Hele enge vent is dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:34 schreef _serial_ het volgende:
Marc Bonten moet in de pers weer laten weten dat hij een langere avondklok wil hoor
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet mij denken aan het 'onderzoek' van het longfonds waarbij 90% te kampen had met klachten na herstel van corona. Dat bleek uiteindelijk een stuk genuanceerder te liggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als je de bronnen leest dan zie je dat dergelijke longen worden waargenomen bij 70-80% van de asymptomatische gevallen, en 100% van symptomatische gevallen. Het tricky dingetje is dat men met veelgebruikte technieken vaak die impact in de longen niet ziet, terwijl die er dus wel is.
[..]
Jep, het zou zich kunnen herstellen, maar in welke mate is nog niet duidelijk, maar voor een groot deel zal het zich wel herstellen ja. Veel is gewoon nog niet duidelijk, maar ik zou er ook niet vanuit gaan dat het zich wel helemaal zal herstellen.
Oh sorry, iets verkeerd geformuleerd want het was in zijn algemeenheid bedoeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Chill de fuck out mascarameisje. Ik heb nergens gezegd dat ik het een goed idee vind en dat ik zelf iemand zou melden. Verder klaar met deze zinloze discussie
Staat er ook een onderbouwing bij? Als ze hem willen verlengen mogen ze wel heel goed laten zien wat nou precies het effect is van die avondklok. Of het wel proportioneel is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:34 schreef _serial_ het volgende:
Marc Bonten moet in de pers weer laten weten dat hij een langere avondklok wil hoor
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Staat er ook een onderbouwing bij? Als ze hem willen verlengen mogen ze wel heel goed laten zien wat nou precies het effect is van die avondklok. Of het wel proportioneel is.
quote:Nu de basisscholen openen, moeten alle andere maatregelen overeind blijven, zei hij in het NPO Radio 1-programma 1op1. "Dat staat ook klinkklaar in het advies van het OMT. Zolang we niet weten wat het effect is, moeten we denk ik niet tornen aan de avondklok, want die hebben we heel hard nodig om de R-waarde verder omlaag te krijgen."
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Staat er ook een onderbouwing bij? Als ze hem willen verlengen mogen ze wel heel goed laten zien wat nou precies het effect is van die avondklok. Of het wel proportioneel is.
https://nos.nl/liveblog/2(...)dhoven-centraal.htmlquote:Nu de basisscholen openen, moeten alle andere maatregelen overeind blijven, zei hij in het NPO Radio 1-programma 1op1. "Dat staat ook klinkklaar in het advies van het OMT. Zolang we niet weten wat het effect is, moeten we denk ik niet tornen aan de avondklok, want die hebben we heel hard nodig om de R-waarde verder omlaag te krijgen."
dat moeten ze nog uitvindenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hahaha, ongelooflijk dit. Hij splitst zich af van het OMT ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat dus impliceert dat de avondklok een goed effect heeft. Dat mogen ze wel een keer laten zien.quote:
Van alles wat ze konden versoepelen, waarom dan de scholen?quote:
Het gebruik van fuck in je post maakt de post een stuk sterker. Erg slim gedaan.quote:
Dan laten we mensen inenten in de fabriek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Moderna, AZ, J&J hebben allemaal problemen met leveringen. Glas is een van de onderdelen in de productie en distributie wat een bottlneck (sic) vormt.
https://www.bbc.co.uk/news/business-55808640
Zou mooi zijn als hij een inhoudelijkere reactie geeft dan slechts een paar zinnetjes in een tweet.quote:
Die is er van overtuigd dat we echt elke week gaan verdubbelen de komende tijd bij gelijkblijvend beleid, dan is het niet zo raar.quote:
Mijn eerste versoepeling zou op sportgebied zijn geweest. Buitensport al helemaal. Daar wat meer mogelijk maken. Ook nog eens goed voor de gezondheid / weerbaarheid tegen het virus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van alles wat ze konden versoepelen, waarom dan de scholen?
Beter hadden ze de kroegen geopend.
Ik denk dat het goed voor het OMT, maar ook de rest van Nederland zou zijn als Marc Bonten uit het OMT stapt. Klaarblijkelijk begrijpt hij niet zo goed hoe een adviesorgaan met een meerderheidsbeslissing werkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer 271...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 271 (bewezen COVID-19)
Weektoename aantal opnamen: 1329 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -5,4%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1724 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, dinsdag 2 februari om 13:30
Hij kan zich beter aanmelden op FOK! zodat hij ons hier kan overtuigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor het OMT, maar ook de rest van Nederland zou zijn als Marc Bonten uit het OMT stapt. Klaarblijkelijk begrijpt hij niet zo goed hoe een adviesorgaan met een meerderheidsbeslissing werkt.
Het OMT heeft besloten het advies uit te brengen dat scholen open kunnen. Het is daarna aan het kabinet in welke mate en hoe. Het toont niet echt van zuivere intenties om zo via de media je gelijk alsnog te gaan halen.
Loopt hij wel het risico om regelmatig te horen ' >BNW 'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij kan zich beter aanmelden op FOK! zodat hij ons hier kan overtuigen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor het OMT, maar ook de rest van Nederland zou zijn als Marc Bonten uit het OMT stapt. Klaarblijkelijk begrijpt hij niet zo goed hoe een adviesorgaan met een meerderheidsbeslissing werkt.
Het OMT heeft besloten het advies uit te brengen dat scholen open kunnen. Het is daarna aan het kabinet in welke mate en hoe. Het toont niet echt van zuivere intenties om zo via de media je gelijk alsnog te gaan halen.
Mee eens, ik vind het aantal ziekenhuisopnames heel beperkt dalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Weer 271...![]()
Ben ik nou gek of zakken de ziekenhuisopnames niet mee met het aantal besmettingen? (Ja, ik snap de vertraging.) Is het opnamebeleid milder geworden? Of de testbereidheid kleiner?
Ik weet 't ook niet meer. Lijkt maar geen einde aan te komen idd. Beetje moedeloos word je er wel van ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Weer 271...![]()
Ben ik nou gek of zakken de ziekenhuisopnames niet mee met het aantal besmettingen? (Ja, ik snap de vertraging.) Is het opnamebeleid milder geworden? Of de testbereidheid kleiner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |