Ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten voordat ik was ingestapt, was ik niet ingestapt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik wil verkopen zodat ik netto weinig/geen verlies draai.
De kans dat dat gaat lukken is wellicht niet zo groot maar op verlies verkopen nu heeft ook geen zin.
Hij had toch simpelweg de koersdata kunnen bekijken om dit te weten!!Wat is dit nu voor een onzinnige opmerking!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Laagste uitspraak die je als belegger kan doen.
Valt me van je tegen @:LXIV
De koers stond voor de gekte op 16 dollar, mensen die nu op 100 dollar instappen zijn niet goed in hun kop, zelfs je geld storten op de Fok teller voor de "fileserver" is nog een betere scam.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef LXIV het volgende:
Dat er nog gekken zijn die deze rommel kopen op de bizarre prijs van $100! Terwijl de squeze op zijn retour is. Nu alleen nog voor de fundamentals betalen. Drie euro of zo. De toko zelf heeft net zoveel potentie als een videotheek 10 jaar terug.
“3 euro ofzo”quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef LXIV het volgende:
Dat er nog gekken zijn die deze rommel kopen op de bizarre prijs van $100! Terwijl de squeze op zijn retour is. Nu alleen nog voor de fundamentals betalen. Drie euro of zo. De toko zelf heeft net zoveel potentie als een videotheek 10 jaar terug.
Die servers gaan gewoon komen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
De koers stond voor de gekte op 16 dollar, mensen die nu op 100 dollar instappen zijn niet goed in hun kop, zelfs je geld storten op de Fok teller voor de "fileserver" is nog een betere scam.
Je bent belegger. Jij als geen ander zou precies moeten weten wat ik hiermee bedoel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij had toch simpelweg de koersdata kunnen bekijken om dit te weten!!Wat is dit nu voor een onzinnige opmerking!
Is dat voor of nadat Danny ze hypotheek heeft betaalt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die servers gaan gewoon komen hoor
De reden waarom professioneel handelaren doorgaans geld verdienen is omdat dommeriken het verliezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef LXIV het volgende:
Op verlies verkopen is echt prima als je weet dat het minder waard is. Het gaat niet om de koers die het aandeel had maar die het straks heeft.
2 april 2020. 2.72 intradayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
“3 euro ofzo”
Houd jij ook een keer op met onzin verspreiden ofniet? Of blijf je lekker aankankeren om andermans keuzes belachelijk te maken? Wat heb je te compenseren?
Het gaat erom wat sirdalot bedoeldequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Je bent belegger. Jij als geen ander zou precies moeten weten wat ik hiermee bedoel.
Dat is niet ironisch, dat is precies volgens verwachting! Aan wie anders?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
En de short squeeze is gewoon geweest. Sommige redditors waren gewoon te hebberig. Merendeel van de verstandige redditors hebben op de achtergrond hun posities al geliquideerd hoorIronisch genoeg verkocht aan o.a. nieuwe aanwas.
Het is ongeveer als het kopen van beschermende zonnebrillen nadat de zonsverduistering is geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
“3 euro ofzo”
Houd jij ook een keer op met onzin verspreiden ofniet? Of blijf je lekker aankankeren om andermans keuzes belachelijk te maken? Wat heb je te compenseren?
Ik voorspel de komende periode de ene na de andere Reddit hype, uiteraard gestuurd door mensen die de boel proberen te manipuleren, sterker nog ik denk dat Reddit heel snel dit soort fora gaat sluiten om claims te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
En de short squeeze is gewoon geweest. Sommige redditors waren gewoon te hebberig. Merendeel van de verstandige redditors hebben op de achtergrond hun posities al geliquideerd hoorIronisch genoeg verkocht aan o.a. nieuwe aanwas.
Johhhhh, lees je anders even verder in dan de alltime low alleen. Lees je even in over wie zich heeft ingekocht, waar hij vandaan komt, welke talenten hij naast zichzelf binnen heeft gehaald in de board, welke missie ze hebben, welke keuzes ze op korte termijn gaan maken, en lees je dan even in naar dat ene wat ze nodig hadden om dit snel doorgang te kunnen geven.quote:
Dat hoef je nog steeds niet te laat te zijn voor een maansverduistering.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ongeveer als het kopen van beschermende zonnebrillen nadat de zonsverduistering is geweest.
Nee, het gaat erom wat jij met die opmerking bedoelde.quote:
Ja, die trader die zo slim was om op $5 te kopen en het aan jullie voor $ 300 door te verkopen is best een slimme vent!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Johhhhh, lees je anders even verder in dan de alltime low alleen. Lees je even in over wie zich heeft ingekocht, waar hij vandaan komt, welke talenten hij naast zichzelf binnen heeft gehaald in de board, welke missie ze hebben, welke keuzes ze op korte termijn gaan maken, en lees je dan even in naar dat ene wat ze nodig hadden om dit snel doorgang te kunnen geven.
Als je dat gedaan hebt en de eindjes zelf aan elkaar hebt geknoopt, zou ik graag willen weten hoe je die “3 euro ofso” onderbouwd.
“2.72 intraday”
Jij bent zo teringdom bezig nu @LXIV . Ik zeg iemand die zich ingekocht heeft, een seat at the board dus. Als je dit al niet snapt vraag ik me echt af of jij het als discussiepartner wel waard bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die trader die zo slim was om op $5 te kopen en het aan jullie voor $ 300 door te verkopen is best een slimme vent!
Ik bedoelde dat voordat je je spaargeld ergens instopt, je jezelf moet informeren. En zeker met zo’n alles-of-niets spel als een short-squeeze.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:58 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom wat jij met die opmerking bedoelde.
Het is gewoon laag @:LXIV , dat weet je best.
Verkoop nu nog voor $100, want die prijs ga je nooit met op het bord zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Jij bent zo teringdom bezig nu @:LXIV . Ik zeg iemand die zich ingekocht heeft, een seat at the board dus. Als je dit al niet snapt vraag ik me echt af of jij het als discussiepartner wel waard bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |