SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ging je normaal gesproken wel vaak?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al een jaar niet bij de kapper geweest
Nah om de drie maanden ongeveer. Voordeel van vrouw-met-halflang-haar zijn. Maar nu is het wel wat langer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je normaal gesproken wel vaak?
Ik ging iedere 4 weken, dus ergens wat afspraken gemist. Nu begin ik wel beetje een vogelverschrikker te worden. Dus sta op het punt om het heft in eigen hand te nemen.
elke vier wekenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je normaal gesproken wel vaak?
Ik ging iedere 4 weken, dus ergens wat afspraken gemist. Nu begin ik wel beetje een vogelverschrikker te worden. Dus sta op het punt om het heft in eigen hand te nemen.
Ik wil weer naar Burger's en de Apenheulquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
nieuw topic nieuwe leeuwen!
Amersfoort heeft leeuwenwelpen
Amersfoort zit hier om de hoek maar heb m'n abo afgelopen oktober niet verlengd. Als alles weer open is maar weer doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Burger's en de Apenheul
ik geloof hier niks vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
10 februari gaat het -11 worden overdag, haal de schaatsen maar uit het vet jongens en meisjes.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als er weer te veel zijn, geven ze die weer aan de leeuwen
Uit welke almanak haal je dit nou weer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
10 februari gaat het -11 worden overdag, haal de schaatsen maar uit het vet jongens en meisjes.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Blijf ik.binnenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
denk z'n grote rechterduim.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit welke almanak haal je dit nou weer?
hallo mevrouw paddenstoelquote:
hoi jacqquote:
Zal dan wel weer gaan sneeuwen waardoor het ijs niet goed aanvriest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal van die ijsklompen overalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan wel weer gaan sneeuwen waardoor het ijs niet goed aanvriest.
vooral aan je voetenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die ijsklompen overal
Valt me nog mee dat ze vandaag niet geklaagd heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Plus balletje horen klagen over de kou is al goud op zich
Zal ik het dan maar doen, wat een gierend tyfussarsweer is het vandaag weerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze vandaag niet geklaagd heeft
dat is correct.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen, wat een gierend tyfussarsweer is het vandaag weer
Deze keer wel echt? Had me zo verheugd op de vorige keer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Dubbelcheckt zijn glazen weerbol.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer wel echt? Had me zo verheugd op de vorige keer.
Is het een mooie vrouw?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer terug van de fysio. Weer flink afgemat al zeg ik het zelf.
Nee ook al niet. Ik dacht eerst dat ze bij Heel Holland Bakt mijn knie konden repareren. Maar de fysio ook niet. Zo maar even koffie halen aan de overkant. Als de poetsvrouw weer opgerot isquote:
Het zit ook niet mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
de poetsvrouw is ook niet mooi trouwens. Verre van.
Hopelijk poetst ze als de beste dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
de poetsvrouw is ook niet mooi trouwens. Verre van.
Nu nog een fotomodel bezwangeren en Fles is weer back on trackquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was echt even heel erg chagrijnig vanochtend toen ik door de miezermotsneeuw naar de fysio liep. Poetsvrouw was al meteen aan het vragen of ze volgende maand weer kon komen. Dus ik zei dat dat wel kon op zich, "nou dan kan je me toch ook wel weer de sleutel geven". En dat schoot me best verkeerd. Fakking brutaal wijf. Volgende maand wordt wat mij betreft de laatste keer. Ben wel klaar met dit geklier iedere keer eigenlijk. dus.![]()
Maar toen bedacht ik: "Hey, ik ben alle problemen in mijn leven right now TEGELIJK aan het oplossenKnie, baan, lijf, alles
"
Dus nou ben ik weer wat blijer
lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond staat er op het menu een broccoli ovenschotel.
Pimpelmezen hebben een blauw befje en koolmezen niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was echt even heel erg chagrijnig vanochtend toen ik door de miezermotsneeuw naar de fysio liep. Poetsvrouw was al meteen aan het vragen of ze volgende maand weer kon komen. Dus ik zei dat dat wel kon op zich, "nou dan kan je me toch ook wel weer de sleutel geven". En dat schoot me best verkeerd. Fakking brutaal wijf. Volgende maand wordt wat mij betreft de laatste keer. Ben wel klaar met dit geklier iedere keer eigenlijk. dus.![]()
Maar toen bedacht ik: "Hey, ik ben alle problemen in mijn leven right now TEGELIJK aan het oplossenKnie, baan, lijf, alles
"
Dus nou ben ik weer wat blijer
Cool, wat doe je daar allemaal bij? Ik kan ook wel wat fantaseren met bladerdeeg en gehakt en broccoli en paprika of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Jup, maar zonder bladerdeeg kan je ook een lekkere ovenschotel makenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
oh bladerdeeg zit vol carbs natuurlijk
Ham, kaas, aardappeltjes en broccoli oh en kookroom. Ben benieuwd. 😁quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool, wat doe je daar allemaal bij? Ik kan ook wel wat fantaseren met bladerdeeg en gehakt en broccoli en paprika of zo.
#viesdikleefquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ben niet op dieet, zou misschien wel moeten.
Nee ik vind ama lief dus dat zou ik nooit zeggenquote:
Je hebt pietsvrouw wn.blij dat ze opgerot is. Uh ze doet t voor jou hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ook al niet. Ik dacht eerst dat ze bij Heel Holland Bakt mijn knie konden repareren. Maar de fysio ook niet. Zo maar even koffie halen aan de overkant. Als de poetsvrouw weer opgerot is
quote:
Ftffquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je hebt pietsvrouw wn.blij dat ze opgerot is. Uh ze doet t voor jou geld he
Hoelang al?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijkbaar had ik nog was in de wasmachine zitten![]()
Dan nog voor degene..quote:
quote:
quote:
Nee, ik verplaats mezelf tussen bed en bank. Voel me alsof ik overreden ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:15 schreef Karzai het volgende:
Fijn dat het geen corona is, wel aan het werk?
Normaal gesproken heb ik een vrij strak was-regime. Maar dit weekend helaas niet aan toegekomen.quote:
is @Haags over je heen gerold?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik verplaats mezelf tussen bed en bank. Voel me alsof ik overreden ben.
Is 'ie wel van ver komen rollen.quote:
hij heeft toch niks beters te doen op het momentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is 'ie wel van ver komen rollen.
lekker alles verschimmeld en verspocht nu?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijkbaar had ik nog was in de wasmachine zitten![]()
Dan heb je de andere dingen vast niet meegekregen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan nog voor degene..
Was nog te redden?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik een vrij strak was-regime. Maar dit weekend helaas niet aan toegekomen.
Nee; valt reuze mee gelukkig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker alles verschimmeld en verspocht nu?
Ik zou het toch al regen durven noemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:25 schreef LTVDK het volgende:
Het blijft zeker weer de hele dag miezeren![]()
volgens buienradar wordt het vanaf een uur of 1400 droog hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:25 schreef LTVDK het volgende:
Bedankt vriendje!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Nee eigenlijk niet. Jij?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt vriendje!
Heb je nog nieuwe lego gekcoht?
Buienradar snapt alleen miezer nier, want hier zou het al de hele tijd droog moeten zijn maar dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens buienradar wordt het vanaf een uur of 1400 droog hier
ee, zit te twijfelen om dat nieuwe ninjago tuinen ding te kopen voor die kleine z'n verjaardag maar het is wel een boel geld en niet echt heel erg geschikt om mee te spelenquote:
dat is wel jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buienradar snapt alleen miezer nier, want hier zou het al de hele tijd droog moeten zijn maar dat is het dus niet.
Ja das zonde, blijft toch niet compleet ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
n
[..]
ee, zit te twijfelen om dat nieuwe ninjago tuinen ding te kopen voor die kleine z'n verjaardag maar het is wel een boel geld en niet echt heel erg geschikt om mee te spelen
nee en dan is 300 een boel geldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja das zonde, blijft toch niet compleet ook.
Het wordt alleen maar warmerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:25 schreef LTVDK het volgende:
Lego friends komt hier langzaam in beeld geloof ik. Heb ik verder niet zoveel mee maar voor meisjes is het wel geinig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee en dan is 300 een boel geld
Dus denk dat we wat goedkopers van ninjago doen voor hem
ligt hiervan nog een set in kast. is wel een leuke set. dus misschien doen we die wel gewoon. en dan wat extra's van ninjago omdat hij daar helemaal gek van is momenteelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Lego friends komt hier langzaam in beeld geloof ik. Heb ik verder niet zoveel mee maar voor meisjes is het wel geinig.
Het mag allemaal wat kosten j.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt hiervan nog een set in kast. is wel een leuke set. dus misschien doen we die wel gewoon. en dan wat extra's van ninjago omdat hij daar helemaal gek van is momenteel
En jurassic world maar daar heeft hij met kerst al een grote set van gehad en de kleinere sets vind ik te duur voor wat erbij zit
Ja bizar maar het ziet er wel tof uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)s-ankylosaurus-75941
Dit bijvoorbeeld, zo veel is dit niet, een paar poppetjes, een dino, een bal en een klein gebouwtje.
100+ wtf
dat wel maar als die rond de 70 was geweest had ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja bizar maar het ziet er wel tof uit.
Nice. Leuk wagentje ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wel maar als die rond de 70 was geweest had ik het wel gedaan.
voor kerst heeft hij deze gehad.
https://www.lego.com/nl-n(...)nodon-breakout-75940
ja dat is best een leuk ding, zitten ook best leuke details in verstopt. Veel meer dan ik in eerste instantie dacht.quote:
Leuk is dat, de volwassenen spelen er meer mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is best een leuk ding, zitten ook best leuke details in verstopt. Veel meer dan ik in eerste instantie dacht.
Dat heeft Lego nu ook ontdekt ja. En hup, daar gaan de prijzenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk is dat, de volwassenen spelen er meer mee.
ik heb een stukje geholpen met bouwen maar het meeste heeft hij zelf gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk is dat, de volwassenen spelen er meer mee.
True.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft Lego nu ook ontdekt ja. En hup, daar gaan de prijzen
Ook niet heel gek gezien zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een stukje geholpen met bouwen maar het meeste heeft hij zelf gedaan.
Alleen bij zoiets duurt het te lang voor hem. Waren 3 boekjes volgens mij om alles in elkaar te zetten.
klopt die set is voor 7+ volgens mij en hij is 5.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook niet heel gek gezien zijn leeftijd.
dudiedud0rquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt die set is voor 7+ volgens mij en hij is 5.
Wat doe je nu hele dagen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Even champies en eitjes met spek bakken
Hoe gaat het met de banenjacht?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Even champies en eitjes met spek bakken
Tijd voor 2 uur lunchen met fles rodequote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de banenjacht?
Nog even wat sollicitatietraining, vacatures opzoeken, eerste brieven zijn al de deur uit. Morgenmiddag laatste coachingsgesprek en dan maar volledig aan het solliciteren. Zou liever wat anders doen, maar okee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de banenjacht?
Jup, snap ik. Dat gevoel heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even wat sollicitatietraining, vacatures opzoeken, eerste brieven zijn al de deur uit. Morgenmiddag laatste coachingsgesprek en dan maar volledig aan het solliciteren. Zou liever wat anders doen, maar okee.
20 jaar geleden eens moeten doen toen ik werd weggesaneerd. Zit je daar in een hok met volwassen kerels die een potje gaan janken omdat ze ontslagen zijnquote:
Tot wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, snap ik. Dat gevoel heb ik zelf ook
Ga je je niet laten omscholen of zo?
ik heb dat ook ooit moeten doen bij zo'n zweefteef.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
20 jaar geleden eens moeten doen toen ik werd weggesaneerd. Zit je daar in een hok met volwassen kerels die een potje gaan janken omdat ze ontslagen zijn
Er zijn ook wel banen in andere sectorenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot wat?De banen liggen in de IT, niet ergens anders
Detachering uit en ergens een vaste plek in de IT scheelt al zoveelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot wat?De banen liggen in de IT, niet ergens anders
Jezusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat ook ooit moeten doen bij zo'n zweefteef.
En als ik ergens commentaar op had werd er meteen gedreigd dat "als ik niet meewerkte met mijn re-integratie zou dit gevolgen kunnen hebben voor mijn uitkering "
SIndsdien heb ik niet echt een hoge pet op van het uwv.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
20 jaar geleden eens moeten doen toen ik werd weggesaneerd. Zit je daar in een hok met volwassen kerels die een potje gaan janken omdat ze ontslagen zijn
Daarom hoop ik ook nog even bij UWV weg te kunnen blijvenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:41 schreef shiitake het volgende:
Ik heb ook een tijdje met het UWV te maken gehad en ik weet nog dat ik me bij zo'n persoonlijk gesprek erover verwonderde dat ik aan de ene kant zat en diegene met werk aan de andere kant. Dat je je tegenover zo iemand moet gaan verantwoorden wat je allemaal gedaan hebt en kan enzovoorts, terwijl je voor je gevoel veel meer in je mars hebt dan die persoon waarmee je dat gesprek hebt.
Succes!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook nog even bij UWV weg te kunnen blijvenMaar dan moet er dus wel nu snel wat gebeuren.
Paar nichtjes en neefjes zijn nu bezig om supervette concepten voor zichzelf in de reiswereld en de horeca uit te denken, zitten echt leuke en inventieve plannen bij en met een beetje geluk staan ze dadelijk vooraan als de wereld weer los mag, is dat niets voor je?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook nog even bij UWV weg te kunnen blijvenMaar dan moet er dus wel nu snel wat gebeuren.
Best mogelijk. Kun je eens wat meer info per PM sturen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar nichtjes en neefjes zijn nu bezig om supervette concepten voor zichzelf in de reiswereld en de horeca uit te denken, zitten echt leuke en inventieve plannen bij en met een beetje geluk staan ze dadelijk vooraan als de wereld weer los mag, is dat niets voor je?
om met jouw denkbeeldige neefjes en nichtjes te spelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar nichtjes en neefjes zijn nu bezig om supervette concepten voor zichzelf in de reiswereld en de horeca uit te denken, zitten echt leuke en inventieve plannen bij en met een beetje geluk staan ze dadelijk vooraan als de wereld weer los mag, is dat niets voor je?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:41 schreef shiitake het volgende:
Ik heb ook een tijdje met het UWV te maken gehad en ik weet nog dat ik me bij zo'n persoonlijk gesprek erover verwonderde dat ik aan de ene kant zat en diegene met werk aan de andere kant. Dat je je tegenover zo iemand moet gaan verantwoorden wat je allemaal gedaan hebt en kan enzovoorts, terwijl je voor je gevoel veel meer in je mars hebt dan die persoon waarmee je dat gesprek hebt.
Strakjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best mogelijk. Kun je eens wat meer info per PM sturen?
Ik werk me doodquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
ik werk gewoon op m'n dooie gemak en er is niks saais aan
ander werk zoeken dan.quote:
hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Werken moet je doen met het heilige vuur in je flikker anders is het maar een doodsaaie bedoening en wordt je zelf ook doodsaai.
Ja, dat is niet zo gemakkelijk want heb een aantal eisen. Zou niet graag bepaalde vrijheden opgeven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ander werk zoeken dan.
Ik heb me vorige week doodgewerkt, deze week wat rustiger
dat klinkt niet heel erg chill om daar te werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo gemakkelijk want heb een aantal eisen. Zou niet graag bepaalde vrijheden opgeven.
Heb ooit een goed aanbod gehad bij Vodafone; maar daar zouden ze me in een hokje stoppen de eerste 2 jaar.
In zekere zin heeft hij wel gelijk hoor. Je besteed zoveel tijd aan je werk, daar zou je dan wel iets aan voldoening uit moeten halen. Mag niet alleen maar energie kosten.quote:
In mijn vakgebied is het aanbod interessante banen niet zo heel groot. Netflix is natuurlijk een leuke werkgever, maar Europeanen blijven daar vaak ook niet extreem lang (tenzij ze naar de VS willen verhuizen). Als ik iets ga doen dan wil ik wel iets voor de langere termijn waar ik iets op kan bouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat klinkt niet heel erg chill om daar te werken.
Natuurlijk wil je er voldoening uit halen, maar er zijn maar weinig banen waar je heilig vuur in gaat terug vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In zekere zin heeft hij wel gelijk hoor. Je besteed zoveel tijd aan je werk, daar zou je dan wel iets aan voldoening uit moeten halen. Mag niet alleen maar energie kosten.
Niet in iedere baan kan dat natuurlijk, maar in bepaalde banen kan dat echt.
moet je in de kerk gaan werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je er voldoening uit halen, maar er zijn maar weinig banen waar je heilig vuur in gaat terug vinden
Zo eentje had ik laatst ook, had ik zo'n test gemaakt en daarbij kwam toerisme al hoogste uit als interesse. Heb hem een uur moeten duidelijk maken dat dat momenteel nou niet echt de beste markt is om een baan in te vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:41 schreef shiitake het volgende:
Ik heb het ooit overwogen, maar ik val niet op kleine jongetjesquote:
niet? wat vreemdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje had ik laatst ook, had ik zo'n test gemaakt en daarbij kwam toerisme al hoogste uit als interesse. Heb hem een uur moeten duidelijk maken dat dat momenteel nou niet echt de beste markt is om een baan in te vinden.
Wat voor eisen heb je?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo gemakkelijk want heb een aantal eisen. Zou niet graag bepaalde vrijheden opgeven.
Heb ooit een goed aanbod gehad bij Vodafone; maar daar zouden ze me in een hokje stoppen de eerste 2 jaar.
Ja hoiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Werken moet je doen met het heilige vuur in je flikker anders is het maar een doodsaaie bedoening en wordt je zelf ook doodsaai.
Niet weten dat Kwiwi een Nigeriaanse prins is die jouw bankrekening even lekker wil spekkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
We hebben blijkbaar een nieuw invoicing systeem. De emails zien eruit als pure phishing emailsDus krijg al de hele dag telefoontjes van klanten. Man man man
We zijn niet allemaal paddestoeltjes die in een kringetje in het bos groeienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:20 schreef shiitake het volgende:
En netwerken. Klinkt misschien afgezaagd, maar dat kan ook een goede manier zijn om iets te vinden.
Nee ik ben toch geen schimmelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal paddestoeltjes die in een kringetje in het bos groeien
Super irritant zulke dingen. Wij hebben laatst ook korting emails gehad die er zo uitzagenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
We hebben blijkbaar een nieuw invoicing systeem. De emails zien eruit als pure phishing emailsDus krijg al de hele dag telefoontjes van klanten. Man man man
Deze wil ik als tatoeage.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal paddestoeltjes die in een kringetje in het bos groeien
Het is net ... werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Netwerken tsja. Dat doe ik waar?Hier
Wel heet anders krijg ik rare vlekken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent een shitake, zo'n paddestoel met joie de vivre
Sarstyfushoerenweerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Net lekker een uurtje in de miezer gelopen
Ik zal een webshop beginnen. budasbespiegelingen.nl.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Of op een tegeltje op de plee dan, dat is wat minder vreemd.
Linkedin updaten?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee gewoon niet.quote:
Niet zoveel. Moet gewoon een match zijn met het bedrijf; en het helpt mee als ik wat feeling met het vakgebied heb. Alleen heb ik geen zin om project-management functies te doen, ga me liever inhoudelijk met wat zaken bemoeien.quote:
Zeker belangrijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zoveel. Moet gewoon een match zijn met het bedrijf; en het helpt mee als ik wat feeling met het vakgebied heb. Alleen heb ik geen zin om project-management functies te doen, ga me liever inhoudelijk met wat zaken bemoeien.
@Haags is naar schijnt nieuw 'materiaal' aan het schieten heb ik gehoord van een vriendquote:
In mijn oude functie was ik ook deels project manager, alleen dan op vakinhoudelijk gebied (dus de kwaliteitscontrole, stijl bepalen etc.). Dan is het nog wel leuk, maar die randzaken als planning en factureren liet ik lekker over aan collega'squote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zoveel. Moet gewoon een match zijn met het bedrijf; en het helpt mee als ik wat feeling met het vakgebied heb. Alleen heb ik geen zin om project-management functies te doen, ga me liever inhoudelijk met wat zaken bemoeien.
Hij is zijn vrouw aan het bezwangeren?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags is naar schijnt nieuw 'materiaal' aan het schieten heb ik gehoord van een vriend
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAA, hier ben ik
Oh sorry verkeerde account
Niet dat materiaal, het materiaal wat hij in zijn kelder maakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zijn vrouw aan het bezwangeren?
Haags Dutroux?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat materiaal, het materiaal wat hij in zijn kelder maakt.
Nice!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags is naar schijnt nieuw 'materiaal' aan het schieten heb ik gehoord van een vriend
Ook dat hoef ik niet te weten eigenlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat materiaal, het materiaal wat hij in zijn kelder maakt.
Ik ontkom er niet aan. Maar het moet niet de hoofdmoot gaan worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn oude functie was ik ook deels project manager, alleen dan op vakinhoudelijk gebied (dus de kwaliteitscontrole, stijl bepalen etc.). Dan is het nog wel leuk, maar die randzaken als planning en factureren liet ik lekker over aan collega's
Over zijn bijnaam mag ik verder geen uitspraken doen van zijn advocaatquote:
Alweer? Die doet niet anders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zijn vrouw aan het bezwangeren?
Allemaal filmpjes die een kwartiertje durenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over zijn bijnaam mag ik verder geen uitspraken doen van zijn advocaat
Ja ik was ook vakinhoudelijk stagebegeleider, daar was ik het meeste van de tijd mee bezig. Paar jaar geleden toen wel aangegeven dat ik zelf ook wel weer wat producties wilde maken en dat ging gelukkig allemaal. Helaas is toen daarna het bedrijf overgenomen waardoor ik alleen nog maar producties draaide en ik continu elk uur moest gaan verantwoorden en bijhouden aan een of andere autistische project managerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ontkom er niet aan. Maar het moet niet de hoofdmoot gaan worden.
Heb nu een team van ongeveer 15 mensen in totaal; en daar gaat iets teveel tijd inzitten. Helaas is er nu de ruimte niet om iemand aan te nemen die aantal zaken oppakt, dus maar even doorbikkelen. Zolang de motivatie er is niet echt een probleem.
Nog langer binnenblijvenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer persconferentie genot.
weer een half uurtje uitgelekte teleurstellingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer persconferentie genot.
Vanaf 18:00 uur binnenblijven en funshoppers op www en drogisterijen gaan naar een strafkamp op Schiermonnikoog.quote:
Ik ga hier geen schunnige opmerking mee makenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer een half uurtje uitgelekte teleurstelling
Valt me tegen van jequote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier geen schunnige opmerking mee maken
Ik moet zeggen dat ik echt nog nooit zo relaxt geweest benquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil eigenlijk niet meer terug naar de oude situatie.
Perfect om even naar te kijken tijdens het toilet bezoek onder de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal filmpjes die een kwartiertje duren
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt nog nooit zo relaxt geweest benNiet al die sociale verplichtingen, niet continu reizen voor het werk, geen reistijd naar kantoor, maar wel flexibele uren en veel buiten sporten. Ik wil eigenlijk niet meer terug naar de oude situatie.
Ben ik deels wel met je eens hoor, maar vakantie naar het buitenland zou toch wel erg prettig zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt nog nooit zo relaxt geweest benNiet al die sociale verplichtingen, niet continu reizen voor het werk, geen reistijd naar kantoor, maar wel flexibele uren en veel buiten sporten. Ik wil eigenlijk niet meer terug naar de oude situatie.
Zorgen dat je een besmettelijke ziekte hebt tegen de tijd dat Corona achter de rug isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik wil dat alles blijft zoals nu.. maar dat thuiswerken en geen zakenreizen meer mag er van mij wel in blijven hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik deels wel met je eens hoor, maar vakantie naar het buitenland zou toch wel erg prettig zijn
Het kwvirusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je een besmettelijke ziekte hebt tegen de tijd dat Corona achter de rug is
Je mag wel een weekje mijn standaard winter verkoudheid overnemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel erg fijn dat ik deze winter nog geen 1x verkouden ben geweest.
Nee liever niet, heb het normaal zelf ook altijd dus ben allang blij dat ik een keer niet mijn longen eruit hoest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag wel een weekje mijn standaard winter verkoudheid overnemen
Dan ligt daar een dikke pak sneeuw. Pics?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Er was een boom omgevallen door de sneeuw achter m'n huis
Inmiddels niet meer maar de afgelopen 2/3 weken lag er toch wel een kleine halve meter.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ligt daar een dikke pak sneeuw. Pics?
Maar nu heb je wel uitzicht op een waterval?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Er was een boom omgevallen door de sneeuw achter m'n huis, nu is ie weggehaald en lijkt het ineens of de waterval die eerst verstopt was achter de boom in m'n huis isDat is wel erg luid..
Hoesten is gelukkig al een tijdje weg, maar ik snotter wel nog altijd dagelijks mijn eigen lichaamsgewicht eruitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee liever niet, heb het normaal zelf ook altijd dus ben allang blij dat ik een keer niet mijn longen eruit hoest.
Koekoekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer maar de afgelopen 2/3 weken lag er toch wel een kleine halve meter.
Op de achterkant van de waterval, m'n huis staat aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel uitzicht op een waterval?
Ja, dat juich ik ook wel toe. Eigen bed, beste bed.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik wil dat alles blijft zoals nu.. maar dat thuiswerken en geen zakenreizen meer mag er van mij wel in blijven hoor
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de achterkant van de waterval, m'n huis staat aan de verkeerde kantDe kerk en het klooster aan de overkant hebben het betere uitzicht ingepalmd.
Lekker heel de dag moeten pissenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Er was een boom omgevallen door de sneeuw achter m'n huis, nu is ie weggehaald en lijkt het ineens of de waterval die eerst verstopt was achter de boom in m'n huis isDat is wel erg luid..
De oplossing, non worden, hoef je ook geen zakenreizen meer te maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de achterkant van de waterval, m'n huis staat aan de verkeerde kantDe kerk en het klooster aan de overkant hebben het betere uitzicht ingepalmd.
ONSjes moet je nooit je eigen bed laten zienquote:
Daar hebben dus echt alleen mannen last van hè. Als ik vrouwen over de vloer heb, geen probleem. Maar elke man klaagt over dat ze steeds moeten plassen door het geluidquote:
Wat denk je wel niet van mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ONSjes moet je nooit je eigen bed laten zien
Ik denk dat je heel trouw bent aan je vriend *sarcasm mode off*quote:
Meh, weet niet of ik nou zo perse celibaat door het leven wilquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oplossing, non worden, hoef je ook geen zakenreizen meer te maken.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel trouw bent aan je vriend *sarcasm mode off*
Elke vijf minuten naar de wc?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Of gewoon op de plee blijven zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke vijf minuten naar de wc?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik wil dat alles blijft zoals nu.. maar dat thuiswerken en geen zakenreizen meer mag er van mij wel in blijven hoor
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke vijf minuten naar de wc?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben dus echt alleen mannen last van hè. Als ik vrouwen over de vloer heb, geen probleem. Maar elke man klaagt over dat ze steeds moeten plassen door het geluid
Ik ben klaar voor vandaag. Maar succesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Druk.Zit in een meeting nu.
Sorry, ik bedoelde het niet vervelend. Het is wel de manier waarop ik weer een baan heb gevonden. Contact met een oud-collega die ook weer ergens anders was geen werken en me tipte over een vacature. Via LinkedIn dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er nu net uit; dus maar even soepje makenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Druk.Zit in een meeting nu.
Ik had in de Harz een hotelkamer naast een watervalletje. Vond het heerlijk rustgevendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Geachte meneer van de Gemeente,
Hoeveel kost het om de Binnendieze zodanig ter verleggen dat er een verval van 6 meter ontstaat op 15 meter afstand van mijn perceel?
Ik hoor het graag zeer spoedig,
Gr Gr
UitStraling.
450 miljoen euro, is dat niet fantastisch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Geachte meneer van de Gemeente,
Hoeveel kost het om de Binnendieze zodanig ter verleggen dat er een verval van 6 meter ontstaat op 15 meter afstand van mijn perceel?
Ik hoor het graag zeer spoedig,
Gr Gr
UitStraling.
Ik vind dat geluid normaal ook heerlijk. Beter dan auto's op straatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in de Harz een hotelkamer naast een watervalletje. Vond het heerlijk rustgevend
Dat is hier vaak ook een manier om ergens binnen te komen. Heb nog een paar reddingsboeien mocht ik het zinkende schip ooit verlaten; of als er piraten het schip enteren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet vervelend. Het is wel de manier waarop ik weer een baan heb gevonden. Contact met een oud-collega die ook weer ergens anders was geen werken en me tipte over een vacature.
Alleen vermoeiend dat Gergi de hele dag op de wc isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat geluid normaal ook heerlijk. Beter dan auto's op straat
Ligt ook een beetje aan wat voor straat, als het er eentje is waar af en toe een auto voorbij komt gescheurd is het wel irritant, als het een drukke weg is waar het een monotone stroom geluid is is het een stuk minder vervelendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat geluid normaal ook heerlijk. Beter dan auto's op straat
Ik heb een tijdje een app gebruikt waarbij je allerlei dingen aan kon zitten. Een beekje, knisperend vuurtje, beetje white noise erbij.quote:
Lekker rustig in huis welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen vermoeiend dat Gergi de hele dag op de wc is
Is de wc buitenshuis?quote:
Met zo'n hartje in de deurquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is de wc buitenshuis?
zo'n houten hokje in de achtertuin
Ik een jaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje ik heb zaterdag al 2 jaar geen moeder meer, wat gaat dat snel.
Ik zeg altijd maar zo, als je langer dan een half jaar niet naar je zin werkt en voor je idee een kutbaan hebt dan wordt je zelf net zo kut als die baan.quote:
Dat geldt dan voor 95% van NL ben ik bang.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, als je langer dan een half jaar niet naar je zin werkt en voor je idee een kutbaan hebt dan wordt je zelf net zo kut als die baan.
Gebruikte je de achteringang?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo mooi strak geparkeerd, ik trakteer mezelf op een saucijzenbroodje.
Wijze Losquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor 95% van NL ben ik bang.
Ligt vaak ook niet aan de baan maar de instelling.
Een oud verhaal. 2 mannen doen het zelfde werk.
Iemand vraagt, wat doe je?
Man 1, och ik stapel wat stenen met cement op elkaar en om 16:00 pak ik de paling in.
Man 2, we zijn hier met mijn maten bezig een van de mooiste gebouwen in Europa neer te zetten, met vele bijzondere elementen, een waar kunststuk.De Basseliek van Romandië.
"als ik"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijze Los![]()
Die tweede klinkt een beetje als mij
Pardon?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Want er stond een stomme kut voor mijn plek.
Zou die stomme kut negeren en gelijk achteruit inparkeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Want er stond een stomme kut voor mijn plek.
Ik ga er vanuit dat het een vrouw was, maar het had ook een domme lul kunnen zijn ja.,quote:
Tegenwoordig mag je dat allemaal niet meer zo maar aannemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het een vrouw was, maar het had ook een domme lul kunnen zijn ja.,
Ze luisteren toch niet hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor de tigste keer voorspeld.
Maar ik voel aan de lucht dat het dit keer doorzet, VORST EN HARD.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)winterweer~a8c4d4d7/
Hier ook 2 jaar. Echt niet normaal hoe snel de tijd gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje ik heb zaterdag al 2 jaar geen moeder meer, wat gaat dat snel.
welkepartijpastbijmij.nl zegt vvdquote:
ik ga al langzaam richting de 5 jaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook 2 jaar. Echt niet normaal hoe snel de tijd gaat
Duurt nog een maandje tot de verkiezingen en ze houden zich toch nooit aan hun beloftenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welkepartijpastbijmij.nl zegt vvd
15 jaar in juli..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook 2 jaar. Echt niet normaal hoe snel de tijd gaat
ik probeer meestal een paar verschillende.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Duurt nog een maandje tot de verkiezingen en ze houden zich toch nooit aan hun beloften
Doe tegen die tijd wel een stemmingswijzer
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga al langzaam richting de 5 jaar
Zoveel mensen zonder moeder hier al zo jongquote:
38, bijna bejaard.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Zoveel mensen zonder moeder hier al zo jongAlthans, ik denk dat jullie jong zijn
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kanquote:
Ik ben echt heel slecht in vooruit inparkerenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kan
Always plan for a quick getaway
Ik kan dan heel moeilijk bij de kofferbakquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kan
Always plan for a quick getaway
Heb met beide geen problemen. Alleen fileparkeren soms, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat bijna nooit doequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in vooruit inparkeren![]()
Achteruit is geen probleem.
Naar links vooruit inparkeren gaat nog, maar naar rechts is echt een puinhoopquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb met beide geen problemen. Alleen fileparkeren soms, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat bijna nooit doe
Vooruit vind ik ook maar irritant ja, vooral met wegrijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in vooruit inparkeren![]()
Achteruit is geen probleem.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooruit vind ik ook maar irritant ja, vooral met wegrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |