Op zijn Hugo's weer dus.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mijn huisarts weet ook nog helemaal van niks, en vaccins worden volgende week geleverd in NL
Zelf een vaccinatie.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
had ze een vaccinatie of een dosis om te vaccineren ?![]()
tevens lijkt me dat het wel iets van voorbereiding nodig heeft ?!
Ik heb het idee dat het inderdaad allemaal door de typische overheids-ketchupfles gaat. Eerst is alles stroperig gebeurt er niks en ineens komt het los en is het er.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken een huisarts die ook niks wist en een dag later had ze er één dus het kan ook opeens heel snel lopen.
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeuren in het eerste half jaar, we wachten netjesquote:Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelf een vaccinatie.
Maar alles gaat heel ad hoc. Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt en op naar de Bahama's!
net popcorn gehaald voor tijdens het debatquote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef Evenstar het volgende:
Nu weer die berichten over dat de vaccinatiecijfers waarschijnlijk toch niet kloppen.
De tering man, gaat er dan echt niks goed.
Oh is er een debat gaande? Veel te druk met andere dingen gehad de laatste dagen. Even inschakelen zoquote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
net popcorn gehaald voor tijdens het debat
van de week pasquote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh is er een debat gaande? Veel te druk met andere dingen gehad de laatste dagen. Even inschakelen zo
"Heb jij toevallig voor mij de Braziliaanse variant, ik heb de Britse variant dubbel."quote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef Evenstar het volgende:
Nu weer die berichten over dat de vaccinatiecijfers waarschijnlijk toch niet kloppen.
De tering man, gaat er dan echt niks goed.
#viesdikquote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het Veiligheidsberaad gaat zich er ook weer mee bemoeien
"Of verlengen, of niet. Kijk maar wat je doet. Maar een van deze twee dus, he."quote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het Veiligheidsberaad gaat zich er ook weer mee bemoeien
Oh je bedoelt, eerst komt er niets uit. Dan ga je erop slaan en voor je 't weet zit je helemaal onder de Ketchup?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het inderdaad allemaal door de typische overheids-ketchupfles gaat. Eerst is alles stroperig gebeurt er niks en ineens komt het los en is het er.
Een handig datamannetje, daar hadden we er nog niet genoeg van. "Als ik het lijntje zo doortrek, dan ziet het er zo uit" en dat is dan ook meteen hun volledige argumentatie. Geen enkel bewijs dat het er ook daadwerkelijk zo uit gaat zien, maar ja het grafiekje des doods is getekend en zo wordt de opinie beïnvloed en beleid gevormd.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een factchecker die zich laat leiden door schattingen![]()
Ja dat. Ik werk inmiddels bijna 20 jaar bij de overheid en zo gaat het altijd. Eerst is het eindeloos praten, plannen, passen en meten en pas als er één of andere hork een trap tegenaan durft te geven schiet het ineens in de versnelling. Bij de politie lijkt dit het ergst, daar is men nogal gevoelig voor rang en senioriteit dus dan heb je echt zo iemand nodig die het geen reet uitmaakt qua carrière en dus op tenen kan gaan staan. Ik heb daar de gekste dingen voor elkaar zien komen omdat iemand het niet volgens het boekje deed. Hele boerderij op de achterste benen maar ineens ketchup.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh je bedoelt, eerst komt er niets uit. Dan ga je erop slaan en voor je 't weet zit je helemaal onder de Ketchup?
Het wordt wel een erg vermoeiend verhaal... en ik vraag me af waar hij vandaan haalt dat de R-waarde van die Britse variant echt boven de 1 ligt op dit moment, want dat is volgens mij niet hard te maken.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:36 schreef Gunner het volgende:
Ha kuipers weer met z’n bakkes op tv paniek te zaaien.
Het is niet voor niets terrein aan het winnen in NL.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt wel een erg vermoeiend verhaal... en ik vraag me af waar hij vandaan haalt dat de R-waarde van die Britse variant echt boven de 1 ligt op dit moment, want dat is volgens mij niet hard te maken.
Ook niet interessant wat hij vind, de man is IC deskundige, geen viroloog of modeleur.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt wel een erg vermoeiend verhaal... en ik vraag me af waar hij vandaan haalt dat de R-waarde van die Britse variant echt boven de 1 ligt op dit moment, want dat is volgens mij niet hard te maken.
Eens, het is gewoon echt never nooit goed, er is altijd wel iemand die wat te zeiken heeftquote:Op maandag 1 februari 2021 19:42 schreef raptorix het volgende:
Waar ik me echt over erger, is dat als er maar ook een klein sprankje goed nieuws is dat alle belangenverenigingen als gieren er zich boven op storten:
"Boekenbranche blij met afhaalmogelijkheid, 'maar niet voldoende'"
"'Middelbare scholier minimaal één keer per week naar school'"
Net als met de vaccinaties, er zijn een paar Me'ers bij een demo en direct: Vaccineer ME'ers eerst!
Misschien is het een idee om morgen bij de persco ook dit (of een soortgelijke grafiek) te laten zien. Veel mensen zien alleen die dalende besmettingen en dan kijken de maatregelen ontzettend zwaar. Als je zo'n grafiek laat zien (wat maar een scenario is), maak je inzichtelijk wat zou kunnen gebeuren. Sowieso zou ik graag iets meer visuele ondersteuning zien om ook wat minder taalvaardige mensen te bereiken.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Heel interessante grafiek.
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat de trend niet doorzet... Ik heb hetzelfde gevoel als in augustus toen er een kleine stijging was en mensen als Maurice De Hond nog zeiden dat het virus weg was. Ook toen ging het nog om kleine getallen waar exponentiele groei niet gevaarlijk lijkt, maar de grote getallen komen 2 maanden later.
Daarom roep ik al maanden op om Fok!kers als eerste te vaccineren. Wij zijn overal als eerste bij.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:42 schreef raptorix het volgende:
Waar ik me echt over erger, is dat als er maar ook een klein sprankje goed nieuws is dat alle belangenverenigingen als gieren er zich boven op storten:
"Boekenbranche blij met afhaalmogelijkheid, 'maar niet voldoende'"
"'Middelbare scholier minimaal één keer per week naar school'"
Net als met de vaccinaties, er zijn een paar Me'ers bij een demo en direct: Vaccineer ME'ers eerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |