Dat is ook een keus die mensen zelf maken natuurlijk, waar ze hun dingen kopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:54 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Komen die zaken straks weer terug denk je? Of is het straks alleen nog te koop bij de grote zaken als bol.com, Cool blue, etc. En mogen mensen werkloos thuis zitten, omdat het werk in de magazijnen ook geautomatiseerd zal worden.
Deze automatiseringsslag is alleen een klein beetje versneld door corona. Deze banen waren sowieso al onzeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:54 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Komen die zaken straks weer terug denk je? Of is het straks alleen nog te koop bij de grote zaken als bol.com, Cool blue, etc. En mogen mensen werkloos thuis zitten, omdat het werk in de magazijnen ook geautomatiseerd zal worden.
Waarom vergeet iedereen elke keer dat er nog nooit zo WEINIG bedrijven failliet zijn gegaan als nu?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan er dingen kapot. Teveel bedrijven e.d. Maar ''alles gaat kapot'' is wel wat overdreven. Veel bedrijven houden zich ook gewoon staande. Het gaat vooral mis in bepaalde sectoren en zelfs daar zijn er uitzonderingen.
Zoveelste keer dat hetgeen wat het meest logische is ook de waarheid blijkt.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:48 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-regiocups~aa8cbc75/
Seizoen voorbij, kut omt
Ligt het virus op de loer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt de bingokaart al klaar voor straks?
Meh, het kan geen kwaad. Het ergste wat er kan gebeuren is dat mensen hun handen blijven wassen nadat ze naar de plee gaan of voordat ze eten bereiden. Zou een mooie bijverdienste zijn.quote:
Zullen we dit daadwerkelijk doen met z'n allen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt de bingokaart al klaar voor straks?
Jamaar de Britse variant rukt op... als dat nog een keer wordt gezegd ga ik iemand z'n kop van z'n romp rukken.quote:
Als we daar een drankspel van maken ben je om kwart over 7 ko.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:08 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Zullen we dit daadwerkelijk doen met z'n allen?
"ff volhouden"
"licht aan het einde van de tunnel"
"vaccinaties gaan ons terugbrengen naar het oude normaal"
"perspectief"
"verschrikkelijk, zwaar, heel moeilijk"
"met z'n allen"
Zou leuk event zijn XD
Dan zou ik maar in je eentje gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef popje het volgende:
Ik
[..]
Jamaar de Britse variant rukt op... als dat nog een keer wordt gezegd ga ik iemand z'n kop van z'n romp rukken.
Handen stukwassenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:08 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Zullen we dit daadwerkelijk doen met z'n allen?
"ff volhouden"
"licht aan het einde van de tunnel"
"vaccinaties gaan ons terugbrengen naar het oude normaal"
"perspectief"
"verschrikkelijk, zwaar, heel moeilijk"
"met z'n allen"
Zou leuk event zijn XD
Ik reageerde puur op de opmerkingen "schijnbaar moet alles kapot". Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:51 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij vindt van niet? Wat te denken van alle bedrijven die geen steun ontvangen? Die hun pensioen aan het opeten zijn, etc.
Bij dit soort posts altijd even de reacties onder de tweet lezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zoveelste keer dat hetgeen wat het meest logische is ook de waarheid blijkt.
Serieus hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef popje het volgende:
Ik
[..]
Jamaar de Britse variant rukt op... als dat nog een keer wordt gezegd ga ik iemand z'n kop van z'n romp rukken.
Mammoettankerquote:
We kunnen dit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:16 schreef josja het volgende:
[..]
Serieus heIk ga niet eens kijken, kan het niet meer aan op dit moment. Fuck off met je samen en volhouden en nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |