Ik overwoog ook ''Het komt nooit meer goed'', maar die bewaren we nog even.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
De zon komt morgen weer zinloos op, ze moet 's-avonds toch weer onder...
Ik voorspelde dit voor de aankondiging van de klok al ja, zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het altijd vermoeiende OMT gaat de avondklok verlengen, je weet het nu al.
Gemiste kans!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat Volkert te vroeg gepiekt heeft maar ik hield me in.
Zeker als ze alles weer gooien op het altijd paniekerige OMT.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt tot zeker in mei voordat we überhaupt iets mogen lol
Vierde golf in het najaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt tot zeker in mei voordat we überhaupt iets mogen lol
We gaan van leve de vrijheid naar een DICTATUUR, de consistentie is ver te zoeken. Dat alles vanwege een incompetente minister op Volksgezondheid en een paar mafketels in een witte jas die niet geremd worden door enige kennis van zaken aangaande de sociale gevolgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorspelde dit voor de aankondiging van de klok al ja, zo voorspelbaar.
Gaap.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We gaan van leve de vrijheid naar een DICTATUUR, de consistentie is ver te zoeken. Dat alles vanwege een incompetente minister op Volksgezondheid en een paar mafketels in een witte jas die niet geremd worden door enige kennis van zaken aangaande de sociale gevolgen.
OMT zit midden op een woelige meer in een bootje met een roeispaan aan ene kant.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als ze alles weer gooien op het altijd paniekerige OMT.
Ik begrijp dat gedoe over die avondklok echt niet, dat wist je toch meteen met deze tijdspanne? Of zie ik nou wat over het hoofd.quote:
Ik moest hardop lachen om je opmerking.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Timmy Simons werd nog genoemd, dat deed me wel goed.
Welke?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om je opmerking.
Ik ben al een flinke tijd voorstander van het afdrijven van dat eiland.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Als Operation Sea Lion was gelukt hadden we het nu niet eens gehad over een Britse Variant.
Dan was China nog een Japans wingewest geweest. Niks geen corona.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Als Operation Sea Lion was gelukt hadden we het nu niet eens gehad over een Britse Variant.
Ik had meer happers verwacht toen ik Geert en Thierry noemde als ideale leiders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze waren allemaal om door een ringetje te halen.
Mensen beginnen je te kennen, het Mani-effect.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had meer happers verwacht toen ik Geert en Thierry noemde als ideale leiders.
Nee ik ook niet, maar ik word zo moe van de takes van Koffieplanter aangaande corona.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat gedoe over die avondklok echt niet, dat wist je toch meteen met deze tijdspanne? Of zie ik nou wat over het hoofd.
Low hanging bait, je moet toch iets geraffineerder te werk gaan, zoals ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had meer happers verwacht toen ik Geert en Thierry noemde als ideale leiders.
Zelfs buzz prikt tegenwoordig door jou heen. Alle magie die je ooit had is niets meer van over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Low hanging bait, je moet toch iets geraffineerder te werk gaan, zoals ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |