
Een mea culpa zou je sieren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta hier nog steeds volledig achter.
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tapia kan er ook helemaal niks van.
Genoegdoening voor al die keren dat je me hebt beschimpt, me belachelijk hebt gemaakt, me hebt vernederd. Ik ben huilend naar bed gegaan, heb aan mezelf getwijfeld, 'ben ik dan zo achterlijk?' vroeg ik mezelf af terwijl ik snikkend in slaap viel. Maar nee dus!quote:
Deze sta ik ook nog 100 procent achter.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arie denkt ook dat Wouter Burger een supertalent is. Hahahaha sorry dat ik zo om mijzelf moet lachen.
Deze post hangt boven mijn bed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik snapte alle negativiteit over Diemers al niet rond zijn aankoop, prima allround middenvelder. @:maxi-mus @:el-stinho
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks alles heeft hij z'n (transfervrije) waarde inmiddels bewezen.
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Genoegdoening voor al die keren dat je me hebt beschimpt, me belachelijk hebt gemaakt, me hebt vernederd. Ik ben huilend naar bed gegaan, heb aan mezelf getwijfeld, 'ben ik dan zo achterlijk?' vroeg ik mezelf af terwijl ik snikkend in slaap viel. Maar nee dus!
Dik verdiendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij me belachelijk maakte om mijn Tapia verering?
[ twitter ]
Hij was niet transfervrijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks alles heeft hij z'n (transfervrije) waarde inmiddels bewezen.
Daarna heb ik gezegd dat ik er faliekant naast zat, inmiddels begin ik daar ook weer spijt van te krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend wilde zijn gelijk al na één duel PEC-uit halen.
Omdat hij zondag goed speelde?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarna heb ik gezegd dat ik er faliekant naast zat, inmiddels begin ik daar ook weer spijt van te krijgen.
Dus je bent verdwaald in een labyrint?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarna heb ik gezegd dat ik er faliekant naast zat, inmiddels begin ik daar ook weer spijt van te krijgen.
Je geeft tenminste toe dat je van mening bent veranderd. De meeste mensen doen alsof ze altijd hetzelfde hebben gevonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste weken de beste middenvelder imo (nou is dat niet zo moeilijk). Maar het is geen basisspeler materiaal nee.quote:
Story of my life.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dus je bent verdwaald in een labyrint?
Jeetje, heb je tegen AZ met een krat bier op gekeken ofzo? Zo'n Burger zou het echt niet slechter doen hoor. (met al zijn beperkingen)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste weken de beste middenvelder imo (nou is dat niet zo moeilijk). Maar het is geen basisspeler materiaal.
[..]
Story of my life.
Het archief is onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je geeft tenminste toe dat je van mening bent veranderd. De meeste mensen doen alsof ze altijd hetzelfde hebben gevonden.
Lekker rentenierenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.aboutamazon.c(...)f-bezos-to-employees
Hey, Jeff Bezos kapt ermee. Als CEO dan.
Heb je nog andere hot takes over Eredivisiespelers, die je bijvoorbeeld volgend seizoen wel bij Feyenoord zou willen zien?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste weken de beste middenvelder imo (nou is dat niet zo moeilijk). Maar het is geen basisspeler materiaal nee.
[..]
Story of my life.
Harroui graag. En Joey Veerman, maar te duur.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je nog andere hot takes over Eredivisiespelers, die je bijvoorbeeld volgend seizoen wel bij Feyenoord zou willen zien?
Het zou leuk zijn als Joey in Nederland blijft. Wellicht dat Ajax het ook nog wel gaat proberen als ze er eindelijk achter komen dat ze best een middenvelder kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Harroui graag. En Joey Veerman, maar te duur.
Voor een club met het vermogen van Ajax lijkt het me stug dat ze een middenvelder gaan halen die nog niet zichzelf sterk toont als er een mannetje op hem wordt gezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Joey in Nederland blijft. Wellicht dat Ajax het ook nog wel gaat proberen als ze er eindelijk achter komen dat ze best een middenvelder kunnen gebruiken.
Harroui moet nog haalbaar zijn voor Feyenoord. Hopen voor jullie dat er Italiaanse ploeg 25 miljoen voor Senesi neerlegt, dan kan Slot ook een beetje bouwen.
Maar ik denk dat ie bij Ajax in een iets passievere rol kan spelen als bij Heerenveen. Eigenlijk dezelfde rol invullen als Schone deed in zijn laatste jaren bij Ajax. Dan zit de tegenstander er ook minder snel op als bijvoorbeeld Kudus er nog voor staat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor een club met het vermogen van Ajax lijkt het me stug dat ze een middenvelder gaan halen die nog niet zichzelf sterk toont als er een mannetje op hem wordt gezet.
Ik zie persoonlijk liever, zolang Gravenberch niet wordt weggelokt door de top, een wat stabielere voetbalcontroleur komen als steunmaatje in zijn rug. Alvarez ga je niet leren voetballen, maar voor duels zoals zondag is hij ideaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie bij Ajax in een iets passievere rol kan spelen als bij Heerenveen. Eigenlijk dezelfde rol invullen als Schone deed in zijn laatste jaren bij Ajax. Dan zit de tegenstander er ook minder snel op als bijvoorbeeld Kudus er nog voor staat.
Harroui zou wel mooi zijn. Maar Feyenoord negeert alle talenten van Sparta altijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou eigenlijk zo gek nog niet zijn. Ik geniet wel van Henk. Op een of andere manier heeft jij wel iets.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Henk Veerman lijkt me wel een spits voor Feyenoord.
Mijnans is ook wel een leuk spelertje om in de gaten te houden. (wellicht voor het seizoen erna)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou heel gek zijn. Henk is de laatste weken ook dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou eigenlijk zo gek nog niet zijn. Ik geniet wel van Henk. Op een of andere manier heeft jij wel iets.
Bij hem ziet het er vaak zo makkelijk uit. Ik heb Heerenveen niet gezien laatste weken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou heel gek zijn. Henk is de laatste weken ook dramatisch slecht.
Misschien bij een samenvatting, verder doet hij echt vrijwel niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij hem ziet het er vaak zo makkelijk uit. Ik heb Heerenveen niet gezien laatste weken.
Ja, dat is wel lastig dilemma vind ik. Alvarez deed het niet verkeerd, maar overall vind een middenveld met Alvarez, Gravenberch en Klaassen tekort schieten qua creativiteit. En dan ontbreekt Gravenberch volgens mij ook nog tegen PSV en Lille.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk liever, zolang Gravenberch niet wordt weggelokt door de top, een wat stabielere voetbalcontroleur komen als steunmaatje in zijn rug. Alvarez ga je niet leren voetballen, maar voor duels zoals zondag is hij ideaal.
En Kamaldeen Sulemana?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paulos Abraham wordt een sensatie, dat geef ik je op een briefje. Helaas heeft Feyenoord achter het net gevist.
[ afbeelding ]
Feyenoord zou nu alles op alles moeten zetten om die Griek te halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paulos Abraham wordt een sensatie, dat geef ik je op een briefje. Helaas heeft Feyenoord achter het net gevist.
[ afbeelding ]
Dat kanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien bij een samenvatting, verder doet hij echt vrijwel niets.
De Ghaneesjes volg ik wat minder op de voet, moet ik zeggen. Maar ik heb wel al verhalen gelezen (die iedereen ongetwijfeld heeft gelezen) dat die Sulemana zelfs nog beter zou zijn dan KUDUS.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Kamaldeen Sulemana?
Ajax is wel een beetje een Afrikaans bolwerk aan het worden.
Charisteas?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord zou nu alles op alles moeten zetten om die Griek te halen.
Berichten zijn wel veelbelovend, maar in de bekende youtube-filmpjes is het wel veel de bal langs de verdediger schoppen er op een snelheid langs. Oogt wat minder verfijnd dan Antony. Nou is die Sulemana pas 18, dus daar ligt nog wel ruimte.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Kamaldeen Sulemana?
Ajax is wel een beetje een Afrikaans bolwerk aan het worden.
Mitroglu.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mitroglu.
Daar moet ik nog steeds om lachen, dat ze in Eindhoven na een paar trucjes in slowmotion daadwerkelijk dachten dat hij iets zou toevoegen.
Grootsterketc.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Sangaré zou ook zo'n beest zijn. Jammer alleen dat hij een bal niet 3 meter kan overspelen.
Geen VI-kop dit keer. Teleurstellend.quote:
Prima.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zomertijd blijft de komende jaren nog bestaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-en-wintertijd.html
Erg mooi.
We kunnen echt helemaal niks veranderen met z'n allen hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zomertijd blijft de komende jaren nog bestaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-en-wintertijd.html
Erg mooi.
Ken een autist die er niet mee om kan gaan en gedurende een week zijn wekker tien minuten verzet. Wel vervelend voor hen, maar vind het zelf wel lekker die lange avonden in het voorjaar. Over ruim anderhalve maand is het alweer tot 20.15 uur licht!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima.
De autist in mij wil gewoon dat alles blijft zoals het is.
Nu moet ik wel zeggen dat ik het liever zo houd, dan dat we straks vanwege een paar gekkies met een permanente zomertijd zitten opgescheept.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
We kunnen echt helemaal niks veranderen met z'n allen hè.
Ken jij mensen die pro-zomertijd zijn, dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik het liever zo houd, dan dat we straks vanwege een paar gekkies met een permanente zomertijd zitten opgescheept.
De liefhebber van lange zomeravonden in mij ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima.
De autist in mij wil gewoon dat alles blijft zoals het is.
Dijkhoff wilde Duitsland volgen, die liever een permanente zomertijd willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken jij mensen die pro-zomertijd zijn, dan?
Klaas is na 17 maart uit de polletieck hé.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dijkhoff wilde Duitsland volgen, die liever een permanente zomertijd willen.
Je vraagt een voorbeeld, je krijgt een voorbeeld. Er zullen ongetwijfeld nog wel 54 andere Dijkhoffjes rondlopen, die toevallig niet een microfoon onder hun snufferd hebben gekregen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaas is na 17 maart uit de polletieck hé.
Ik ga hem niet missen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaas is na 17 maart uit de polletieck hé.
Ik ook niet. En hij Den Haag ook niet en hij ons ook niet denk ik. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga hem niet missen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lastig dilemma vind ik. Alvarez deed het niet verkeerd, maar overall vind een middenveld met Alvarez, Gravenberch en Klaassen tekort schieten qua creativiteit. En dan ontbreekt Gravenberch volgens mij ook nog tegen PSV en Lille.
Van mij mogen ze van de zomer een poging wagen. Veerman heeft de handelingssnelheid en het vermogen om open te draaien. Het is ook geen iele gast. Ik denk dat het prima zou kunnen werken, zeker als Gravenberch nog volwassener en slimmer speelt.
Ik vind het vaak wel vrijblijvend. Hij lijkt niet goed in te schatten wanneer hij simpel en zakelijk moet spelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Veerman zou ik het wel mee aandurven. Het helpt ook wel dat als de tegenstander een mannetje erop zet de rest van je medespelers er iets van kan.
Ik snak naar een totaal incompetente VVD lijsttrekker waardoor ze kelderen. Daarvoor vond ik Klaas best een geschikte kandidaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet. En hij Den Haag ook niet en hij ons ook niet denk ik. Iedereen blij.
https://streamable.com/0v3clequote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet. En hij Den Haag ook niet en hij ons ook niet denk ik. Iedereen blij.
Die was leuk ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/0v3cle
Wanneer gaat de eerste 4-darter gegooid worden?
Zijn er al jankende voetjebalclubsinvesteringsvehikels die de routekaart als executiepeloton bestempelen? Ik hoop het.quote:
Wie heeft nou liever zomer dan winter? Natuurlijk is de meerderheid voor zomertijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken jij mensen die pro-zomertijd zijn, dan?
Maar AZ vraagt voor hunnie spelers de hoofdprijs +50% aan Ajax.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vaak wel vrijblijvend. Hij lijkt niet goed in te schatten wanneer hij simpel en zakelijk moet spelen.
De twee centrale middenvelders van AZ zijn beter.
Ondergesneeuwde koeien (per uur).quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wat is de grootheid op de y-as? Zetels?
Het kan nog steeds:quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er werd mij minimaal DERTIG centimeter beloofd.
Dit valt nog steeds tegen
Hoefnix.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Wie zou u willen slaan met een natte vis?
Het telt op he, per 6 uur.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hugo de Jonge. Na 21:00. Van dichtbij. Zonder mondkapje. In een slecht geventileerde ruimte. In het bijzijn van diverse andere mensen, liefst 50+ en obees.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Robert Willemsenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Moet je een Fokker gaan datenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik in deze SC met kanker schelden?
In ieder geval, yell yell yell ik ben tegen de avondklok.
Heel stom.quote:
Wat? We gingen toch nooit meer koersen?!quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft Bessege geen eigen topic?
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat? We gingen toch nooit meer koersen?!
Ga ik nu maken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft Bessege geen eigen topic?
Vertel in de OP over je vakantie.quote:
Kom jij nog wel aan je workouts toe? Straks haal ik je nog in.quote:
Alleen cardio momenteel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom jij nog wel aan je workouts toe? Straks haal ik je nog in.
Zullen we tijdens de ESF meet armpje drukken?quote:
Ik stel voor dat we het beschaafd houden met Oud-Nederlandse scheldwoorden:quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik in deze SC met kanker schelden?
In ieder geval, yell yell yell ik ben tegen de avondklok.
Dju tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Godmiljaar vond ik altijd erg prettig. Maar dat is Vlaams.
Los van het geval dat ik vermoedelijk bijna twee keer zoveel weeg als jij, heb ik niet echt schrik van iemand die 20 reps bicep curls gaat doen om te kijken hoe ver hij kan gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we tijdens de ESF meet armpje drukken?
Ik doe er gewoon 10 hoor, rustig maar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Los van het geval dat ik vermoedelijk bijna twee keer zoveel weeg als jij, heb ik niet echt schrik van iemand die 20 reps bicep curls gaat doen om te kijken hoe ver hij kan gaan.
De blik gaat vooral op de Vredeskoers, waar het fenomeen uit Guatemala genaamd Sergio Chumil ongetwijfeld zijn opwachting maakt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Er wordt ook ge1.2koerst in Turkije de komende dagen, ik ben benieuwd of er nog mooie jongens uit de Asia Tour daar zijn geraakt.
Doen ze bij FvD nog aan schedelmeten? Ik hoop voor Thierry van niet, want dan gaat-ie als eerste de oven in, wat een raar hoofd heeft die man.quote:
Heikneuter vind ik wel een goede, of schuinsmarcheerder.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Godmiljaar vond ik altijd erg prettig. Maar dat is Vlaams.
Die haarlijn is ook fascinerend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Doen ze bij FvD nog aan schedelmeten? Ik hoop voor Thierry van niet, want dan gaat-ie als eerste de oven in, wat een raar hoofd heeft die man.
Klaphark. Is ook wel een favoriet van mij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heikneuter vind ik wel een goede, of schuinsmarcheerder.
Schobbejak! Slome duikelaar!quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaphark. Is ook wel een favoriet van mij.
Dakduif.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaphark. Is ook wel een favoriet van mij.
quote:
Het enige echte antwoord is natuurlijk ; dakhoasquote:
Ja kan niet anders helaas. Te weinig ruimte daar binnen.quote:
Ik durf geen mening meer te hebben. Wat vindt @VoMy?quote:
Zou je het niet wat meer kunnen (ver)spreiden dan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja kan niet anders helaas. Te weinig ruimte daar binnen.
Is dit het banteraccount van @VoMy?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik durf geen mening meer te hebben. Wat vindt @:vomy?
Oh, sorry, was een grapje. Gezien het de Brabanthallen waren snap je.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je het niet wat meer kunnen (ver)spreiden dan?
Dit lijkt mij vrij inhumaan bij mensen op die leeftijd. Op deze manier haalt de helft dat vaccin niet eens.
In de rij voor de gaarkeukens was het pas echt zwaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik durf geen mening meer te hebben. Wat vindt @:vomy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang stonden ze er? Hoe doen deze mensen boodschappen als het winter is?
Edit: Even het artikel aangeklikt. Ze waren tot wel een uur te vroeg gekomen. Man man man, en daar blijven wij dan voor binnen he.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
In de rij voor de gaarkeukens was het pas echt zwaar.Maar ouderen zijn de armste bevolkingsgroep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang stonden ze er? Hoe doen deze mensen boodschappen als het winter is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Mijn autisme begreep dit weer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oh, sorry, was een grapje. Gezien het de Brabanthallen waren snap je.
[ afbeelding ]
Vreselijk eng wijf.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekkere teksten van Bente Becker hoor, dat zou zomaar eens de eerste vrouwelijke premier van Nederland kunnen worden https://www.trouw.nl/poli(...)ik-oprecht~b2d48cd5/
Mooie stukjes zijn het geklaag over coalitie-partners die meer dan 0 vluchtelingen wilden in de Moira-deal (gelukkig konden de VVD-goden die meteen aftrekken van een ander beloofd vluchtelingenaantal) en de klacht over "Europese richtlijnen" waarop de interviewer bedremmeld zegt "maar dat zijn mensenrechten, zoals vastgelegd in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens."
De VVD heeft sowieso geen boodschap aan het EVRMquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekkere teksten van Bente Becker hoor, dat zou zomaar eens de eerste vrouwelijke premier van Nederland kunnen worden https://www.trouw.nl/poli(...)ik-oprecht~b2d48cd5/
Mooie stukjes zijn het geklaag over coalitie-partners die meer dan 0 vluchtelingen wilden in de Moira-deal (gelukkig konden de VVD-goden die meteen aftrekken van een ander beloofd vluchtelingenaantal) en de klacht over "Europese richtlijnen" waarop de interviewer bedremmeld zegt "maar dat zijn mensenrechten, zoals vastgelegd in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens."
Echt lachwekkond.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De VVD heeft sowieso geen boodschap aan het EVRM
[ twitter ]
https://threadreaderapp.com/thread/1325902391053611010.html
De totale desinteresse in mensen die niet minstens middenklasse zijn is fascinerend.quote:
Als je mensenrechten buitenspel wil zetten heb je eigenlijk desinteresse in praktisch iedereen. Sowieso is het steeds verder afbreken van de rechtsstaat echt een walgelijke ontwikkeling, die slecht is voor ons allemaal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De totale desinteresse in mensen die niet minstens middenklasse zijn is fascinerend.
(Haat geloof ik niet, daarvoor moet je bij de PVV/FVD zijn of ik ben te mild).
JA MAAR HYPOTHEEKRENTEAFTREKquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je mensenrechten buitenspel wil zetten heb je eigenlijk desinteresse in praktisch iedereen. Sowieso is het steeds verder afbreken van de rechtsstaat echt een walgelijke ontwikkeling, die slecht is voor ons allemaal.
Ik kom toch niet buiten, ha!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef franklop het volgende:
Iedereen al voorbereid voor de 2 meter sneeuw van zondag?
Lekker fietsweer dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef franklop het volgende:
Iedereen al voorbereid voor de 2 meter sneeuw van zondag?
Jouw matchquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:51 schreef hhh38 het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)rkiezingen~a3705a0e/
Wat een infantiele stellingen zitten hierbij
Deze man kan echt niet meer hoor.quote:Ook daar vinden ze dat De Jonge moet opschieten met het laten vaccineren van de bevolking. Wat ook meespeelt, is dat sommige coalitiepartners vinden dat De Jonge slecht omgaat met kritiek. Kamerlid Kees Verhoeven (D66) had het woensdag in het debat over het datalek over „misplaatste zelfverzekerdheid” van de minister. Dat speelt ook bij sommige collega’s in het kabinet. Als er bijvoorbeeld in de ministerraad suggesties worden gedaan voor verbetering, wordt gezegd, dan wuift De Jonge die vrijwel altijd weg. Alsof kritiek leveren gelijk staat aan deloyaal zijn, wordt gezegd.
Hugo zou het liefst dictator zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze man kan echt niet meer hoor.
Hugo straalt gewoon uit dat hij overspannen is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is hij misschien ook, niet zo gek, als hij maar niet de kant op gaat als Bruins.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hugo straalt gewoon uit dat hij overspannen is.
Al 9 maanden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hugo straalt gewoon uit dat hij overspannen is.
Ja, of juist wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is hij misschien ook, niet zo gek, als hij maar niet de kant op gaat als Bruins.
Was toch Koolmees die Bruins opving? Wiebes bleef de hele tijd zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of juist wel.
Helaas is Wiebes er niet meer om hem op te vangen.
Dat is de grap.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch Koolmees die Bruins opving? Wiebes bleef de hele tijd zitten.
https://www.dumpert.nl/item/7868263_6c1fc1fd
Wat een paardenlul is die Wiebes toch ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gifje is maar 100x voorbij gekomen in dit topic
Ik kan hier naar blijven kijken (Wiebes) wat een juweel van een man. One of a kind.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uiterst consistent ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan hier naar blijven kijken (Wiebes) wat een juweel van een man. One of a kind.
Ik weet het niet, ik ben nooit overspannen geweest. Maar erkennen dat je het niet alleen aankan is geen schande.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan toch? Denk dat die man ook wel voelt dat ie het niet onder controle heeft.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat je naar buiten en richting het volk (zij het misplaatste) zelfverzekerdheid uitstralen wilt kan ik nog begrijpen, maar hij blijkt intern dus net zo van het padje te zijn.
Op naar die 18 graden op 16 februari.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Zijn we er klaar voor jongens?
[ afbeelding ]
Van mij mag er wel een pak sneeuw hier vallen ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Winter is komende.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat je naar buiten en richting het volk (zij het misplaatste) zelfverzekerdheid uitstralen wilt kan ik nog begrijpen, maar hij blijkt intern dus net zo van het padje te zijn.
Niet eens ontregeld OV, in Utrecht was het gewoon helemaal stopgezet vanaf 16u 's middags ofzo. De weg naar de supermarkt leek een soort quest, jager-verzamelaar instincten kwamen naar boven. Heerlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Laatste keer sneeuwstorm was toch in december 2017? Dat herinner ik me nog wel sterk. Ontregeld OV, onbegaanbare fietspaden.
Ik had die middag nog een kort tentamen op school na de lessen. Denk dat ik nooit zo snel een tentamen (succesvol) heb ingevuld om nog de spaarzame trein te halen. En dan vanaf het station naar huis gewandeld, iedereen zien wegslippen met de fiets, lekker man.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet eens ontregeld OV, in Utrecht was het gewoon helemaal stopgezet vanaf 16u 's middags ofzo. De weg naar de supermarkt leek een soort quest, jager-verzamelaar instincten kwamen naar boven. Heerlijk.
JAAA dat is al die ontberingen meer dan waard!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
@:wimderon heb jij een Wennemars-huilt-bij-DWDD-gif of streamable paraat?
Sneeuw vind ik leuk. Gelieve bij volgende pogingen feitelijke onjuistheden in het oog te houden, die betreur ik altijd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Het gaat over snil en @:Koffieplanter probeert het te overstemmen @:mani89!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:16 schreef franklop het volgende:
Het veranderd wel met de minuut. Zie nu dat het nauwelijks onder 0 wordt zondag en eerst was dat anders
Zal uiteindelijk wel alleen regen worden
Te weinig juist.quote:
Ik zou ook alle suggesties van Kees Verhoeven wegwuiven. Er zijn 17 miljoen mensen in Nederland en ze lijken vrijwel allemaal niet door te hebben wat er toe doet tijdens corona, wat tot een soort psychotische massahysterie heeft geleid. Alleen op Fok zie je al hoe het steeds verder afglijdt tot het niveau dat als je niet samen met de mods als een soort verkapte downie tweets met mislukte humoristische takes gaat delen, je niet meer welkom bent. Zo'n @trein2000 die nog maar eens laat zien dat ook in de periode na Lucia de B. het nog steeds mogelijk is om rechten te studeren terwijl je je eigen cijfermatige onbegrip bewust aan de kant schuift bij het oordelen, fraai is anders natuurlijk. Erg vermoeiend allemaal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie beken en sloten tot de rand gevuld die ik het het hele vorige jaar volledig droog heb zien staan. En weilanden met grote ondergelopen stukken. Het grondwaterpeil is de grote winnaar in deze.quote:
Goed om te zien dat ook hier ESF gifjes worden gedeeldquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht, dit straalt iets anders uit.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zou ook alle suggesties van Kees Verhoeven wegwuiven. Er zijn 17 miljoen mensen in Nederland en ze lijken vrijwel allemaal niet door te hebben wat er toe doet tijdens corona, wat tot een soort psychotische massahysterie heeft geleid. Alleen op Fok zie je al hoe het steeds verder afglijdt tot het niveau dat als je niet samen met de mods als een soort verkapte downie tweets met mislukte humoristische takes gaat delen, je niet meer welkom bent. Zo'n @:trein2000 die nog maar eens laat zien dat ook in de periode na Lucia de B. het nog steeds mogelijk is om rechten te studeren terwijl je je eigen cijfermatige onbegrip bewust aan de kant schuift bij het oordelen, fraai is anders natuurlijk. Erg vermoeiend allemaal.
Is VoMy voor Hugo?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zou ook alle suggesties van Kees Verhoeven wegwuiven. Er zijn 17 miljoen mensen in Nederland en ze lijken vrijwel allemaal niet door te hebben wat er toe doet tijdens corona, wat tot een soort psychotische massahysterie heeft geleid. Alleen op Fok zie je al hoe het steeds verder afglijdt tot het niveau dat als je niet samen met de mods als een soort verkapte downie tweets met mislukte humoristische takes gaat delen, je niet meer welkom bent. Zo'n @:trein2000 die nog maar eens laat zien dat ook in de periode na Lucia de B. het nog steeds mogelijk is om rechten te studeren terwijl je je eigen cijfermatige onbegrip bewust aan de kant schuift bij het oordelen, fraai is anders natuurlijk. Erg vermoeiend allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |