Heb je weleens op R/wallstreetbets gekeken? Het is er net een cult die allemaal dezelfde dogma's volgen. Zodra iemand zegt dat het misschien niet zal aflopen zoals ze willen wordt die persoon gedownvote en zal 95% van wallstreetbets het bericht niet eens zien. Heb meerdere keren voorbij zien komen dat r/wallstreetbets de financiėle versie is van Qanon en begin het steeds meer te geloven. Dat zo'n jonge gast erin trapt is wat mij betreft dan ook begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als een aandeel 30 keer over de kop is gegaan in een maand tijd, zonder dat het bedrijf noemenswaardig iets heeft laten zien, dan heeft het niets meer met beleggen te maken maar puur met gokken.
Dat is dus gewoon niet waar. Ook vroeger was er een levende handel in effecten, incl smerige truukjes. Zie mijn eerdere post als reactie op een post van jou.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit is in een notendop hoe het vroeger werkte. Handel in de stukken was niet gebruikelijk. Je hoopte op dividend en deed buy and hold. Tot men ontdekte dat je de papieren zelf ook kon verhandelen. Toen was de Beer los en werd het shit.
Op BNR hoorde ik vandaag ook een interessante stelling, dat schromelijk word overdreven wat de macht is van deze Reddit groepen en dat het veel aannemelijker is dat de invloed van professionele beleggers veel groter is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Heb je weleens op R/wallstreetbets gekeken? Het is er net een cult die allemaal dezelfde dogma's volgen. Zodra iemand zegt dat het misschien niet zal aflopen zoals ze willen wordt die persoon gedownvote en zal 95% van wallstreetbets het bericht niet eens zien. Heb meerdere keren voorbij zien komen dat r/wallstreetbets de financiėle versie is van Qanon en begin het steeds meer te geloven. Dat zo'n jonge gast erin trapt is wat mij betreft dan ook begrijpelijk.
Sterker nog, wij hebben de financieele (wan) producten uitgevonden tijdens de tulpenmanie, de tulpenmanie en bitcoin worden veel met elkaar vergeleken, maar dat is niet helemaal juist, de tulpenmanie ging onderuit doordat er aan allerlei afgeleide financieele producten niet voldaan kon worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Ook vroeger was er een levende handel in effecten, incl smerige truukjes. Zie mijn eerdere post als reactie op een post van jou.
Hier bijvoorbeeld een boek die dingen beschrijft uit de jaren 20 in de VS. Maar ook over de Amsterdamse beurs is genoeg naslagwerk te vinden. Zodra het geld ging rollen werd er gespeculeerd, ethisch of onethisch.
Het gaat alleen nu veel sneller en er is ook veel meer nieuws beschikbaar.
Tuurlijk, hun held u/deepfuckingvalue heeft 100.000 aandelen, de gehele float is iets van 46 miljoenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op BNR hoorde ik vandaag ook een interessante stelling, dat schromelijk word overdreven wat de macht is van deze Reddit groepen en dat het veel aannemelijker is dat de invloed van professionele beleggers veel groter is.
Ik zou het niet weten. Maar de hoeveelheid post van mensen die hun spaargeld, tweede hypotheek, studielening en huwelijk op het spel zetten hiervoor is schrikbarend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op BNR hoorde ik vandaag ook een interessante stelling, dat schromelijk word overdreven wat de macht is van deze Reddit groepen en dat het veel aannemelijker is dat de invloed van professionele beleggers veel groter is.
Dit is ook een mooi topic: R&P / Veel geld verloren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef Bart2002 het volgende:
Hier nogmaals even het 10 jaar oude topic van LXIV. Een must-read. Genieten!![]()
AEX / Antonov
Je kunt daar uit opmaken dat "de beurs" een behoorlijk pervers instrument is waar rotzooi neigende naar pure oplichterij gewoon verkocht mag worden. De beurs was vroeger een "Heer" maar tegenwoordig een immorele slettenbak.![]()
Laten we zeggen dat dat zich op een totaal verschillend niveau afspeelde.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Ook vroeger was er een levende handel in effecten, incl smerige truukjes. Zie mijn eerdere post als reactie op een post van jou.
Hier bijvoorbeeld een boek die dingen beschrijft uit de jaren 20 in de VS. Maar ook over de Amsterdamse beurs is genoeg naslagwerk te vinden. Zodra het geld ging rollen werd er gespeculeerd, ethisch of onethisch.
Het gaat alleen nu veel sneller en er is ook veel meer nieuws beschikbaar.
Jep, de moderne financiele wereld heeft z'n roots in de republiekquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, wij hebben de financieele (wan) producten uitgevonden tijdens de tulpenmanie, de tulpenmanie en bitcoin worden veel met elkaar vergeleken, maar dat is niet helemaal juist, de tulpenmanie ging onderuit doordat er aan allerlei afgeleide financieele producten niet voldaan kon worden.
Oja dat weet ik nog wel, ik denk dat het een bekent fenomeen is waarbij het voor de meeste mensen heel lastig is om nee te zeggen, of om uberhaupt verlies te nemen. Daarom ben ik ook van mening dat je nooit geld moet steken in zaken waar je wakker van gaat liggen, zelfs winst weegt niet op tegen een goede gemoedsrust. Ik zelf ben overigens heel makkelijk, ik heb 20.000 op de bank (denk ik), ik heb een huisje met 200 procent overwaarde en nauwelijk hypotheek, en een zeer goed inkomen, maar ik geef helemaal niets om geld of spullen, zelfs als ik morgen alles kwijt zou raken zou ik daar niet echt van onder indruk zijn, ik heb altijd nog mijn kennis en verstand, en ik weet dat dat het meest waardevolle asset is wat je kan hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is ook een mooi topic: R&P / Veel geld verloren.
Die gast heb ik nog IRL ontmoet. Aardige gast, niks raars aan verder!
Ook een prachtig verhaal, niet op de beurs, is het verhaal van de Sloot Digital Coding System (SDCS) van Jan Sloot waarmee films tot 0,01% van hun grootte gecomprimeerd konden worden en dus over een analoge telefoonlijn gestreamed. https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot?wprov=sfti1quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen nog gebouwd te worden!
Maar ik geef jullie een pro-tip, hier moet je inzitten: https://www.hightechcampus.com/companies/antenna-company
Dit aandeel kan niet omlaag, alleen omhoog, echt!
Ik ben expert op dat verhaal, ik weet er alles over, echter ik kan je ook een aantal zaken vertellen welke echt verieefbaar zijn, en nooit verklaart, dat maakt het ook wel heel tof, sterker nog ik ben er de archieven voor in gedokenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook een prachtig verhaal, niet op de beurs, is het verhaal van de Sloot Digital Coding System (SDCS) van Jan Sloot waarmee films tot 0,01% van hun grootte gecomprimeerd konden worden en dus over een analoge telefoonlijn gestreamed. https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot?wprov=sfti1
Die weet ik nog wel, werd ook vaak doorgelinkt als soort disclaimer als een nieuweling met wat vragen of constructies kwam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is ook een mooi topic: R&P / Veel geld verloren.
Die gast heb ik nog IRL ontmoet. Aardige gast, niks raars aan verder!
Het mooie was dat die financieele afgeleide producten ook ontstonden toen er juist financieele problemen waren, hey dat komt bekent voorquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jep, de moderne financiele wereld heeft z'n roots in de republieken bijna alles wat we de afgelopen 40 jaar gezien hebben heeft wel een parallel met iets wat ook in de republiek is gebeurt. Opening eerste moderne beurs ter wereld in 1602, eerste shortattack in 1609-10, je vermelde tulpenmanie, kredietcrisis van 1763 etc. etc.
Er wordt vaak geroepen dat het deze keer anders is, maar dat is het haast nooit.
Zeker interessant. Maar een film comprimeren tot een kilobyte is niet mogelijk. Je kent Shannon ook vast wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben expert op dat verhaal, ik weet er alles over, echter ik kan je ook een aantal zaken vertellen welke echt verieefbaar zijn, en nooit verklaart, dat maakt het ook wel heel tof, sterker nog ik ben er de archieven voor in gedoken
Ja dat is volgens mij nooit zo hard beweerd, volgens mij was het verhaal dat de film op een drager ter grote van een telefoonkaart stond (maar dat zou ik moeten opzoeken). Wat wel gewoon bewezen is, is dat hij een demo heeft gegeven waarbij hij 6 films tegelijkertijd afspeelde, als je een beetje iets weet van techniek, dan is dat pre-2000 toch wel iets wat heel merkwaardig is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeker interessant. Maar een film comprimeren tot een kilobyte is niet mogelijk. Je kent Shannon ook vast wel.
DIG / Het Sloot Digital Coding System (SDCS)quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij nooit zo hard beweerd, volgens mij was het verhaal dat de film op een drager ter grote van een telefoonkaart stond (maar dat zou ik moeten opzoeken). Wat wel gewoon bewezen is, is dat hij een demo heeft gegeven waarbij hij 6 films tegelijkertijd afspeelde, als je een beetje iets weet van techniek, dan is dat pre-2000 toch wel iets wat heel merkwaardig is.
Ik weet nooit of ik dat soort professionele attentie hoeren moet geloven, dat soort lui verdienen hun geld meestal voor een groot deel met views.quote:
Ik heb zelf een mogelijke theorie wat hij gebruikt kan hebben, ik heb het laatst met een wiskundige besproken en die vond het zeer interessant, het gaat niet zover als het idee van Jan Sloot (vemoed ik), het gaat me alleen nogal wat tijd kosten om te programmeren, niet omdat het concept zo lastig is, maar vooral omdat de taal waarin ik normaal programmeer qua getallen niet zo geschikt isquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
DIG / Het Sloot Digital Coding System (SDCS)
Dit is een prima topic er over. 1KB voor een complete film was de claim!
Mooi hobby project toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf een mogelijke theorie wat hij gebruikt kan hebben, ik heb het laatst met een wiskundige besproken en die vond het zeer interessant, het gaat niet zover als het idee van Jan Sloot (vemoed ik), het gaat me alleen nogal wat tijd kosten om te programmeren, niet omdat het concept zo lastig is, maar vooral omdat de taal waarin ik normaal programmeer qua getallen niet zo geschikt is
Ja moet alleen even tijd vinden, investeerders op Reddit vinden is vast een eitjequote:
Haha playbook heb je nuquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja moet alleen even tijd vinden, investeerders op Reddit vinden is vast een eitje
Maar als het met technologie uit de 20-ste eeuw al kon, dan moet je het nu toch in desnoods in basic kunnen maken?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf een mogelijke theorie wat hij gebruikt kan hebben, ik heb het laatst met een wiskundige besproken en die vond het zeer interessant, het gaat niet zover als het idee van Jan Sloot (vemoed ik), het gaat me alleen nogal wat tijd kosten om te programmeren, niet omdat het concept zo lastig is, maar vooral omdat de taal waarin ik normaal programmeer qua getallen niet zo geschikt is
De wereld is enerzijds groter geworden qua bevolking en rijkdom maar anderzijds kleiner vanwege communicatie. Waar je vroeger een jaar onderweg was naar Japan zit je er nu in een paar ms. Dus dan is het niet vreemd dat de schaal nu ook wat anders is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat zich op een totaal verschillend niveau afspeelde.
Zie DM, straks jatten ze het kastje.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als het met technologie uit de 20-ste eeuw al kon, dan moet je het nu toch in desnoods in basic kunnen maken?
Wat is het grondprincpe dan?
Misschien was het kaartje niet digitaal maar analoogquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef LXIV het volgende:
Wat tegen Sloots systeem spreekt is de vraag wat er gebeurt als je een random sleutel van 1024 bits in zijn systee laadt. Ontstaat er dan een random film? Dat kan toch echt niet!
Gelezen, thx. Begrijp wel wat er bedoeld wordt. Je zou het enigszins kunnen vergelijken met een bibliotheek met 2^8196 verschillende boeken (dat zijn er heel veel, meer dan er ooit geschreven zullen worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zie DM, straks jatten ze het kastje.
Jep dat principe, maar dan 1 waarbij het boek in delen kan worden opgeslagen en door voor beide bekende sleutels kan worden teruggevraagt. Winst zit hem dus met name in het principe dat je aan beide kanten op slimme manier een referentie bibiotheek genereert op basis van een vast algoritme waarbij je via een slimme index snel de boel kan construeren. De crux zit hem er natuurlijk wel in dat het vertalen veel meer tijd kost omdt je in de bibliotheek moet gaan speuren naar een zo lang mogelijke sequence, uiteraard zou je dit laatste ook weer kunnen optimaliseren op basis van ervaringen uitt het verleden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelezen, thx. Begrijp wel wat er bedoeld wordt. Je zou het enigszins kunnen vergelijken met een bibliotheek met 2^8196 verschillende boeken (dat zijn er heel veel, meer dan er ooit geschreven zullen worden.
Die bibliotheek is er zowel bij zender als ontvanger. In plaats van een boek wordt er dan de indexering van het boek overgezonden (in 1 kByte) en dat boek aan de andere kant uit de kast gepakt. Dat is het principe.
Net zoals dat in het getal pi zelf ook iedere film nu en in de toekomst staat. Je moet alleen weten waar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jep dat principe, maar dan 1 waarbij het boek in delen kan worden opgeslagen en door voor beide bekende sleutels kan worden teruggevraagt. Winst zit hem dus met name in het principe dat je aan beide kanten op slimme manier een referentie bibiotheek genereert op basis van een vast algoritme waarbij je via een slimme index snel de boel kan construeren. De crux zit hem er natuurlijk wel in dat het vertalen veel meer tijd kost omdt je in de bibliotheek moet gaan speuren naar een zo lang mogelijke sequence, uiteraard zou je dit laatste ook weer kunnen optimaliseren op basis van ervaringen uitt het verleden.
Klopt, maar als je dus van een lineair getal uitgaat is het vervelende dat je dus al snel heel ver moet zoeken om te vinden waar het "stukje" staat, en op dat moment verlies je een deel van je voordeel omdat je nog steeds vrij veel moet opslaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net zoals dat in het getal pi zelf ook iedere film nu en in de toekomst staat. Je moet alleen weten waar.
Voor dit systeem moeten wel eerst al die boeken vastgesteld worden. En dan het boek kiezen dat er het meest op lijkt, want er mag een beetje verlies zijn.
Je zou het ook als volgt kunnen omschrijven. Hoe complexer het systeem aan beide zijden, hoe meer compressie mogelijk is. Stel nu een systeem dat over heel veel filmkennis, maniertjes van acteurs, beelden van acteurs etc etc beschikt aan beide zijden. De transmissie zou dan een nauwkeurig filmscript kunnen zijn (paar KB), waarna er aan de andere zijde een film wordt gemaakt die zo goed mogelijk bij het script aansluit. Dan staat er in de andere film wel een keer een asbak anders of zo, maar in wezen is het dezelfde film. Niemand zal ontkennen dat dit niet zou werken (alhoewel complex en omslachtig). Maar over 20 jaar hoef je niet te filmen en doet een neuraal netwerk alle werk.
En vul je die matricci dan random of op basis van metadata van films?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dus van een lineair getal uitgaat is het vervelende dat je dus al snel heel ver moet zoeken om te vinden waar het "stukje" staat, en op dat moment verlies je een deel van je voordeel omdat je nog steeds vrij veel moet opslaan.
Mijn idee is er met name op gebaseerd om niet simpel uti te gaan lineaire reeksen, maar op met meer dimensionaals matrixen te werken.
dus stel je hebt iets als
|1|8|7|6|5|8|
|2|3|3|6|2|2|
|1|2|5|6|5|4|
|4|4|7|6|2|5|
|3|8|2|6|1|6|
En je bent op zoek naar 13561 dat je dat dan via een vector kunt opslaan, nu is dit voorbeeld niet helemaal lekker omdat het eigenlijk iets te klein is, maar ik hoop dat je principe snapt, nu is dit een 2D tabel, maar je kunt ook in een Cube opslaan, of zelfs een 4e dimentie toepassen. Het voordeel is dat je dan namelijk een veelvoud aan mogelijkheden krijgt op minder lange noteringen.
Pseudo random, je kunt natuurlijk een "database" vullen met de eerste 1000 miljard digits van PI, in principe kost dat je geen echt opslag, echter als ik van een heel klein stukje beeld, wil gaan kijken of die reeks in die miljarden getallen achter elkaar staan, dan is dat wel handig om dat te zoeken in een geoptimaliseerde database, echter die database heb je niet meer nodig als je het wilt terugvertalen, immers alleen de referentie word opgeslagen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
En vul je die matricci dan random of op basis van metadata van films?
De vraag is of die compressie ontstaat bij een random of pseudo-random reeks van getallen. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pseudo random, je kunt natuurlijk een "database" vullen met de eerste 1000 miljard digits van PI, in principe kost dat je geen echt opslag, echter als ik van een heel klein stukje beeld, wil gaan kijken of die reeks in die miljarden getallen achter elkaar staan, dan is dat wel handig om dat te zoeken in een geoptimaliseerde database, echter die database heb je niet meer nodig als je het wilt terugvertalen, immers alleen de referentie word opgeslagen.
Dus stel ik heb een databasse defintie: PI: 1....1 tot de macht 16, en ik heb een stukje film wat ik met je wil delen, dan zeg ik tegen jou: Moet je weten bij 1345234234 en de 40 getallen erna. Op het moment dat de notering korter is dan dat wat je beschrijft heb je sprake van compressie
Zoiets, ik weet niet of je het basis principe van normale encrypte kent, maar dat werkt bitwise waarbij je dus voor veel voorkomende karakters een kortere bit notering gebruikt dan minder voorkomende.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:44 schreef LXIV het volgende:
Dus om het dan over de analogie van boeken te hebben, je zou dus ook honderdduizenden zinsfragmenten kunnen hebben en een boek versturen door start en einde van die fragmenten te sturen.
Begin jaren 90 heb ik eens iets gemaakt dat heel eenvoudig teksten kon herkennen. Het was mijn bedoeling om teksten van andere data te onderscheiden, maar het werkte zo goed dat ik het ook kon gebruiken om Nederlands van Duits en van Engels etc te onderscheiden.
Maakte ik ook een matrix met daarin (moest ik dus voeden) de kans dat een willekeurige letter door een andere werd opgevolgd en dan nog door een derde. Daarmee kon ik een hele korte tekst altijd duiden.
Als ik het andersom deed en dus letters door die matrix liet bepalen, dan ontstond een soort koeterwaals wat natuurlijk geen taal was, maar wel Nederlands klonk! (Voor een buitenlander zeker)
Net zoals dat deze post ook ergens terug te vinden is in pi. Alleen zal de verwijzing naar deze post (dus het indexgetal) net zoveel informatie aan cijfers bevatten als deze post aan informatie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is of die compressie ontstaat bij een random of pseudo-random reeks van getallen. Ik denk het niet.
Niet in een lineair verband, de kans: "Dit is een zin" lineair als bytes in bijvoorbeeld PI zit, en dat de referentie naar dit stukje tekst korter is acht ik nihil, echter ga je de referenties niet sequentieel maken, maar op een slimmere manier, dan vermoed ik van wel, daarnaast kun je het ook nog in stukjes doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is of die compressie ontstaat bij een random of pseudo-random reeks van getallen. Ik denk het niet.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoiets, ik weet niet of je het basis principe van normale encrypte kent, maar dat werkt bitwise waarbij je dus voor veel voorkomende karakters een kortere bit notering gebruikt dan minder voorkomende.
Kortom als je tekst wilt comprimeren dan is is slim om bijvoorbeeld de letter E in 4 bits vast te leggen, en de letter X in laten we zeggen 20. In de Kijk stond dit een keer heel mooi uitgelegt, ook met de formule van de compressie die je zo kunt bereiken
Ja, ik ben goed bekend met encryptie, ik heb dat nog als vak gehad toen bijna niemand er van gehoord had. Beutelspacher.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoiets, ik weet niet of je het basis principe van normale encrypte kent, maar dat werkt bitwise waarbij je dus voor veel voorkomende karakters een kortere bit notering gebruikt dan minder voorkomende.
Kortom als je tekst wilt comprimeren dan is is slim om bijvoorbeeld de letter E in 4 bits vast te leggen, en de letter X in laten we zeggen 20. In de Kijk stond dit een keer heel mooi uitgelegt, ook met de formule van de compressie die je zo kunt bereiken
Je moet het sowieso slimmer doen, anders kan het niet werken dus.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet in een lineair verband, de kans: "Dit is een zin" lineair als bytes in bijvoorbeeld PI zit, en dat de referentie naar dit stukje tekst korter is acht ik nihil, echter ga je de referenties niet sequentieel maken, maar op een slimmere manier, dan vermoed ik van wel, daarnaast kun je het ook nog in stukjes doen
Klopt, vandaar mijn idee van matrices, maar goed, dat wil ik dus een keer Poccen, maar ik liep gelijk tegen allerlei shit aan in C# dat Integers daar redelijk beperkingen hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet het sowieso slimmer doen, anders kan het niet werken dus.
Volgens mij via Antonov en Superradarquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Bart2002 het volgende:
Hoe komt de discussie nu opeens weer op Jan Sloot???![]()
Hoe dan ook, je krijgt onherroepelijk met het Pigeon Hole principe. Als je dat snapt dan hoef je eigenlijk niet te discussiėren over wat ie deed of niet deed. De fundamentele principes kun je niet omzeilen. Jan S. was gewoon een bedrieger die rijk wilde worden. Dat is ook de reden dat Roel P. er nooit mee uit de kast is gekomen want dat staat zo dom.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Bart2002 het volgende:
Hoe komt de discussie nu opeens weer op Jan Sloot???![]()
Hoe dan ook, je krijgt onherroepelijk met het Pigeon Hole principe. Als je dat snapt dan hoef je eigenlijk niet te discussiėren over wat ie deed of niet deed. De fundamentele principes kun je niet omzeilen. Jan S. was gewoon een bedrieger die rijk wilde worden. Dat is ook de reden dat Roel P. er nooit mee uit de kast is gekomen want dat staat zo dom.
Mixen als in het combineren van diverse compressie technieken, een deel van video codex is namelijk gebaseerd op visuele inperking, andere delen weer mathematisch.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef Bart2002 het volgende:
Welnee. Alles is bekend. Mixen biedt ook geen voordelen. Je krijgt daar i.i.g. niet opeens iets magisch van, dat schijnt men te denken en te hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |