Ik overwoog ook ''Het komt nooit meer goed'', maar die bewaren we nog even.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
De zon komt morgen weer zinloos op, ze moet 's-avonds toch weer onder...
Ik voorspelde dit voor de aankondiging van de klok al ja, zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het altijd vermoeiende OMT gaat de avondklok verlengen, je weet het nu al.
Gemiste kans!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat Volkert te vroeg gepiekt heeft maar ik hield me in.
Zeker als ze alles weer gooien op het altijd paniekerige OMT.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt tot zeker in mei voordat we überhaupt iets mogen lol
Vierde golf in het najaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt tot zeker in mei voordat we überhaupt iets mogen lol
We gaan van leve de vrijheid naar een DICTATUUR, de consistentie is ver te zoeken. Dat alles vanwege een incompetente minister op Volksgezondheid en een paar mafketels in een witte jas die niet geremd worden door enige kennis van zaken aangaande de sociale gevolgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorspelde dit voor de aankondiging van de klok al ja, zo voorspelbaar.
Gaap.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We gaan van leve de vrijheid naar een DICTATUUR, de consistentie is ver te zoeken. Dat alles vanwege een incompetente minister op Volksgezondheid en een paar mafketels in een witte jas die niet geremd worden door enige kennis van zaken aangaande de sociale gevolgen.
OMT zit midden op een woelige meer in een bootje met een roeispaan aan ene kant.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als ze alles weer gooien op het altijd paniekerige OMT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |