SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van rijden wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van parkeren.
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is het voor mijn parkeerplek een stuk handiger om achteruit in te parkeren omdat ik anders in de bosjes moet uitstappen
Die vouwen zich gewoon automatisch op als de deur op slot gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenKan die van mij wel inklappen, maar toch. Ik moet op dieet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenKan die van mij wel inklappen, maar toch. Ik moet op dieet.
Zit daar net bitterbal met een Arabisch kromzwaard, zul je net zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is het voor mijn parkeerplek een stuk handiger om achteruit in te parkeren omdat ik anders in de bosjes moet uitstappen
Hoe zo niet is zo gebeurtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van parkeren.
Ja daarom, zekere voor het onzekere nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar net bitterbal met een Arabisch kromzwaard, zul je net zien.
Ogen dicht en gas gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe zo niet is zo gebeurt
Zo luxe is m'n gebakje niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vouwen zich gewoon automatisch op als de deur op slot gaat
De een kan parkeren, de ander kan Nederlands.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe zo niet is zo gebeurt
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De een kan parkeren, de ander kan Nederlands.
Jij begonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dit is onvriendelijk zeg
Moet lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo rotquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo rot
Joh . ik kan er ook om lachen , vooral omdat ik dyslexie hebquote:
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joh . ik kan er ook om lachen , vooral omdat ik dyslexie heb
Ik kan bij beide af en toe wel wat hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |